Vespa-Ciao.NL
:: Luis Vuitton Style Ciao

Home Forums Techniek Framedelen Luis Vuitton Style Ciao

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Dennie
    Topic starter

Sorry, voor dubbelpost maargoed ik heb een reactie van Stickerland.

Stickerland:
      Wij kunnen die stickertjes allemaal los voor je maken.
      Da’s geen enkel probleem.
      Echter moet je wel toestemming hebben om die logo’tjes te gebruiken.
      Daarvoor moet je even een mailtje naar de dealer in Nederland sturen, waarin je vraagt of je het mag gebruiken voor op je Vespa.

Met vriendelijke groet,
      Dennis van Orsouw

Dennie:
      Maargoed allemaal losse stickertjes daar krijg ik denk ik nooit een goed pattern van.

Stickerland:
      Klopt. Dat zal niet gaan lukken.

Met vriendelijke groet,
      Dennis van Orsouw

TJOEP
      Donateur

Plotten uit een stickervel werkt als volgt:
        Een apparaat met een mesje snijdt alle vormpjes uit het vel.
        Vervolgens haalt men handmatig al de sticker dat rondom en in de vormpjes zit eraf.
        Je houdt dan de witte, gladde ondergrond over, met de vormpjes die je nodig hebt er nog op.
        Daarna plakken ze daar een doorzichtige sticker overheen.
        Als laatste trekken ze de witte, gladde ondergrond eraf, en kun je de vormpjes die nog op dat doorzichtige stickervel zitten er in 1 keer opplakken. Aanstrijken, doorzichtig vel eraf trekken, en klaar.
        Zo zit altijd alles zoals je het hebben wil.

Maar dan nog is dat moeilijk op sommige oppervlakken…

Wouz-LwB
        Donateur

Je kunt het ook zo doen dat je niet allemaal kleine stickertjes hebt maar bijv 2 grotere ,en die dan op de tank oid;)

Dennie
          Topic starter

Misschien gewoon vellen laten maken van alle vlakken zodat het pattern altijd klopt.

bobbie88
            Bijdrager

Voor zoiets zou ik inderdaad wel gaan. Losse stickertjes werkt in ieder geval niet. Als je dan gewoon wat grotere vellen hebt die je er zo in een keer op kan doen, dan zal het beter zijn. Alleen moet je ff kijken hoe dat gaat met alle knikjes en buigingen in het frame..

TimoO_
              Donateur

dan moet je toch zijn met dat modelbouw stickerspul. dat strijk je gewoon helemaal glad. volgens mij kan je gewoon beter ergens zo’n vormpje laten maken en dan zelf airbruschen. dat het een beetje ongelijk is who cares. of je geeft het aan met een stipje waar een tekentje moet zijn een beetje precies. heb je tenminste niet het probleem met stickers en blijft het mooi zitten en ziet het er beter uit met de lak erbij.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.