Vespa-Ciao.NL
:: Luis Vuitton Style Ciao

Home Forums Techniek Framedelen Luis Vuitton Style Ciao

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Dennie
    Topic starter

Hey Vespa mensen,
      Ik heb een vraagje. Ik wil mijn Ciao graag beetje unique maken en daar heb ik een leuk idee voor.
      N.l. de Ciao in de kleuren van de Louis Vuitton print te spuiten (deze print dus)
      Nu gaat dat spuiten wel lukken denk ik,
      Maar meer het probleem:
      Hoe ga ik die print erop krijgen.

Ik zat al te denken aan stickers, maar heb er niet zoveel verstand van dus ik denk vraag het jullie effe.

G-no
      Donateur

Hier in maastricht rijd een zip rond met louis vuitton print, ik dacht mijn broer die jongen kon, ik zal hem eens vragen of hij aan hem kan vragen hoe hij dat gedaan heeft.

Dennie
        Topic starter

G-no :
          Hier in maastricht rijd een zip rond met louis vuitton print, ik dacht mijn broer die jongen kon, ik zal hem eens vragen of hij aan hem kan vragen hoe hij dat gedaan heeft.

Hahaha, damn hij is dus niet meer echt uniek.
          Maargoed van een mede-Limburger kan ik het hebben lol.
          Anyways zou wel tof zijn als je dat zou willen doen voor me.

Fredzzz
          Moderator

Wat auto’s vaak hebben zijn VINYLS… Dus net als stickers…

Bijvoorbeeld de show Pimp My Ride (moet je wel kennen) of eene of andere tunings/opknap show op Discovery Channel ofzo… Als je daar soms kijkt zie je ook dat ze soms Vinyls gebruiken.

In een aflevering van pimp my ride meende ik me te herinneren dat ze daat ook Louis Vuitton hadden gebruikt als vinyl…

TJOEP
            Donateur

1) airbrushen
              2) In een of ander bad. Zo maken ze ook nep-houtstructuur/-carbon/-marmer. Maar als het nog nooit gedaan is, zal ’t wel te duur worden.
              2) stickers laten snijden van elk figuurtje. Na de kleurlak erop plakken. Daarna pas blank aflakken

Erg mooie kleurencombo trouwens. Zoek een diepe kleur donkerbruin.
              Witte velgen? Of ook lichtbruin?

Dennie
              Topic starter

TJOEP :
                1) airbrushen
                2) In een of ander bad. Zo maken ze ook nep-houtstructuur/-carbon/-marmer. Maar als het nog nooit gedaan is, zal ’t wel te duur worden.
                2) stickers laten snijden van elk figuurtje. Na de kleurlak erop plakken. Daarna pas blank aflakken

Erg mooie kleurencombo trouwens. Zoek een diepe kleur donkerbruin.
                Witte velgen? Of ook lichtbruin?

Die kleur van de icoontjes.

!Japieoh!_!Ciao!

Dit wordt wel tof denk ik, mischien moet je een perso of zelfs een special aanmaken ?
                  En ik denk dat stickers de beste optie is 🙂

Harleyman
                  Bijdrager

http://www.stickerland.nl
                    diej kunnen ze zo maken voor je (wel duur)

J3sp3R
                    Bijdrager

Stickers zit er best cheapy uit, en wil ook niet super goed lukken.. Die stikkers zijn toch best dik, en dat blijf je dan zien.. tzou mooier zijn als het 1 geheel was. 😉
                      Ik zag laatst een site.. Maar fuck, die ben ik vergeten. 😡 Ik zoek wel even.
                      Maar @ spuiterij kunnen ze toch wel bv. een stukje plaat ofzo pakken, daar de iconen uitsnijden en dan spuiten. Zoals bij graffiti. (;

Jacky
                      Bijdrager

Patroon maken lijkt me mooi.. zodat je dat erop kan plakken ofzo en dat waar sterretjes(of wat het zijn)moeten komen een gat is dan spuitj daar. Mja of dat te realiseren is:P T lijkt me wel druk worden maar zienwe dan wel. Tis zkr apart!

TimoO_
                        Donateur

doe het dan met een VC teken 😛 Vespa Ciao. maarja lijkt me wel appart.

TJOEP
                          Donateur

Stickers hoeven eeeecht niet dik te zijn hoor. Er zijn superdunne stickervellen.
                            Maar probeer ’t maar eens zo te plakken dat de icoontjes allemaal netjes verdeeld zijn…
                            Paintbrushers kunnen dat ’t beste denk ik

Harleyman
                            Bijdrager

naa die stickers die ik der altijd laat maken zijn flinterdun
                              zijn van die stickers die je van zoon velletje af moet wrijven zegmaar dus zonder randjes en shit
                              maar is duur spul…

TimoO_
                              Donateur

ow ja dat krijg je ook altijd bij modelbouwtroep 😀 tenminste bij de tankjes enzo 😛 dat is wel goed spul ja!

Dennie
                                Topic starter

Ik ken volgens mij een airbrusher (weet niet of hij het nog steeds doet),
                                  Ik zal even kijken wat hij denkt dat ik het beste kan doen.
                                  Kijk die stickers moet je natuurlijk ook allemaal gelijkmatig verdelen.
                                  En van dat MP wat er nu staat (of in het origineel LV) ga ik nog DD (mijn initialen) en VS (Vespa Ciao) afwisselend van maken.
                                  Heb ik eigenlijk al gedaan.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.