Vespa-Ciao.NL
:: Lou’s Vespa ciao

Home Forums Perso’s Projecten Lou’s Vespa ciao

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LOU
    Topic starter

Ik zal me eerst even voorstellen mijn naam is Lou Mulleneers en ik ben 16 jaar oud.
      Op mijn 12de kocht ik mijn eerste brommer. Ik was niet echt opzoek naar een bepaalt merk of type, maar het is uiteindelijk een Vespa ciao geworden.
      Deze zag er zo uit toen ik hem kocht.

Toen ik hem een tijdje had heb ik de begagedrager en voorspatbord ervan af gehaald en het achterspatbord ingekort en heeft mijn neef een buis tussen het frame gelast.
      De vespa zag er toen zo uit.

Ik had de ciao een jaar of 3 en ik vond het tijd dat hij een ander kleurtje kreeg, dus heb ik hem toen gespoten in het zwart en groen.
      dit was het resultaat.

Ik werd 16 en ik ben toen direct opgegaan voor mijn brommerrijbewijs.
      Ik vond het ook tijd voor een nieuwe brommer, het werd een Yamaha dt50r
      Hier een foto van de dt en de ciao samen.

Maar mijn liefde voor de Vespa ciao bleef leven. Ik wilde dan ook graag een ciao waarmee ik op de weg kon rijden.
      ik heb toen dit frame met kenteken gekocht.

Ik ben nu bezig om dit frame om te bouwen. Het is de bedoeling om de ciao een ratlook te geven. de kleur word legergroen, er komen spaakvelgen op met whitewall banden. De setup ben ik nog niet helemaal over uit, maar het wordt in ieder geval een standaar carter met een 60cc dr cilinder.
      Zo staat de vespa er nu bij.

Dit verhaal wordt nog vervolg. Het is de bedoeling dat de Ciao voor het eind van de zomervakantie klaar is!
      Ik hoor graag tips en tops van medeforumleden.

groet,
      Lou Mulleneers

Jelle
      Moderator

Hoi Lou, welkom op het forum en succes met het opbouwen van de ciao…:thumb

LOU
        Topic starter

Vandaag de laatste onderdelen binnen gekregen om de ciao rij klaar te maken.
          Binnenkort komen de foto’s van de ombouw.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.