:: malossi vario op 45kmh citta
-
Ik ben vrij nieuw met brommers, en ik zit nog met een paar vragen.
Ik heb nu nog citta met 13/13 met malossi red en city power. Ik wil hier een vario op gaan zetten, omdat ik te sloom optrek. nu keek ik op JMPB en daar zag ik malossi vario etc. maar ook de malossi vertanding. is het verstandig om de malossi vertanding op mijn citta te doen. of heb ik daar veel te weinig kracht voor? want ik zie niet zo verlengde achterstang voor die vario en zonder die stang kan ik denk ik geen vario. Weet iemand toevallig ook waar ik watergekoelde cil kop kan kopen?
mvg,
wic
Als je vario wilt moet je hebben.
Achterklok variomodel
Achterkoppeling
Voorvario (beste is malossi/polini)
Bijbehorende snaartje.
Als je dit erop zet dan trekt hij nog als een gek 😉
waarom vario voor iets sneller optrekkne is veel te duur:p met een koppeling kan je ook hard optrekken xd
Met koppeling trekt je nooit fatsoenlijk op met standaard 50cc of het word van je topsnelheid ontnomen.
Ik reed met poulie 80 en 70cc, en dat vond ik niet echt optrekken..
uh nou mijn brommer trekt anders goed hard op hoor … maargoed als jij dat vind
Jij hebt dan ook een getuned blok ;), maar het is nog lang niet wat met je vario haalt.
frfBijdrager
Poelie 95 trek ik bijna autowheelies hoor 😉 of je gelooft of niet maargoed ik ga dan ook maar 60 ofzo en diiike overtoeren…
Met koppeling trekt je nooit fatsoenlijk op met standaard 50cc of het word van je topsnelheid ontnomen.
Bij gelijke setup ben je met vario gewoon echt veel sneller weg.
Maar, voor de prijs van een complete varioset bouw ik een setup die met koppeling echt harder optrekt dan 50cc ori met vario, en op top gaat die dan ook harder.
Het is maar net waar je je geld aan wilt uitgeven;)
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.