Vespa-Ciao.NL
:: LIMBOTOUR 2016

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl LIMBOTOUR 2016

14 berichten aan het bekijken - 76 tot 89 (van in totaal 89)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

Hee Speedbuxy.. Toeren met de Kit Racing 😀

Ik zou alvast een reserveblokje op je rug binden. Kit racing + heuvels +-27 graden = Lef hebben :lol
      Het kan natuurlijk wel goed gaan.

Helaas is er iets tussen gekomen waardoor ik en Flippo moeten afhaken.. Had mij er enorm op verheugd maar helaas…
      Echt balen.

In ieder geval veel tour plezier gewenst iedereen 😉

Vespaatje
      Donateur

Ondanks het feit dat mijn dubbele expansie-uitlaat het niet gehouden heeft, ben ik er toch nog mee thuis gekomen :con

Mvg
        Jeroen

De Brandweer
        Bijdrager

1e gedeelte

en nog een 2e

Deze is wat meer schokkerig maar wordt gedurende het filmpje steeds beter

Ik ben nog steeds bezig met de camera en bevestiging, daarom soms nogal schokkerig nog maar gaat elke keer beter.

Helly
          Bijdrager

Hierbij de foto’s die ik heb gemaakt (Als het lukt met het toevoegen van de foto’s…:D)

Het was zalig weer en ik heb enorm genoten van de tour, van A tot Z. Bedankt allen!:thumb

De Brandweer
            Bijdrager

Waaaah Dragon Fire!!

Echt supermooie foto’s Helly!

Helly
              Bijdrager

@De Brandweer, hahah echt he! DarkMagician6, zat jij daar toevallig te toveren?:D

(& Thanks Brandweer!)

Wilk1985
                Moderator

Gave foto’s!!!

Ik heb genoten mooi om te zien dat jullie zulk top weer hadden :thumb

Ik hoop er volgend jaar weer gewoon bij te zijn met de Si want die had toch graag de heuvels beklommen :).

Martino
                  Moderator

Ik ben ook weer wat bijgekomen van dit weekend. De filmpjes staan in de upload en zal ik spoedig hier plaatsen. Door de zon kon ik lastig zien of de action cam op recording stond dus heb helaas alleen wat filmpjes van het begin van de toer. Het mooie aan deze toer is ook de camping Avanti en BBQ voorafgaand aan de rit. Ook dit jaar zat het weer idd heel erg mee, maar hebben we eigenlijk geen heuvels beklommen. We zijn aardig in het noorden van de Provincie Limburg gebleven. Mijn persoonlijke voorkeur gaat wel uit naar het zuiden inclusief heuvels, maar dit was weer eens iets anders en een leuke afwisseling. Ik vraag me af of we anders ook het stukje Bos hebben meegepakt?

Helaas heb ik dit dus niet op film, maar dit was een geslaagd stukje offroad waar het pad steeds maar smaller werd en er meer obstakels tevoorschijn kwamen. We hebben veel kunnen rijden en weinig pech gehad. Ikzelf had misschien het grootste aandeel hierin met een kapot geblazen pakking. Niet onoverkomelijk en na een koppakkingwissel kon ik rustig verder rijden.

De Brandweer; Je weet dat je de youtubefilmpjes ook kan embedden? Ze gaan er overigens steeds beter uitzien. :thumb

@Helly; mooi dat je zo heb genoten van het weekend. Ik vraag me alleen wel af wat jij van de omgeving ziet, zo vastgeplakt achterop? Volgend jaar op een eigen brommertje. Ik heb je een heel klein stukje zien rijden. 😉

Helly
                    Bijdrager

@Martino, dat off road stukje was even heel spannend ja! Wat een ervaring 😛 Ik kan zeker genieten van de omgeving, ik hoef nergens op te letten, alleen maar kijken (en genieten)! Hoop idd dat ik misschien dit jaar nog zelf een tourtje kan mee rijden op de brommer. Heeel af en toe rij ik een kort stukje zelf :p Maar ik moet eerst even wat ervaring op doen voordat ik zelf ga touren… 🙂 Btw, bij je foto’s staat dat de plugin niet wordt ondersteund. Ligt dat aan mijn mobiel?

Martino
                      Moderator

Het zijn geen foto’s, maar filmpjes. Wellicht mis je een plugin om youtube filmpjes af te spelen? Ook kan het zijn dat ze bij Youtube nog even goed verwerkt moeten worden hoor.

speedbuxy
                        Bijdrager

Zo ik ben ook weer wat levend na een recept bij de chinees:thumb

Was weer een geslaagd weekend met Top weer8)
                          Wel wat jammer dat m,n blokje een warm loop virus heeft op gelopen, maar het heeft voor mij de pret niet gedrukt en kon nog gewoon goed meekomen:thumb

Hier mijn foto,s.
                          (best nog veel voor mijn doen)

1 van de benodigde tank stops.

Kapotte kop pakking.

Maar ondanks dat bleef de sfeer er goed in en werd ie vervangen met een smile:thumb

Kieke

Boe

Maximale zoom shot

Rook en drink stop in een stuk Limburgs bos.

Setje zuur pruimen in een stuk Limburgs bos.
                          (die man zou de gemeente aanschrijven omdat wij in het bos reden:|)

En hier mijn filmpjes.
                          (Mooie afwisseling in film materiaal:thumb want mijnes zijn allemaal in het bos gefilmd)

Phone and ps4 link.

Deel 2

@Joris
                          De 42mm Pina Black kon het zelfs al niet aan:lol:|

@Helly
                          Mooi foto verslag:thumb
                          En die missing plugin gezeur heeft mijn ps4 ook last van omdat het geen java ondersteund.
                          (ik heb bij mijn filmpje(s)de youtube link geplaatst dan kan je hem als het goed is gewoon openen via youtube)

DarkMagician6
                          Bijdrager

De toer was gisteren echt zeer geslaagd. Zo goed als alles zat mee. Perfect weer, weinig pechgevalletjes, gezellige mensen (Zoals altijd), en de brommer deed het ook helemaal perfect. :thumb
                            Op naar volgend jaar zou ik zeggen. 😀

Ook de avond van tevoren was zeer geslaagd ondanks dat ik weer vroeg weg moest aangezien ik even met de auto was gekomen.

En nu eerst even wat filmpjes kijken…

Helly :
                            @De Brandweer, hahah echt he! DarkMagician6, zat jij daar toevallig te toveren?:D

(& Thanks Brandweer!)

Ik houd me stil. 8)

Helly
                            Bijdrager

De filmpjes moesten even laden, plugin is gefixt:D

@Speedbuxy, thanks, jij ook een mooi verslag! Leuke kiekjes van de tour! Ik zal vandaag de filmpjes bekijken die jij & Martino hebben geplaatst:thumb

@DarkMagician6, precies..:whistle

ritze
                              Bijdrager

de reedvalve heeft het overleeft 😀 moet wel zeggen dat hij het behoorlijk moeilijk heeft gehad 😀
                                maar toch 160 kilometer gereden met het blok en heeel veeel benzine erdoor gejaagd 😀

het enige wat ik wat minder vond is door dat bos, overal waren bramen enzo.
                                ben dus heel blij dat ik geen lekke band heb gereden

de toer zelf was opzich wel goed te doen, we zijn niet lager dan roermond geweest maar de weggentjes wat we gereden hebben waren eigenlijk wel mooi moet ik zeggen.

misschien dat mister avanti de limbo toer daar kan rijden in plaats van helemaal naar het zuiden 😀
                                want vanaf nederweert naar vaals en terug is echt heul veul kilometers 😀

paar pech gevalletjes maar niks extreem gelukkig.

tot de volgende toer jongens 😀

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                Link naar Mijn collectie / Projecten.
                              14 berichten aan het bekijken - 76 tot 89 (van in totaal 89)
                              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.