:: M-stuur of tnt racestuur?
-
Dnyo5oTopic starter
wat vinden jullie mooier en lekkerder rijden?
een M-stuur of tnt racestuur?
op een ciao met tomos voorvork en een buis tussen het frame (racertje)
Ikzelf een M stuur omdat die niet zo breed zijn. Ik volgens mij is zo’n tnt heel breed.
FonSBijdrager
mijn tnt is 65 cm 😉 vind ik een fijne maat
een breed stuur rijdt ook stabieler dan een smal
Ik heb een m-stuur, vind het veel mooier en rijdt ook heel fijn. Arvid heeft hem ook op zijn citta en is er ook zeer tevreden over. Hij heeft er zelfs de zuiderzeetoer mee gereden en nergens last van gehad.
M-stuur vindt ik er gwn race achtig uit zien. een tnt is meer zoo’n low-chopper idee maar zeker niet lelijk
GTZ NV

Tom ciao
tnt vind ik mooier, omdat die wat breder is en misschien net iets hoger (kan het verschil maken)
maar je moet toch kiezen naar eige smaak 
Dnyo5oTopic starter
ja ik wil dan niet zoon heel breed race stuur of de smalle versie van een M-stuur maar
wou graag jullie meningen horen over wat jullie lekkerder vinden rijden van daar
want kan niet echt kiezen:P
ritzeBijdrager
ik vind voor wheelies en cruizen het hoge “sdt stuur“ het beste,
maar als je wilt vegen en een beetje wilt kunne remme met je voorem als je tomos vork hebt dan is de tnt toch beter.
maar het beste stuur lijkt die van de yamaha FS1 brommer , niet te laag niet te hoog en ook niet te breed dus de perfecte combo voor de buis/tomos ciao
Dnyo5oTopic starter
oke nja vind zoon fs1 stuur niet zo mooi
maar ik trek ook graag even wat weelies 😛
maar dan leen ik eerst wel zo tnt ding als ik niet lekker vind rijden koop ik een M-stuur :p
en als dat niet lekker rijd maar opzoek naar een ander leuk stuurtje:P
Hoe monteer ik zo’n tnt stuur op mijn standaard vork van een vespa si?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.