Vespa-Ciao.NL
:: maar 35?

Home Forums Techniek Opvoeren maar 35?

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

emile89
    Topic starter

mmh oke, en is die powerfilter dan nodig? heb gehoord dat dat ding troep is:D

coda
      Donateur

Met een 13/13 heb je een powerfilter nodig,of je past je eigen filter aan,maar een malossi filter is veel makkelijker.
        En ja,het is troep als je hem zo gebruikt,die dingen zijn eigenlijk voor race doeleinden gemaakt voor op een circuit bijv. en daar kom je geen modder,zand en andere dingen tegen.
        Het beste is je originele gaasjes er ook bij in te zetten want die houden een heleboel tegen,je zuiger,cilinder en zuigerveren gaan veel langer mee en je hebt ook nooit meer zo’n zandkorreltje tussen je bougie zitten zodat ie kut gaat lopen.

iaccaloco
        Bijdrager

Jongens… :con

:! Een klok zit in een kerktoren, hangt aan je muur, of om je pols…….

In je fiets/brommer/motorfiets zit een NAAF!

Ik vind ’t zó debiel klinken, wie heeft de term “klok” ooit verzonnen voor je naaf…..!?

Vraag bij de fietsenboer een opoefietsenklok, dan komt ie met een antieke Breitling aan met 28 inch wijzerplaat ofzo, echt niet met een naaf voor in je wiel…:D

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

masterman
          Bijdrager

maar een 13/13 op een snorblok komt er bij mij niet in. dat slaat nou echt nergens op.

michel o/

masterman :
              maar een 13/13 op een snorblok komt er bij mij niet in. dat slaat nou echt nergens op.

dan veil je dat snorblokje toch even uit

TerroRLaG
              Bijdrager

ik heb ook een andere pijp gestoken => net iets sneller (van 30 naar 35 ofzo) lange rechte stukken soms net wat meer. Met 80mm poulie ga ik nu direct naar de 40 op mijn teller, das zo’n 38 op de rollen ^^

ciaoracer
                Bijdrager

dat is dus nog altijd TE hard ;):pest

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.