:: malossi zij inlaat misproductietje?
-
JelleModerator

Rebel
Link werkt niet
Ik had ook al gezocht
membraan vind je wel maar zij inlaat niet :S?
EdjuhBijdrager
Ze hebben ook geen zij-inlaten, alleen de membraanhuizen, die passen op meer brommers.
ollieTopic starter
nja heb nu een andere maar ik heb bij de 2de pakingkje een heel klein beetje ruimte tussen zitten..
ik geloof dat 2 bouten die in de membraan huis gaan te lang zijn
mischien meer mensen hier bekend mee?
groetjes
diacBijdrager
barry :
Raar hoor,ik heb er zo’n 2,geen problemen mee gehad.Wel heb ik boutjes moeten inkorten.
@ ollie, als je je eigen topic goed had doorgelezen wist je dat er meerdere mensen zijn die 2 boutjes moesten inkorten.
barryDonateur
Wat een tijdverspilling………

.-{2F4OV}-.
Dat leek me idd het eerste wat je moest controleren;)
Hoi,
ik had ook een kleine produktiefout ontdekt in me malossi reedvalve carter. Simpel op te lossen maar het moet niet kunnen vind ik. De onderste boutjes van me spruitstuk pasten niet helemaal goed
http://i33.tinypic.com/2ro03te.jpg
en aangepast.
http://i37.tinypic.com/ipy0py.jpg
Het heeft opzich niet zoveel met jou probleem te maken maar ik vond het toch even de moeite waard om het te noemen.
Het probleem is de wereld uit! de CIAO loopt! heb ik vernomen.
De boutjes waren ingekort maar hielp nog niet.
Bleek uit eindelijk de pakking van de carburateur te zijn die niet dik genoeg was.. zucht
EdjuhBijdrager
Maar dan zat er dus wel een kier die er niet hoort? Want het hoort natuurlijk vlak en passend te zijn, dat je bij wijze van spreken bijna geen pakking nodig hebt.
ollieTopic starter
zaten kleine puntjes op de membraan huis en als je daar een pakinkje op legde kon hij het niet helemaal afsluiten, dom maar goed tis eindelijk opgelost.werd me ook aangeraden om vloeibare pakingen te gebruiken heb je ook minder vaak deze problem
morgen ochtend uitlaat eronder :oer en
KNALLEN MAAR!
slotje erop en ik ga scheuren!
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.