Vespa-Ciao.NL
:: Malossi MP1 MP2 (Reed Valve)

Home Forums Mening & ervaring Carters Malossi MP1 MP2 (Reed Valve)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 78)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Topic starter

Heb je ervaringen met de Malossi Reed Valve Engine, post ze hier.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

goldono
      Bijdrager

Ja heb ze..maar gaat extreem hard(niet zo hard als simonini 😉 ) .. zeer hoge snelheden mee te maken..en had een 80cc deps er op.

Zeer goed aan te raden

Raal
        Bijdrager

malossi carter is het allerbeste voor een deps 80cc en daar past volgens mij nog een grotere op als 19mm(weet het niet ckr)

goldono
          Bijdrager

Malossi carters zijn voor aangepast en je kunt een 21mm van van puch op aansluiten meot je wel zelf luchtfilter maken.

menneke
            Bijdrager

welke caberateur kan der op een malossi reed valve carter met 19mm spruitstuk van malossi heeft iemand hier ervaring mee ?? ik heb zelf een spruitstuk gelast voor mijn 21 van mt5 mar dan moet er een slang tussen van ongeveer 20cm dus late gasreactie enz. en heel kut af te stelle. wie ow wie helpt mij uit de brand????????????????

Vincent Vario
              Bijdrager

een zelfgemaakt spruitstuk met een rubberenslag heb ik ook op m`n camino omdat daar ook niks past. wel mooi een dikke 20 mm aan de zijkant. en die late gas reactie kan je wel oplossen met een powerbox

Vespaflappie
                Bijdrager

Sha- is een heel simpel opschuif carbje..Geen stationair sproeier en chocke sproeier etc…Een Phbg heeft 3 sproeiers en een kleine delly sproeier(je hebt 2 versies, delly groot en delly klein(vespa))….

Ikzelf had een 19mm phbg net als de evo maar dan net ff anders qua aansluiting…

gozer19
                  Bijdrager

ik heb net me malossi carters inelkaar gezet moet alleen nog een cilindertje halen ben ook echt benieuwd hoe die gaat lopen heb er ook een mooi kunstof vliegwiel bij 🙂

iaccaloco
                    Bijdrager

Geloof me maar……..

‘T rijdt as de tyfus, zéker weten…..!

Hejje de 80cc kit op JMPB.NL al gezien?

Denk dat dát wel iets voor je is…….!;)

Hou me op de hoogte wat ie doet eh gozâh?:)

Ik heb er dus zelf nooit mee gereden, maar als je de inlaten van de Evo en de ReedValve vergelijkt zie je ’t…….

Malossi RULES!:D

Wát een gat, is bijna te erg voor een Vespablokkie…..
                      Foto’s te zien op m’n page…..;)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

hansieb
                      Moderator

Afwerking is erg netjes wel wat kleine bramen maarja voor de rest ziet het er gewoon goed uit.

– Reedvalve carters KICKSTART hij past onder een ciao 🙂 en loopt goed met standaard krukas

Er zit gewoon std krukas in en dat loopt prima, voor 130 euro op JMPB heb je een carter met toekomst perspectief ( 19mm erop , volle wangen erin ) 13mm spruitstuk zit erbij.

Ook de deps poort er al in en een extra 13mm spruitstuk en nog een setje pakkingen voor de 47 DEPS 😀

blijf derbij dat dat zonde is….
                        uit zon blok haal je tog zeker graag t maximale…
                        maak dan de investering om een vollewang kick kruk te laten persen!

hannesjeuh
                        Bijdrager

Er zijn echt steeds meer mensen die het reedvalve carter kopen hé. en dan nog + kick=)
                          die cartertjes zijn egt bruut!:D

mman
                          Bijdrager

nieuw alles moet je wel aan ongeveer 400 a 500 euro denken…

jordy
                            Bijdrager

oooow dan
                              in italie liggen ze voor 200 euro dus dat is den spr goedkoop

fijn dat ik dat weet dan denk ik dat ik een: reedvalve blokje,polini 80cc,speedengine,en nog wat meeneem;)
                              als wij terug zijn van italie hebben we weer 6 vespa bij voor de verkoop;)
                              bedankt he

Vespaflappie
                              Bijdrager

jordy :
                                oooow dan
                                in italie liggen ze voor 200 euro dus dat is den spr goedkoop

fijn dat ik dat weet dan denk ik dat ik een: reedvalve blokje,polini 80cc,speedengine,en nog wat meeneem;)
                                als wij terug zijn van italie hebben we weer 6 vespa bij voor de verkoop;)
                                bedankt he

lijkt me niet dat ze afgemonteerd in een winkel liggen ofzo????? Carters ed kosten ook maar 130, bij elkaar kost het wel 4 5 100 euri!

Rebel

200 voor een hele reed valve lijkt me stug zelfs in italie hoor 😛

Hoop dak mijne maandag hier heb 😀

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 78)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.