:: Limbotour 2015, Noord/zuid doorkruis editie
-
VespaAvanti :
Was leuk om een nieuwe gezicht uit de regio te zien Kevin, harder hoef je zeker niet, je kwam prima mee en hebt bewezen een betrouwbare brommer te hebben
Heuvel op ja. 😀
Maar ik had graag vaak toch wel wat harder willen rijden zonder van mijn brommer af te trillen. 
Mooi om te zien jongens
lekker weertje, gangetje er goed in :lol en de gebruikelijke pechpauze gevalletjes :p
Vette zin in de VCT met al die foto’s en filmpjes hier van de Limbotour, denk dat ik de volgende keer ook mee moet :swinging
W-YBijdrager
Het was weer een top toertje. Heerlijk weer erbij (doet ook veel goed). Je kon ook prima rustig rijden, tegen de tijd dat er op het knopje gedrukt en het licht groen kon je mooi doortuffen! 🙂 Genoeg heuvels die een uitdaging voor de poelie rijders waren!
Zelf amper foto’s, maar de filmpjes van Evert zijn erg geslaagd! Bedankt daarvoor en natuurlijk Avanti voor de gastvrijheid! 8)
More pics and tekst coming soon

JelleModerator
Het blijft raar en vaag dat je een nieuwe cilinder koopt en de zuiger veelste klein is… Met dit als eind resultaat.
Jammer dat ik niet kon komen omdat mijn krukas was gebogen…
Komt er een tweede tour?
Jockoballa :
Jammer dat ik niet kon komen omdat mijn krukas was gebogen…
Komt er een tweede tour?
Ik ga er vanuit dat er volgend jaar weer een is, maar normaal gezien voor zover ik weet niet meerdere keren in hetzelfde jaar. Jammer dat je er niet bij kon zijn.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.