Vespa-Ciao.NL
:: Lowie’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Lowie’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 322)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lowie
    Topic starter

ja heb ik vaker gehoord op dit forum…
      haha dat snap ik, maar ik bedoel echt 2 gaten geboord dwars door beide wangen heen :s snap het idee er niet echt achter…

FonS: ja dat bedoel ik, lijkt net alsof iemand er gaten in heeft geboord, maar dat is origineel zo (heeft mijne ook)

Lowie
      Topic starter

ow okay apart, ik dacht dat je die inhammen bedoelde 😉 maar waarom is dat dan? en is dat uit een apart blok dan ofzo, nog nooit gezien.

Update 08-08 post 1 😀 blokje af :bier
        iemand een idee welke kleur ik de koelkap over het vliegwiel moet maken, moet wel goed staan bij het mintgroen en zwart natuurlijk, ik hoor het wel…
        edit: ik laat hem gewoon zwart. met erin zetten beschadigd dat toch. en zwart pas er gewoon goed bij.

mijn malossi koppelingsegmenten raken mijn koppelingshuis, weet iemand hoe dat kan?

reacties zijn welkom 😀

Update 09-08 post 1: frame uit elkaar.

LeMoN
        Bijdrager

Ziet er netjes uit, en ik zie dat je niet zo ver van mijn woont daaro in dat krabbegat 😛

Lowie
          Topic starter

dank je, haha, en hoe is het in tullepetaonestad? 😉
            eens een meeting organiseren :p

PoliniCitta
            Bijdrager

woow dat blok ziet er echt monsterlijk uit:D en dat wat je met je achterlicht hebt gedaan staat ook zeer nice!

en over die koppelingssigmenten, merk je daar echt verschil van toz originele sigmenten? holla back at me

peter139
              Bijdrager

ik vind het leuk dat er een keer een si onderhanden wordt genomen. Het is weer eens iets anders. Blokje ziet er goed uit!

Lowie
                Topic starter

dank je 😀
                  je merkt er niet echt iets van, ze zijn iets lichter doordat er 2 gaten in elk segment zitten. heet geeft het zelfde effect als iets strakkere veertjes.
                  ja idd., je ziet er niet veel die echt goed onderhanden genomen worden, als het zo wordt zoals het in mijn hoofd zit moet het goed komen 🙂

Lowie
                  Topic starter

Update 11-08 Citta Broer, degene die ik moet verslaan :p 😉
                    reacties zijn welkom

Update 12-08 Frame aan het schuren

niceVespa
                    Bijdrager

zker mooi citta zou iedereen jaloers op zijn zker met dat mooie dashbord is ie niet meer te houden.. ziet er ook goed uit
                      met je SI,, maak er iets mooi’s van

GTZ NV

Lowie
                      Topic starter

ja ik vind hem ook zeker mooi.
                        dank je, zal mijn best doen 😀

Michel
                        Bijdrager

Het subframe van je broer is echt master. Zeer netjes en als dat niet stevig is, is niks stevig 😛

Die Si gaat ook wel goedkomen. Je begint op blank staal :thumb Goed bewerken en primeren en dan komt het helemaal goed.
                          We wachten af 😀

Lowie
                          Topic starter

dat trekt idd. niet meer krom.

dank je :), de positieve reacties motiveren 🙂

Flip V/d Kuil

eeey , wel een leuk ding !

Hoe is het met de klok ?
                              Al mee gereden ?

Lowie
                              Topic starter

hey, goed goed, heb hem nog eens extra schoon gemaakt 🙂 nee nog niet mee gereden, heb maar 1 brommer en die ligt nu uit elkaar zoals je waarschijnlijk al had gezien. Hij komt in de 4 spaaksvelgen die je op een van de foto’s ziet :thumb
                                ik hoop dat ik je snel kan vertellen hoe hij rijd, maar ben nog aan het plamuren en schuren aan het frame dus zal nog even duren…

Lowie
                                Topic starter

kleine optische aanpassing, binnenkant van het achterspatbord wordt zwart.
                                  met zo’n lichte kleur schiet dat niet op.
                                  omdat er ook wat roest zit doe ik er eerst menie op en dan spuit ik hem zwart.

nog steeds aan het plamuren en schuren, schiet maar niet op :boos

en ik had bijna een monoveer via marktplaats, maar advertentie is ineens weg 🙁
                                  ik balen, kom je heeeeeeeeeeeeel weinig tegen…dus als iemand er 1 heeft hoor ik het wel.
                                  anders worden het gewoon de 2 spiraalveren.

mjah, reacties zijn nog steeds welkom 😉

_________________________________________________________________________________________________

Update 20-08 in eerste post.

Reacties zijn welkom :thumb

Kan iemand mij tevens advies geven of ik nu het beste nog spuitplamuur of filler primer erop kan
                                  spuiten om het zo glad mogelijk te krijgen? wat hele lichte krassen van het schuren…

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 322)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.