Vespa-Ciao.NL
:: Loek’s ciao(s)

Home Forums Perso’s Projecten Loek’s ciao(s)

• Dit onderwerp bevat 83 reacties, 21 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren geleden door Loek.
15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 84)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Loek
    Topic starter

Nu vrij licht. ik denk 5,8-6 gram. Loopt met HD kop veel anders dan met standaard kop… Hopelijk binnenkort 46mm polini op speedengine want dit is toch nog niet echt genoeg power voor me 😉

Bartjee
      Donateur

hahaha dat nog niet echt genoeg power ken ik inderdaad:P Zo’n zelfde blok als jij hebt lag eerst ook onder mijn racer. Begon me al snel te vervelen, dus nou bezig met dat blok in mn sig:P Mn 42 alu blok ligt, na een jaar (!!) standaard te hebben gereden, nou onder mijn citta. Heb vandaag de 59 getopt en t gaat me eigenlijk toch nog iets te langzaam..

Loek
        Topic starter

Vanmiddag een heuse 65km/h gehaald met autowheelie :lol
          Had op de bravo-luchtfilter een slang gezet waardoor die meer lucht kreeg. Was weer 7 km erbij en autowheelies bij optrekken.

Edjuh
          Bijdrager

Daar geloof ik geen krent van.

FonS
            Bijdrager

van dat lucht gedoe of de snelheid + autowheely ?

@ Loek; met mijn blokje ? mooi 🙂

ligt er puur aan wat voor veren / rollen je gebruikt , ik ging met 41mm polini 65-70 maar met niet al te veel trekkracht

met uuuuberveel trekkracht ging ie maar 55 ofzo 😉

Loek
              Topic starter

Ik heb een veel te grote sproeier dus nu zal die met die slang veel meer lucht krijgen waardoor ik een betere afstelling heb.
                Ja FonS, met jouw blok, nu alleen met HD kop. Heb snelheid gemeten met zon smiley ding langs de weg. Weet niet hoe betrouwbaar die zijn…

Loek
                Topic starter

Edjuh :
                  Daar geloof ik geen krent van.

Oja, geen wheelie bij 65km hè… Enkel bij het optrekken.

Edjuh
                  Bijdrager

De 7km verschil:)

diac
                    Bijdrager

kan opzich wel edje, als die eerst altijd met een veel te rijke smering heeft gereden.
                      dan krijg je hem niet eens in de toeren;)

Edjuh
                      Bijdrager

Ja ok, dat is goeie afstelling, dat kan, maar als je die al hebt krijg je geen 7km meer met een ander filter:).

diac
                        Bijdrager

beter lezen, hij zegt dat die door de slang die hij erop heeft gedaan meer en beter lucht aanzoog.
                          meer lucht betekent voor hem dus betere afstelling, dan zou het dus wel mogelijk zijn:lol

“Loek; Ik heb een veel te grote sproeier dus nu zal die met die slang veel meer lucht krijgen waardoor ik een betere afstelling heb.”

*eddd: ok, je hebt gelijk, ik ben soms ook te lui om goed te lezen(moet ik op school al hehe), dus laten we het hierbij laten.*

in princiepe had jij ook gelijk ed, maar dan op een manier die niks te maken heeft met zijn brommer:P

Loek
                          Topic starter

Maakt toch allemaal niets uit hè 😀

Loek
                            Topic starter

Dit is m’n eerste ciao…
                              Zoals je ziet niet echt veel soeps maar hij staat wel op kenteken (!)
                              Voorvork is er met geen mogelijkheid uit te krijgen.
                              Blokje is gewoon goed, moet alleen nieuwe zuigerveren. Uitlaten genoeg, city power, leovinsje, techno geval…
                              denk dat ik met de knastercross ga meedoen met dit geval. 43mm DR erop met vario en leovince krul.

hansieb
                              Moderator

Gewoon rammen die voorvork…. stuurpen eruit.

Dikke moker zo heb ik er ook 2 uitgekregen ondertussen beetje draaien.

Loek
                                Topic starter

Heb vandaag even wat pakkingen, spietjes, tapeindes en nog meer rotzooi gehaald.
                                  O.a. een topsetje van polini voor de 46mm, op de originele verpakking “d46”. Nu heeft de koppaking een diameter van 43mm. Hoort dat zo???

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 84)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.