Vespa-Ciao.NL
:: Loopt goed stationair maar stottert enorm vanaf 25km/h

Home Forums Techniek Problemen oplossen Loopt goed stationair maar stottert enorm vanaf 25km/h

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jesse Hatzmann
    Topic starter

goedenavond liefhebbers,

Ik het gister m’n inlaat een beetje uit geveild en daarna nieuwe lagers en pakkingen in en op m’n Carter gedaan. Ik ging er vandaag weer mee naar school en de heenweg had ik nergens last van. Mijn top lag hoger en ik trok sneller weg oftewel het resultaat wat ik wilde. Nu reed ik weer terug en toen begon ie na een aantal km op z’n top ineens te stotteren later gebeurde dit bij een steeds lagere snelheid en nu gaat hij zonder te stotteren nog maar 25km/h. Wat heb ik fout gedaan of wat ik er fout gegaan? Ik heb mijn contactpunten afgesteld met het verpakkingspapiertje van een pakje vloei. De man van de tweewieler zaak bij mij in de buurt zei dat hij dat vroeger ook altijd deed als hij nog geen voelermaat had. Is dit dan wel goed gegaan? Mijn bougie is heel donker bruin en ik heb een sproeier 66 in mijn 13/13 dellorto carb.

met vriendelijke groet,

Jesse

Dankjewel

bram0vitz
      Bijdrager

Hi Jesse,

Lijkt mij verstandig dat je de contactpunten even checkt met een voelermaat.
        Meten is weten in dit geval en wat is je setup?
        Erg donkerbruin klinkt als dat je sproeier te groot is.

beetje prutsen hier en daar
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

Jesse Hatzmann
        Topic starter

Mijn setup is een 65cc polini met een 13/13 sha dellorto en een malossi luchtfilter.

ik heb gister getest of hij ook ergens valse lucht  trekt en dit is het geval. Valse lucht rond om de krukas:(.

zo maar even alles weer loshalen en weer opnieuw proberen met een andere pakking.

hij deed het eerst wel goed dus denk dat de contactpunten dan wel goed staan.

bedankt voor je reactie

groet,

Jesse

Dankjewel
        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.