:: Malossi Vario Monteren
-
Beste Leden,
Ik heb een gloednieuwe Malossi Multivar gekocht, alleen zitten hier 2 ringen bij waarvan ik niet precies weet waar ik deze moet gaan monteren. Tevens past de glijbus niet helemaal lekker.

Een dikke en een dunnere ring.
Ik wil gaan rijden met een SI brug en een kickblok.
Wie kan me helpen?
TonniModerator
de dikke ring komt tussen je schijf (die er schuin links boven ligt) en je vliegwiel, in plaats van de ring met opstaande rand die bij een gewone koppeling wordt gebruikt.
De dunnere plastic ring kun je ergens als begrenzer tussen de vario stoppen, waardoor je vario praktisch niet meer varieert, oftewel dat is een onderdeel dat over blijft zeg maar…
I came, I saw, and I forgot what I was doing...
ja die dunne is zeg maar de varioring die iedereen er tussen uit haalt bij ze scooter(varioring) die kan je beter niet gebruiken:P Dikke rong achter halfpoelie op de krukas, dan de geleidebus, en daarna de behuizing van de rolletjes op de kruk en dan vastbouten die handel(wel met gewichtjes erin en snaar erop he:P
misterd11 :
ja die dunne is zeg maar de varioring die iedereen er tussen uit haalt bij ze scooter(varioring) die kan je beter niet gebruiken:P Dikke rong achter halfpoelie op de krukas, dan de geleidebus, en daarna de behuizing van de rolletjes op de kruk en dan vastbouten die handel(wel met gewichtjes erin en snaar erop he:P
Oké dankjewel, de varioring is dus de begrenzer *dunne ring *
Dikke ring is de afstandsring dus, waar normaal die welkbekende koppelingsring zit.
Maar de geleidebus past niet helemaal mooi in het huis, iemand een idee daarvoor?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.