Vespa-Ciao.NL
:: Malossi E9

Home Forums Mening & ervaring Luchtfilters Malossi E9

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 90)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

new guy
    Bijdrager

Ik gebruik m ook,heb geen problemen.Voldoet prima

JosW
      Bijdrager

Ik kwam er net achter toen ik m’n ciao wilde spuiten dat ik een dop van een spuitbus met wat gaatjes d’r in als luchtfilter had. Nu zet ik er een malossi luchtfilter op, nadat die cilinder weer schoon is.

ArvidW
        Donateur

@Object, boeiend…

Enig idee waar mening en ervaring topic voor bedoeld zijn?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

Anoniem

@ ArvidW, Hij verwacht dus dat een Malossi filter beter werkt dan een dop van een spuitbus…

vespa-si-owner
            Bijdrager

leuke filter zo lang bij nog goed is. kwalitijd op lange termijn is namelijk bagger… die vanmij is in 2e geknap tijdens het rijden en dat andere helft is nu dus weg :(.
              heb nu mijn originele luchtfilter met een paar extra gaatje er in geboord. das idiaal dan kan je hem percies genoeg door laten stromen.

dwaynator
              Bijdrager

Ik vind er ook niets mis mee , maar hij is wel eens opengesprongen omdat ik met de decompressie aan het kloten was …

VespaChopper
                Donateur

Prima filtertje voor dat geld, laat genoeg lucht door en komt je setup ten goede.
                  Enige minpunt is zoals al eerder beschreven dat hij inderdaad wel eens opengaat.

woetie93
                  Bijdrager

Leuk filtertje, lekker geluid en laat ook veel lucht door. Sws goed filter voor opgevoerde blokjes.
                    Gaat idd wel snel open, had wat degelijker gemaakt moeten worden

SuperSi
                    Bijdrager

ik heb tegen het open springen een spijker gepakt.
                      heet gemaakt, en aan beide kanten 2 brandpuntjes gemaakt en aan elkaar gesmolten

elmagnifico
                      Bijdrager

gister een malossi filter op mijn 13/13 carb. gemonteerd.
                        rijd goed en klinkt lekker.

dieter
                        Bijdrager

ik heb nog een tip voor de malossi filter als je nou die roden moes
                          in 2takt olie deuwt dan blijft er ook veel rotzooi zitten door de olie

sander…
                          Bijdrager

dieter :
                            ik heb nog een tip voor de malossi filter als je nou die roden moes
                            in 2takt olie deuwt dan blijft er ook veel rotzooi zitten door de olie

En wat denk je dat er dan met de doorstroom van de lucht gebeurt?:con

Martijnvanheerde
                            Donateur

Met filterolie werkt het prima. Gewone olie trouwens ook op m’n schakel, maar dat is een veel grotere box dan een vespa filtertje.

Maarten123
                              Bijdrager

heb er ook 1, breekt in twee en laat te veel lucht door.
                                dus verzuipt hij 🙁

Op de setup die je links vermeld zou een std luchtfiltertje ook perfect weken.

SpeedyVespa
                                Donateur

ik heb dit filter ook, nooit geen problemen mee gehad;)
                                  Kwestie van afstellen;)

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 90)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.