Vespa-Ciao.NL
:: Malossi MP-One

Home Forums Mening & ervaring Carters Malossi MP-One

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 94)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

si-sovrano
    Lid

ik heb contact met ze opgenomen via facebook. hier reageren ze best snel op. mocht je met “technici van malossi” willen praten of vragen stellen via email, kun je contact opnemen met: mkt@malossi.com. tenminste dit is wat ik op hun site kon vinden…

AA-T
      Sleutelbeheerder

Er zijn wat nieuwe foto’s opgedoken 🙂

ritze
        Bijdrager

?  Waar zouden die 2 extra gaten zijn aan het voet van het Carter?

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
          Link naar Mijn collectie / Projecten.

speedbuxy
          Bijdrager

Ik dacht eerst voor het monteren van een 4pins cilinders. Maar de gaten lopen niet in lijn met de achterste 2, dus dat gaat niet op.
            Zal wel voor de sier zijn dan :mrgreen:
            Vind het verder wel een mooi cartertje:thumb

zevenenergie
            Donateur

Mooi cartertje inderdaad, Eigenlijk jammer dat er al gaten in zitten voor tapeinden want dan kon je zelf kiezen wat voor cilinder je er op wilde. Immers een 3 taps cartertje is er al.
              Mooi dat er nu een kanaal is langs de krukas :thumb
              Die twee gaten zitten er misschien wel omdat mallosie binnekort met een nieuwe cilinder komt? 😛
              Waar heb je het gekocht AAT en wat koste het als ik vragen mag?

si-sovrano
              Lid

Ik heb een bericht gekregen dat de carters leverbaar zijn. de prijs op de malossi webshop is €200,93. maar ik zie ook dat ze alleen de elektronische versie beschikbaar hebben voor verkoop.

ik kreeg er tevens een PDF bij van de nieuwe carters.. maar ik zou niet weten hoe ik die hier kan plaatsen..

zevenenergie
                Donateur

Als je de Pdf via een link van internet hebt,  kan je de link via het icoontje naast de emiocons op de site plakken.

En anders zou je nog via printscreen en paint de afbeelding van je computerscherm als foto hier kunnen plakken.

Tiesman1986
                  Bijdrager

En is het spruitstuk ook aan gepast ?

ritze
                    Bijdrager

En toch vind ik het raar dat ze extra spoel kanalen hebben aangebracht die geen een vespa cilinder heeft,  zo te zien.  Wel leuk om die kleine veranderingen te zien aan het carter

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                      Link naar Mijn collectie / Projecten.

AA-T
                      Sleutelbeheerder

@zevenenergie, ik heb de foto’s via via, helaas is die niet in mijn bezit 😉

@si-sovrano
                        , je mag me de pdf mailen, dan zal ik hem uploaden op de site en hier een link plaatsen: vespaciaonl (apenstaartje) gmail.com

@ritze
                        , misschien is het zoals zevenenergie al zegt en komen ze binnenkort ook nog met een nieuwe cilinder, zou wel heel leuk zijn :mrgreen:

Herr Flick
                        Sleutelbeheerder

Ik verbaas mij ook echt over het 4-taps idee. Het kan zijn dat dit misschien een prototype of afgekeurd model is?

Kan mij bijna niet voorstellen dat Malossi een eigen 4-taps cilinder gaat maken puur voor de Piaggio lijn eigenlijk.

Ben benieuwd!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

si-sovrano
                          Lid

@AA-T ik heb je de pdf toegestuurd.

AA-T
                            Sleutelbeheerder

Met dank aan @si-sovrano het pdf het bestand van de Malossi MP one carters.

Ik voeg hem ook toe aan de beginpost.

zevenenergie
                              Donateur

Ik heb even de PDF bekeken 😀
                                en vond dit wel erg opportunistisch van Mallosie:

Als je namelijk dat kanaal maakt, wat dus nieuw is aan het carter, dan moet je  paspennen gebruiken om de twee carter helften te centreren. Er valt dan namelijk geen pasrand meer te maken. En deze ontbreekt dan ook geheel op dit carter. Een noodzakelijke kwaad die busjes. Niet dat het een min punt is maar….
                                Complete onzin, dat het het monteren makkelijker maakt en dat het als plus punt aangeprezen wordt.

Strikert
                                Bijdrager

Ook zie ik dat ze het carter ookal pasklaar hebben gemaakt voor de malossi ontsteking.

bij de vorige versies moest je de opstaande nok gefresen om het te laten passen.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 94)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.