Leuke citta heb je daar, lijkt wat kleuren combi wel een beetje op die van mij. Ook ben je voor veel mannen hier denk ik de ideale vrouw, gezellig samen sleutelen bij kaarslicht:D
I wilde eigenlijk niet reageeren, maar deze Perso heeft ze dus stiekem vanaf dezelfde de bank als waar ik elke avond op zit getypt. 😀 ( De stiekemerd! )
Ja ik had ook al een flauw vermoeden:D want en leerdam, en meende de citta ook al te herkennen van toen ik de tiff bij je op kwam halen.
Maar das wel mooi dat je een vriendin hebt die de passie ook wat deeld
@lorra
Hoop dat je het toer bloed volgend jaar ook wat te pakken krijgt
heerlijk om te zien al die reacties!
Haha nou jongens ik zal jullie snel uit je droom helpen haha zo’n fan ben ik nou ook weer niet van brommers.
vind het leuk om er op te rijden en ‘m mooi te maken maar motorisch heb ik er stiekum niet zo veel verstand van.
Grappig dat jarco begonnen is met zijn ‘verslaving’ door mijn lieve trouwe citta! beddankt voor het leuke commentaar van jullie! ik zal kijken of ik er nog meer foto’s op kan zetten!
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.