Vespa-Ciao.NL
:: Low banden met geen mogenlijk heid erop:S

Home Forums Techniek Problemen oplossen Low banden met geen mogenlijk heid erop:S

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

enterthelohman
    Bijdrager

zoals javad ook al zei : zorg dat je de onderkant v/d band in het diepste gedeelte van je velg zit
      beetje dreft op de velg smeren en dan opdrijven en het laatste stukje met 2 schroeven draaiers
      of stalen banden lichters als je die hebt.
      kijk wel uit dat je je binnenband niet beschadigd met die schroevendraaiers .

BMW
      Bijdrager

enterthelohman :
        zoals javad ook al zei : zorg dat je de onderkant v/d band in het diepste gedeelte van je velg zit
        beetje dreft op de velg smeren en dan opdrijven en het laatste stukje met 2 schroeven draaiers
        of stalen banden lichters als je die hebt.
        kijk wel uit dat je je binnenband niet beschadigd met die schroevendraaiers .

En je velg natuurlijk ook niet;) (persoonlijk is vind ik het altijd een pokkewerk;))

sjbtje
        Topic starter

ik heb het voor elkaar jongens wel met 3 man sterk:P
          haha maar ze zitten erop:D

harrie
          Bijdrager

hey
            heb je geen pics van je citta met die low banden; ben wel benieuwd hoe dat staat…
            en moet je geen andere binnen banden hebben want originele lijken me te groot

Javad
            Donateur

Schroevendraaiers zijn niet nodig, band in de velg en dreft is genoeg. Beter voor je velgen.

<3 Thunderstone
              Check mijn perso!

Steven
              Donateur

harrie :
                hey
                heb je geen pics van je citta met die low banden; ben wel benieuwd hoe dat staat…
                en moet je geen andere binnen banden hebben want originele lijken me te groot

voor een link naar foto’s van die banden check de eerste post.

sjbtje
                Topic starter

ik zal binne kort foto’s maken van me citta;)
                  weet nog niet waneer… maar als k ze heb zet ik ze in me perso

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.