Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2015, Noord/zuid doorkruis editie

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2015, Noord/zuid doorkruis editie

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 67)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Veel plezier leute! Volgend jaar maar weer eens proberen mee te toeren 🙂

Zeebodem.
      Bijdrager

Het was weer een geweldige rit 🙂
        We begonnen met wat opstart problemen helaas..( 2 uur later vertrokken als gepland )
        Dit kwam omdat de brom van de Brandweer er geen zin in had zonder een nieuwe spie ;)Tijdens de eerste kilometers hebben we nog regelmatig wat pech gevallen gehad,oa defecte koppakkingen,aan elkaar gesmolten kabelbomen…
        Nadat dit allemaal weer gefixt was konden we lekker door knallen.
        Vespa Avanti’s wens om Vaals te halen is gelukt.Op het 3 landen punt hebben we een lekkere hamburger en een frietje gegeten.Om 17:30 vertrokken we weer vanuit Vaals richting Nederweert.Op de terug weg ging het wel zo akelig hard hahah,volgas en plat op het stuur.
        Op een gegeven moment zaten we in een kopgroepje met allemaal 85km/h +:lol
        Toen we berg af gingen gingen er sommigen zelfs 95km/h +,maar ik ben net daarvoor afgehaakt.Mijn brommer ratelde als een malle maar het beestje heeft geen krimp gegeven.
        Rond 20:30 waren we weer terug op de Avanti camping in Nederweert.Ik heb toen de brommer ingeladen,handen geschud en ben richting huis gegaan.

Al met al was het weer een zeer geslaagde rit,en deze rit heeft ook bij mij de spirit weer goed losgemaakt 🙂
        Avanti bedankt voor de gastvrijheid en tot de volgende keer 🙂

Dit zijn even wat highlights….het complete album is te vinden middels de klik link…. (Zie je in het album een foto die je graag zelf zou willen hebben,laat het me even weten via pm 😉 )

KLIK HIER VOOR FOTO ALBUM

En hier het eerste filmpje 🙂
        De rest volgt zodra deze is upgeload…

Lennaert
        Sleutelbeheerder

Gaaf werk Evert mooie foto’s weer en het kan ook niet anders dan een mooie rit zijn in die regio is het altijd raak.

Zal thuis de filmpjes gaan bekijken :thumb

Wilk1985
          Moderator

Gave foto’s Evert!

Echt mooi dat jullie het toch tot Vaals gered hebben. Toen met de route bezig was ging ik ervan uit dat we 10:00 gingen rijden, en als het dan later zou worden zouden we gewoon eerder teruggaan was mijn opzet :D.

Vanavond bekijk ik even rustig de filmpjes, ik heb zelf nog wat rollenbankfilmpjes van zaterdag die zal ik ook uploaden!

Dat er nog maar vele van dit soort toertjes mogen volgen !:thumb!

Jelle
            Moderator

Het was echt heerlijk toerweer en het merendeel van het groepje had de snelheid er lekker in zitten…

Zeebodem.
              Bijdrager

Hier deel 2 van de filmpjes 🙂

opelcorsa
                Bijdrager

sorry hoor dat ik het zeg maar dit is geen toer rit meer als ik de filmpjes bekijk.toeren is lekker rustig rijden en niet race snelheden aanhouden.heb dus niks gemist zou me alleen maar ge ergert hebben met al die race monsters

Lennaert
                  Sleutelbeheerder

opelcorsa :
                    sorry hoor dat ik het zeg maar dit is geen toer rit meer als ik de filmpjes bekijk.toeren is lekker rustig rijden en niet race snelheden aanhouden.heb dus niks gemist zou me alleen maar ge ergert hebben met al die race monsters

Ieder zijn eigen interpretatie natuurlijk alleen rekeninghoudend met het feit dat het vaak lange afstanden zijn wat getourd wordt is het toch fijner iets meer power te hebben.

Maar begrijp ook jouw punt want met 35 zie je meer en de keuze is natuurlijk voor iedereen vrij welke snelheid hij/zij rijd.

Zeebodem.
                    Bijdrager

Deel 3 🙂

VespaAvanti
                      Topic starter

opelcorsa :

Mijn brommerkeuze als koprijder hing af van de rest van de groep, als er iemand bij gezeten had die maar 50 ging (dit was de minimale eis toch wel een beetje tijdens deze specifieke tour) dan was ik met mijn Citta gegaan.
                        Dus klagen zonder te ervaren waar je het over hebt vind ik vrij appart.

De tour:
                        Het weer was prachtig, en de opkomst was niet slecht! Al vond ik het jammer dat speedbuxy er niet bij was, heb niet meegekregen dat hij thuis zou blijven.
                        Ondanks de pechgevallen hebben we het toch heen en terug gehaald.
                        Volgend jaar moet er maar een poll over komen, aan de hand daarvan kunnen we dan beslissen of we vanuit Nederweert vertrekken, of dat we al een stukje richting het Zuiden gaan.
                        De avond vooraf was ook erg gezellig8)
                        Mijn ouders vonden ook dit jaar weer dat het terein netjes achter is gebleven, en dat het verder goed is gegaan, 2016 weer een dus:thumb

DarkMagician6
                        Bijdrager

Ik heb mij eigen ook zeker vermaakt gisteren ondanks dat ik niet veel volgas kon rijden vanwegen een iets te kleine sproeier en te grote poelie voor die snelheden. 😀 Maarja, daar gaat deze week iets aan gebeuren.

Als de toer volgend jaar weer in Nederweert start rijd ik zeker mee (En wss ook wel wat harder. :p)! :thumb

VespaAvanti
                          Topic starter

Was leuk om een nieuwe gezicht uit de regio te zien Kevin, harder hoef je zeker niet, je kwam prima mee en hebt bewezen een betrouwbare brommer te hebben:thumb

Zeebodem.
                            Bijdrager

En hier het laatste deel 🙂

Zijn er nog meer foto,s en filmpjes van anderen.?

QuicklyHeizer
                              Bijdrager

Het was echt een supermooie Tour! Ook al vanaf nederweert! Sorry voor mijn pechgevalletjes, was toch maar mijn personlijk schuld.

speedbuxy
                                Bijdrager

@Stephan Ik dacht dat het je wel via de whatsapp zou horen dat ik niet aanwezig zou zijn.

En voor er misverstanden over ontstaan. De route had daar niks mee te maken, had die uitdaging wel aangegaan. En dat we als club de route niet wouden aanpassen voor Max vind ik teleur stellend maar had me ook niet af laten haken.

Was gewoon een totaal pakket aan dingen waarom ik de hand doek in de ring heb gegooit.

En achteraf maar goed ook want heb vandaag een blokje gemaakt op de brom, maar na paar km volgas voor de wind brak er iets en nu klikt ie alsof m,n lagers al 2 jaar aan revisie toe zijn. Dus nog geluk bij een ongeluk.

Ziet er verder geslaagd uit.

Edit getypt op de ps4 daarom lijkt het wat rommelig.

Fixed :thumb

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.