Vespa-Ciao.NL
:: Limburg Meeting Geleen 2006 (23 April)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limburg Meeting Geleen 2006 (23 April)

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 129)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

R.oel !

ben benieuw jelle 😉 je laat m me wel eens probere he als mn bak weer in elkaar zit ?? kan k zien wat k mis haha 😀

danny
      Topic starter

kay egt 92 digi vraag aan kennyvespa en herrflick k moet het toch zelf weten zou jij niet blij zijn k dacht wel

hansieb
        Moderator

Leuke foto;s gezellig boeltje daaro jammer dat het zover weg is.

Meeting hier in het groningen is pas van het zomer 🙂 en flick ik trek je deruit 😀

Ik hoop dat er van het zomer hier vooral vespa’s / citta’s zijn scooters zijn leuk maarja het is toch wel echt de vespa ciao meeting hier in groningen dan.

De 3 admins komen zowiezo volgens mij : Ik , Flick, Tonni en ik verwacht een leuke dag met veel geauwehoer en geen of weinig politie.

Ik wil juist dat me uitlaat weinig lawaai maakt van mijn scooter klinkt foked up als je zon dikke teringherrie hebt dat ziet er stoer uit maar als je dan niet hard gaat…… je moet het geluid ong zo hebben

http://members.home.nl/gbos/VIDEO_054.mp4 open met quicktime 🙂 ik vind het een heel fantsoenlijk geluidje stationair maakt die niet meer geluid dan een citypower en een proma circuit maakt meer geluid op top dan dit ding. Wat wel zo is dat ik beide begrenzers eruit heb ( uitlaatbocht ipv een gat van 1 mm 🙂 waar de uitlaatgassen doorheen gaan nu 2 cm of hoe groot de uitlaatpoort is 🙂 en er zat een begrenzer in de demper ook eruit gesloopt boeit niks omdat het maar een 50cc cilinder is dus geen vooruitgang. ) Deze uitlaat was EU gehomoleerd 🙂 maarja nu natuurlijk niet meer.

danny
          Topic starter

zullen we der over 1 maand nog ene doen als geen kooopzondag is en ook mooi weer zoals vandaag

Jelle89

kan je dat mooie weer voorspellen dan..:con..

KennyVespa
              Bijdrager

Herr FlicK :
                barry met de volgende meeting moet je mij ff ophalen 😉 dan kan ik pas laten zien wat power is :p HHWHAHA 😀 betaal eventueel wel wat benzine

Is goed, gaan wij knallen 😀 was vandaag de gelukkige snelste, aleen 1 minpunt 🙁 ben me papieren en de hele zooi verloren op de heen weg 🙁 maarjah niks aan te veranderen, maar ja idd zoals iedereen zegt kleuters zonder uitlaten, kneusjes die dachten dat ze snelle scooters hadden omdat ze veel geluid produceren,

Hat tog 3 scooters eruit gereden maarjah was egt top 😀 en barry bedankt nog he voor de leuke muziek die uit je auto kwam 😉 top :D, owjah op de foto’s de zwarte met die leo handmade en die polini stikker is van mij 😀

Groetjes en hoop het nog eens over te doen 😀

R.oel !

danny :
                  zullen we der over 1 maand nog ene doen als geen kooopzondag is en ook mooi weer zoals vandaag

danny heb jij niks anders te doen in het weekend ofzo ? 😀 hehe

Kay
                  Bijdrager

Niet dan alweer,van de zomervakantie zou ik doen.

R.oel !

Kay :
                      Niet dan alweer,van de zomervakantie zou ik doen.

omdat t anders misschien te “saai” wordt, denken ze misschien zo van oh alweer =) :pest

edje
                      Bijdrager

was wel chill vandaag heb vastloper gehad op de trugweg 🙁
                        maa volgende keer minder scooters meer vespa’s 😉
                        ow Ja zwarte citta met trugloop is van mie 😀

Jelle89

minder scooters ja..en geen mafkezen die niet kunnen rijden met minibikes, en die niet kunnen rijden met een vespa ZONder uitlaat..

en uhh…danny..zoek een hobby..:?..

edje
                          Bijdrager

maar waren nu nog die wouten gekomen????
                            k was hem gepeert met cittadriver 😛

Kay
                            Bijdrager

Herr Flick,kun je die filmpjes misschien uploaden?

cittadriver
                              Donateur

oh mensen minimaal over 5 weken volgende meeting dan heb ik mijn evo engine

h72-ciao
                                Bijdrager

ja politie was nog gekomen toen was barry ook al weg zeiden alleen dat we helm op moesten zetten als we gingen rijden 8)

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 129)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.