Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › loopt niet meer stationair
- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 2 maanden geleden door michiel ciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 januari 2007 om 21:02 #208799
me ciao loopt niet meer stationair.. als ik rem dan valt ie gwoon uit.. k heb al gebrobeert om aan die stationair bout de draaien maar dat maakt niet uit…vet vaag weet iemand wat het kan zijn?:?
24 januari 2007 om 21:16 #224471
!Japieoh!_!Ciao!misschien valse lucht, dit had ik tenminste toen dat steeds gebeurde.
24 januari 2007 om 21:31 #224472kan door het koudere weer komen dat hij ergens valse lucht langstrekt want met kou krimpen onderdelen zoals carbs enzo
24 januari 2007 om 23:43 #224473
Kamikaze CiaoKennyVespa :
kan door het koudere weer komen dat hij ergens valse lucht langstrekt want met kou krimpen onderdelen zoals carbs enzoals het krimpt word het dan niet moeilijker dat er valse lucht langstrekt,.. lijkt mij in ieder geval? 😉
24 januari 2007 om 23:46 #224474Staat je gaskabel strak genoeg?? anders moet je dat boutje bij je carburateur waar je gaskabel de carb in gaan even wat er uit draaien, zodat je gasschuifje ietsjes verder open komt te staan.. En anders zou het idd heel goed valse lucht kunnen zijn. Als ik zo naar je setup kijk zou dit niet vreemd zijn, aangezien dit vaak gebeurt met bewerkte carters.. ben je niet TE ver gegaan met veilen?
25 januari 2007 om 01:48 #224475Vervang je zuigerveren maar, heeft níéts te maken met valse lucht…
Dan gaat ie juist sneller stationair lopen….;)
Haal ’t zooitje maar eens los, weet zéker dat dat ’t is!
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!25 januari 2007 om 10:51 #224479iaccaloco :
Vervang je zuigerveren maar, heeft níéts te maken met valse lucht…Dan gaat ie juist sneller stationair lopen….;)
Haal ’t zooitje maar eens los, weet zéker dat dat ’t is!
Klopt,
je hebt gelijk..
Ik was ff in de war denk ik:!25 januari 2007 om 11:42 #224480Valt ie met schokken uit want dit probleem heb ik namelijk ook, net nieuwe v-snaar en hij valt met schokken uit als ie stil staat waarschijnlijk de koppeling lijkt me maar wat er mis is weet ik niet.
PS de segmentjes zitten goed om erin25 januari 2007 om 14:43 #224482Ik had het ook laats bij mij was het wel vals lucht zat een scheur in de plastic bus van me carb–> spruitstuk. dus het kan wel.;)
26 januari 2007 om 18:44 #224485veldman :
Valt ie met schokken uit want dit probleem heb ik namelijk ook, net nieuwe v-snaar en hij valt met schokken uit als ie stil staat waarschijnlijk de koppeling lijkt me maar wat er mis is weet ik niet.
PS de segmentjes zitten goed om erinjah mijne valt met sschookke uit vet vaag k denk ook dat het iets is met de koppeling
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.