Vespa-Ciao.NL
:: LimboTour 2014 3/4 Mei

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl LimboTour 2014 3/4 Mei

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 240)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wilk1985
    Moderator

Ik zat dit vorig jaar al te bedenken maar verbeter me als het een slecht idee is.

Waarom vertrekken we niet gewoon vanuit Nederweert naar het zuiden op de brom? Of hebben we dan teveel “saaie” wegen? Ik zag dat het vanaf Nederweert naar de startlocatie van vorig jaar maar ongeveer 30km is.

Florian
      Moderator

Tom96 :
        Ik heb 2 vragen,

Is er een mogelijkheid dat ik vanuit nederweert mee kan rijden naar tourlocatie.

En wat is de minimale snelheid. Zodat ik n blokje op kan bouwen

Ja je kan vast met iemand mee rijden. Minimale snelheid is 45km/h (op de GPS) denk ik;)

@Jos,

Omdat er vanaf Nederweert tot Zuid-Limburg niks te zien is. Die trip naar Zuid-Limburg kost ons wel 60km (heen en terug). Met pechgevallen in ons achterhoofd halen we de heuvels dan helemaal niet in het ergste geval. En daar komen de meeste van ons juist voor denk ik.

Bedenkend dat een toertje gemiddeld 70 á 80km is, rijden wij maar max. 20 kilometer in het gebied welke het mooiste toeren is.

Guido
        Donateur

Ik zie dat Jos meegaat, ik dan dus ook.

VespaAvanti
          Topic starter

Martino:
            Toegevoegd, excuses:lol

Tom96:
            Meerijden is geen enkel probleem, zal vast wel weer ergens plek zijn voor je, en anders maken we plek;)
            Snelheid: 50/60 km/h

Florian:
            Bemoei je met je eigen zaken, ik beantwoord hier de vragen!:D

Jos:
            Ik probeer al jaren vanuit Nederweert te vertrekken, prima touromgeving (die Florian schijnbaar goed kent:con), alleen de meeste durven nog niet echt, zijn te bang om Zuid-Limburg niet te halen ofzo:|
            En dat terwijl de afstand prima te doen is, toen de Limbotour nog starte vanaf Roermond onder organisatie van jan-willen tourde ik altijd met een groepje vanuit Nederweert naar Roermond, dan de tour, en dan weer terug, ging prima8)

Guido:
            Toegevoegd:thumb

#RIDINGSOLO

En als jos guido en mike gaan volg ik automatisch!

Lennaert
              Sleutelbeheerder

Toevallig iemand uit Noord-Holland die beschikking heeft over een auto met trekhaak dat we een aanhanger ergens lenen/huren?

Anoniem

moet even kijken of ik een blokje kan maken,
                  de zin is er, de tijd is er.
                  alleen de euro’s. om even 400 neer te knallen voor een simpele SE met DR evo etc…..

laat spoedig van me horen.

Florian
                  Moderator

VespaAvanti :
                    Florian:
                    Bemoei je met je eigen zaken, ik beantwoord hier de vragen!:D

Whahaha, sorry meneer:lol

speedbuxy
                    Bijdrager

Vond jou bevinding anders wel beter Florian:lol

@Tom
                      Koop gewoon een origineel blokje en bewerk deze voor een 43mm cilinder en je komt zeker weten prima mee:thumb
                      En dat is low budget wel bij elkaar te scharrelen.

Edit
                      Zoiets bv.
                      http://link.marktplaats.nl/m785763230
                      Ben je voor 40 euro meteen Limbo toer ready:thumb

Zit helaas wel een origineel cilindertje op. :'(

DarkMagician6
                      Bijdrager

@Tom
                        HEEL misschien kan ik mijn vader zover krijgen dat hij mij met de bus van het bedrijf waar hij werkt naar nederweert wil rijden, daar kan nog makkelijk een Citta en een extra persoon bij. Ik zal het straks even aan hem vragen of hij dat wil doen.

Een andere mogelijkheid is om er gewoon naartoe te tuffen want zover is het ook weer niet weg. :thumb

Edit: Bij deze meld ik mijzelf in ieder geval aan voor de zondag om lekker mee te kunnen touren. :thumb

Anoniem

Speedbuxy, het SE 55cc blokje liep ook zeer fijn:)

En DM6, ik ben vorig jaar ook gewoon vanuit huis naar nederweert gereden.
                          Het ging mij over n rit van nederweert naar startplek.

luuky1997
                          Bijdrager

Heeft iemand die bij de limbotour aanwezig is nog een orginele achterkoppeling in goede staat die hij verkoopt.
                            ik heb nu een imitatie maar ik heb liever de orginele.

ik hoor het nogwel:thumb

VespaAvanti
                            Topic starter

BLACK: Dan vanzelfsprekend toegevoegd:D:thumb

DarkMagician6: Ik heb je er bij gezet, idd gewoon met de brom deze kant op komen samen met Tom, klein stukje:thumb

luuky1997: Ik niet helaas.

Boyan
                              Bijdrager

Is de route ook al ver bekend? Damnn ik mag gaan opschieten met m’n brommer op te knappen 😛

Is er trouwens ook stroom aanwezig op de locatie?

VespaAvanti
                                Topic starter

Route word nog bekeken.
                                  Op de locatie van de BBQ is er stroom ja, maar helaas niet mogelijk bij de tent.
                                  Er is stroom voor eventuele muziek, in de caravan waar ik slaap is er de mogelijkheid om je telefoon op te laden:thumb

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 240)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.