Weer een Citta er bij, ook deze heeft een aanrijding gehad en is afgemeld. Over een maand is de keuring, een leuke uitdaging!Meteen maar een setje Si veren opgeknapt. Als 14 jarig jochie reed ik in Senegal een jaar rond op een afgetrapte Si, veerde wel comfortabelKroonstukken had ik ook nog liggen, heb ik maar ff snel in een Peugeot kleur gespoten, grijs paars achtig.
Die is nog/weer netje geworden Altijd mooi als een Citta gered word van de ondergang.
Die Citta met scooter blokje ziet er ook wel interessant uit. Zou hier ook graag wat foto,s van zien.
Daar zit een blok onder van een 1992 zip, heeft een 70cc malossi mhr cilinder, dellorto 22mm en een technigas uitlaat. Maakt alleen veel herrie en er normaal mee rijden gaat ook lastig, het voorwiel wil niet op de weg blijven als ik gas geef. Ik wil het blok eigenlijk verkopen en er een wat rustiger blok onder hangen, misschien een watergekoeld sfera blok.
Ik heb een ronde leo er bij, al getest en is op een 50cc heel erg goed. Net zo stil als een city power, trekt net zo hard op maar gaat wel ff 10 km harder.
Al een tijdje geen update meer, ik heb in de zomer nog een oude Bravo gehad, reed wel leuk maar was niet helemaal mijn ding. Ook nog veel te veel auto’s in de tussentijd zoals een 1979 Mustang, 1974 Chevelle, 1992 Alfa 33, 1979 Ford Fairmont, 1973 Toyota Corolla levin, 1998 Golf cabrio. In de herfst een 1994 Citta Gipsy gekocht. Motorisch nog origineel dus dat ging al snel vervelen! Nieuwe speed engine ging er onder maarrrrr toen brak het schroefdraad van de krukas af en had ik helemaal geen zin meer er in en heeft de Citta een half jaar stil gestaan.Uiteindelijk heb ik een Vespa PK50 die ik had geruild tegen een zij inlaat blokje.En na wat geld er tegen aan gesmeten te hebben zag het er zo uit:Qua kabels moet er nog het een en ander gebeuren maar de Citta heeft al gelopen. Er zit een 43mm Malossi, Simonini calibrata, Dellorto phbg 19.5 en een Polini vario op met 1:10.5 vertanding.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.