- Dit onderwerp bevat 93 reacties, 26 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 8 maanden geleden door luukelbo.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 augustus 2010 om 13:20 #435005
ja dat is die zeker erik!
sjeun!
26 augustus 2010 om 18:48 #463804PEEL EN MAAS TOURTJE?
dan is deze man ook van de partij!!
cieo ziet er nicee uit
26 augustus 2010 om 19:48 #463805heej
ik heb alvast een topic geopend voor de tour,
eerst een route plannen en datum prikken ma dat komt wel goed.26 augustus 2010 om 19:55 #463807ik zou zeggen geef je op!
29 augustus 2010 om 20:45 #43235930 augustus 2010 om 10:41 #463861ziet er coowl uit!
wel even een ingekort si spatbord eropsuc6
30 augustus 2010 om 15:31 #463874netjes! goed bezig
30 augustus 2010 om 18:00 #463839ziet er mooi uit, maar je voorwiel zit scheef!
31 augustus 2010 om 11:11 #463889haha, nee dat lijkt maar omdat de brommer scheef staat en het stuur licht gedraaid is, maar zo lijkt hij scheef ja;)
31 maart 2011 om 21:09 #467470hallo
naar een koude periode begint het toch weer te kriebelen dus toch maar weer het een en ander veranderd/veranderen aan de brommer.
ik heb de bagage drager eraf gehaald, spatbord ingekort, puch achterlicht bevestigt onder zadel(is veranderd en wijst nu recht naar achter), kenteken op de achterklok bevestigd en een uber geil malossi dempertje op de proma gezet! en een malossi 3x set trekveren gekocht. loopt lekker met de zwarte.
hier een fototje:

verder nog wat spul besteld op jmpb, een aero spatbord, nieuwe keringen voor de citta vork hoop dit begin volgende week binnen te hebben.verder wil ik nieuwe binnen poten voor de citta vork halen (is deze winter erg veel roest en krassen op gekomen), nieuwe stepjes en de kappen opnieuw spuiten.
nieuwe update volgt.
1 april 2011 om 16:43 #485405ook ben ik van plan om een 2e blokje te maken met daarop de polini 42 alu (tuned)
nog even een carter regelen om te tunen.ik heb een stuk uit het hemd hehaalt zodat de spoelers veel meer voeding kunnen krijgen, uitlaatpoort is fors vergroot, 1mm verhoogd en 1mm aan beide zijden verbreed.
verder vond ik het wel grappig om de cilinder met engine paint te spuiten en de koelvinnen op te schuuren geeft een leuk effect.

(sorry voor de kwaliteit maar is even niet anders)
24 april 2011 om 18:29 #486183weer even een update.
helaas is de proma cc naar de brommer hemel :'(
er was een scheur in gekomen en later na een groot gat.nu heb ik de polini SP van zeebodemFM overgekocht.
dus die had ik meteen even opgeknapt, Lasnaden komen nog.=)

ik vind hem heel leuk lopen met de SP, alleen sinds vanmiddag een raar probleem met de kopeling/achterklok.
trekt prima op naar de top.
maar als ik ongeveer 2 min volgas rijd zakt hij langzaam terug in toeren en blijft die 50 lopen.
ik vind het echt een raar iets, weet misschien iemand waar dat aan ligt?:?verder is de gasschuif versleten, maar maar komt misschien een snelgas en aparte remhendels voor in de plaats.
25 april 2011 om 20:57 #486198zo vandaag was ik begonnen met het inbranden van de lasnaden,
is het gas van de brander op!:boos dus binnenkort even afmaken.

probleem met de koppeling heeft zichzelf volgens mij opgelost:o!
van de week maar even een bestelling op jmpb plaatsen
lusito snelgas en korte alu remhendels, benzine kraan en misschien 2 nieuwe deestone banden?filmpje polini SP
KLIKdit was het voor vandaag.
1 mei 2011 om 11:52 #485824update!
vandaag iets leuks kunnen kopen van een cameraad (mxmonster)
jawel een zij-inlaat carter:D

hier zijn de gaten voor de bouten helaas afgebroken.
en er hoorde hier een aansluiting voor de vacuüm maar die is zoek.

carb is een 21mm spacode zij inlaat is gemaakt met een aluminium plaat die op het carter is gelast en ook rondom helemaal dicht gelast is zodat die goed afsluit, daarna is er draad in getapt voor het spruitstuk.
het gat in het carter ga ik nog vergroten, nu klemt het membraam een beetje.
de orginele inlaat is een dikke las in gelegd en eraf gehaald.ik ben niet van plan om er meteen iets mee te doen, dat komt later wel een keer.
1 mei 2011 om 14:24 #486308dat is zeker wel een mooie aanwinst.
alleen is de carb een spacco ipv een dellortho, althans zoals ik het van de foto’s kan begrijpen. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.