Home › Forums › Algemeen › Oude topics › malossi mhr blok
- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 8 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 5 maanden geleden door ArvidW.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 oktober 2006 om 00:29 #137177
Ik dacht ’t al aan de omschrijvingen te merken idd.
Vergeet niet, mijn blok zou onder een Grillo komen, die heeft, samen met de SI de meeste ruimte achter het blok…..;)
Dus?
Koop een SI of een Grillo, probleem opgelost….:P
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!19 oktober 2006 om 16:58 #137182klopt het is de spruitstuk aan de rechter kant jah,
dus het zal niet werken als ik er zelf wat op fabriceer???
die trage gas reaktie zou dat veel uitmaken.
heb hem wel even onder een losse achter brug gehad van een si maar dan moet je nog een hoop weg flexen.
met een buisje naar zijkant toe is het makkelijkste!
maar als jullie dat afraden moet het anders,.19 oktober 2006 om 17:09 #137183tsjaa je kan het altijd proberen niet geschoten is altijd mis….als je snapt wat ik bdoel…iig veel succes ermee
19 oktober 2006 om 17:17 #137184Een lang spruitje hoeft op zich geen grote problemen te geven hoor……
Ooit ’t spruitstukkie van een Vespa PK50 scooter gzien?
Die’s zo’n 15cm lang…..
Voordeel van lange spruit is wél dat ie meer power krijgt, die PK’s zijn ook loeisterk……!
En, dan nog, ik had bij de Grillo dus ook moeten slijpen, maakt toch niet uit als je ‘m daarna weer verstevigt op een andere plaats met bijv. een hoeklijn o.i.d.
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!20 oktober 2006 om 17:32 #137210ok dan maak ik zelf een spruit stukje maar wat voor maeriaal zal ik het beste kunnen gebruiken?
ik zat zelf te denken een slang van 19mm aan het eind stukje 19mm buis die op je carb? dit moet toch wel werken denk je niet???hebben jullie misschien betere ideeën?
20 oktober 2006 om 17:57 #137212als ik t verhaal van iac goed begrijp gaat t dus vooral om lengte:)
verder zal materiaal dus niet zoveel uitmaken..
ja oke:P t moet niet van karton zijn;)
maja toch zal een spruitstuk die de “bocht” omgaat weer nadelig zijn
denk dat je het dus wel ff goed moet afwegen!
succes ermee:)
ben beneiwud!20 oktober 2006 om 17:59 #137213waar wil je de bocht eigenlijks heen laten lopen???… en ja ik zou zoiets maken van een 19 of 20mm buis ofzo…
20 oktober 2006 om 18:09 #137214Je kan ook gewoon een nieuw orgineel spruitstuk van malossi (19mm) kopen op JMPB!! Dan ben je van al het gezeur af lijkt mij! Dat lijkt mij een goede optie, maar dat is geheel aan jezelf. Al dat gekloot met pijpjes enzo lijkt mij persoonlijk ook niet alles. En als dit dan ook nog invloed heeft op je gasreactie enzo.
20 oktober 2006 om 19:44 #137228Ik zou zo’n pijp naar de zeikant laten lopen: mooie vloeiende bocht erin. Dan kun je tenminste een fatsoenlijke luchtfilter op je carburateur zetten 😀 En het is ook weer iets nieuws.
Spuitstukje van Iccaloco ben ik wel fan van omdat daarbij de doorlaat van de carburateur precies op een lijn ligt met het membraam / inlaat. Die malossi spuitstukjes hebben niet zo’n mooie flow:(
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.