Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2015, Noord/zuid doorkruis editie

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2015, Noord/zuid doorkruis editie

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wilk1985
    Moderator

@ Jocko i have a good solution for you problem! Ride the car to Nederweert Friday night drink beer and drive the tour with us and go back with the car to from Nederweert to your house on sunday. And have a great weekend 🙂

@ Broezert, gave foto is dat! Ik zie een klein glazen detail in de opening van mijn tent die ik ook dit jaar mee zal nemen 🙂

El Citta
      Donateur

Aiii, helaas zit ik dat weekend in Italië 🙁 Geen echte straf natuurlijk maar had hier graag weer bij willen zijn!! Voor de mensen die wel kunnen en twijfelen: Dit is echt een aanrader! Super mooi landschap om in te toeren, en elk jaar ook een leuke groep rijders :thumb

speedbuxy
        Bijdrager

Gezien de rit toch nog in begin schoenen staat is het misschien een idee om hem een weekje op te schuiven zodat Elkan ook van de partij kan zijn:thumb

@Fabian
          Saterday afternoon you will take your Ciao and drive to Nederweert to join the bqq en ”meeting”
          Sunday you will drive the tour with us to Vaals, and then you go home.
          Then you not need your car at all.

Ik wil er trouwens ook nog even bij quoten dat Caddy ter beschikking staat.
          Dat kan misschien weer een aanhanger schelen, wat op z,on afstand wel fijn is.

coda
          Donateur

Denk dat ik zondag wel van de partij kan zijn

VespaAvanti
            Topic starter

Een week verzetten gaat helaas niet lukken, ik heb een weekend uit gekozen dat ik tijd heb, ervoor en erna zit ik krap met andere plannen.

Daan777
              Moderator

Hey Boys! Ik ben ook van de partij!

Jockoballa
                Bijdrager

@ Andree & Wilk: Yeah, I guess I will organise it in this way. :thumb

Zeebodem.
                  Bijdrager

Zondag 10 mei ben ik graag van de partij 🙂

Florian
                    Moderator

Nog een maandje om m’n brommertje even na te lopen. Hij staat er momenteel een beetje zielig bij, verroeste Calibrata/ivano schaal. Algeheel smerig.

Vergane glorie 🙁

Zeebodem.
                      Bijdrager

Florian :
                        Nog een maandje om m’n brommertje even na te lopen. Hij staat er momenteel een beetje zielig bij, verroeste Calibrata/ivano schaal. Algeheel smerig.

Vergane glorie 🙁

Dan kan ik je de hand schudden…
                        Bij mij precies hetzelfde.Ik hoop nog wat onderdelen binnen te krijgen voor het RV carter,zodat ik die kan op bouwen.Het simo blok loopt ook beroerd.

Jockoballa
                        Bijdrager

On 9. Mai the big Vespa season opening (Anrollern) in Aachen will take place – with more than 300 Vespas!
                          Therefore I will drive this tour first and come around early in the morning on 10. Mai to drive the Limbo Tour with you guys. :thumb

pepko
                          Donateur

Zijn er nog mensen uit de omgeving Groningen die die kant op gaan en een plaatsje vrij hebben voor mij en mijn roestbak?

Ik meen namelijk dat ik vorig jaar beloofd heb om mee te rijden.

ritze
                            Bijdrager

heb er eigenlijk ook wel zin in, maar geen zin om helemaal naar nederweert te rijden..
                              misschien dat ik ergens inhaak ofzo:?

moet nog even bedenken 😉

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                              Link naar Mijn collectie / Projecten.

W-Y
                              Bijdrager

Zet mij er ook maar bij, ik rij met speedbuxy mee, net als vorige jaren!
                                Voor de gelegenheid eens optijd begonnen met het klaarmaken van de bravo 👌
                                Heb er zin aan, tot dan!

speedbuxy
                                Bijdrager

pepko :
                                  Zijn er nog mensen uit de omgeving Groningen die die kant op gaan en een plaatsje vrij hebben voor mij en mijn roestbak?

Ik neem aan dat ervan uit de Grunn kant wel wat te regelen valt.
                                  Want zou leuk wezen als je erbij bent:thumb

@WY
                                  Toeren jonge:thumb

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.