Vespa-Ciao.NL
:: Limburg Meeting Heerlen 2004

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limburg Meeting Heerlen 2004

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 92)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kevin_oet_vilt
    Bijdrager

weet iemand war vilt ligt…??? daar ligt wel een parkeerplaats van 10 bij 20 …misschien dat we daar een vespa/citta meeting kunnen houden… komt niet veel politie 😀

weg-gevaar
      Bijdrager

G-no :
        ja maar de peppermill is in heerlen tog? en is dat geen scooter meeting? ik bedoel in maastricht een vespa meeting op prive terrein.

this scooter meeting ja maar waar vind je legaale brommer meeting… kennen we alsnog met een groep brommers heen gaan

G-no
        Donateur

legale meeting is tog op prive terrein? of niet

Ties
          Bijdrager

kevin_oet_vilt :
            weet iemand war vilt ligt…??? daar ligt wel een parkeerplaats van 10 bij 20 …misschien dat we daar een vespa/citta meeting kunnen houden… komt niet veel politie 😀

wat wil je op een parking van 10 bij 20?
            kan je niet beetej sprinten ofzo, terwijl dat soms wel leuk is

barry
            Donateur

En ik zoek daar nog steeds een voorvario & een vliegwieltrekker!!!!!

G-no
              Donateur

niemand meer:(?

ciaoracer
                Bijdrager

Ik woon zelf in Riemst dat ligt kort bij Maastricht. Ik weet niet wat je nu precies zou willen.

ciaoracer
                  Bijdrager

Ik heb dus eigenlijk wel interesse want er gebeurt niet echt veel van meetings rond Maastricht.

edje
                    Bijdrager

we moete gwoon weer eens een meeting organiseren soals die van gelleen toen ergens op industrieterrein in egyelshoven is perfect plek enzo plaats om te sprinten
                      maja tuurlijk mindr scooters
                      en dan hope enzo dat neit te woute kome 😛

ciaoracer
                      Bijdrager

Jah bij mij is het prbleem bij mij heeft het niet veel nut om te sprinten want die van mij trekt nog alleen maar op gelijk niks dus dat word niks om te sprinten, maar is wel leuk als er nu eens een meeting is in Maastricht.:D

Vespaflappie
                        Bijdrager

barry :
                          En ik zoek daar nog steeds een voorvario & een vliegwieltrekker!!!!!

Als ik eens een keer in de buurt bent of jij bij mij krijg je van mij een vliegwieltrekker en voorvario…

Hebben we dat thema van”limburg jat” ook eens afgesloten…

Nick_orginelli
                          Bijdrager

TimoO_
                            Donateur

misschien een keer bij de beatrix haven ofzo in maastricht.

Johnsel
                              Sleutelbeheerder

Ik stem voor en tja timo, k heb wel prive-terrein maarja of je daar kan sprinten? en bemelerweg? 😐
                                Ergens bij industrieterrein ofzo is daarintegen wel zeer goed mogelijk 🙂

TimoO_
                                Donateur

ja en ik weet niet wat je met 30 vespa’s gaat doen in die drap 😛

Beatrix haven of misschien om de hoek bij G-no worden altijd auto meetings gehouden. is zo’n parkeerplaats en kan je ook flink de weg af beumen. alleen bestaat er een kans voor onze blauwe vrienden om op bezoek te komen….

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 92)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.