Vespa-Ciao.NL
:: LimboTour 2014 3/4 Mei

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl LimboTour 2014 3/4 Mei

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 240)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

luuky1997
    Bijdrager

@martino heb alleen maar 100mm schijven, heb het frame onder de achterkoppeling wat moeten ombuigen en het past nu ongeveer

EPI
      Bijdrager

Ik heb er zin in jongens, zondag stukkie touren met hele groep!

Crullie
        Donateur

Iederen veel plezier en een fijne tour gewenst en succes met de grabbelberg 8)

TICKLING BARN

El Citta
          Donateur

@Maarten: Als je er nog een extra mee kan nemen, heel graag :thumb Vertrouw het toch niet helemaal zo dus die backup is super!! Thanks.

Bedankt Crullie, komt vast weer goed zondag 😉 Blijft leuk om de brommer 1x per jaar in dit landschap te testen.

Martino
            Moderator

Ik neem een extra snaartje mee. Ook voor mijzelf. Ik reed net nog even een klein nachtelijk ritje om misschien wat in afstelling, rollen, drukveer te veranderen. Val ik ineens bijna over het stuur van mijn brommer en klonk het naar een warm/vastloper. Vervolgens zie ik dat mijn v-snaar tussen de schijven vast zit en dan niet zoals het hoort te zitten, maar er echt helemaal tussen. Tot op de bus. Heb dit nog nooit meegemaakt, maar hoop dat dit aan een te dunne V-snaar heeft gelegen. Vertrouwen is hier ook een beetje weg omdat ik geen idee heb waar dit vandaan komt.

Ik pak mijn spul in en neem wat variozooi mee om op de camping nog even te kijken naar een geschikte afstelling.

Tonni
              Moderator

citta89 :

(Ik heb nog wel een variosnaar voor ciao liggen nieuw in doos die evt ook als ruilmiddel ingezet kan worden)

Als dit een Malossi snaar is dan mag je die sowieso wel ff mee nemen!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Rizla
                Donateur

Succes met reizen vandaag en de BBQ. Morgen heel veel plezier met de tour. Ik zie de filmpjes en foto’s wel tegemoet. Volgend jaar ven ik er weer gewoon bij.

El Citta
                  Donateur

Tonni :
                    Als dit een Malossi snaar is dan mag je die sowieso wel ff mee nemen!

Ja dat is een Malossi snaar, zal hem meenemen.

DarkMagician6
                    Bijdrager

Ik wens jullie allemaal veel plezier! Ik heb het jammer genoeg niet gehaald om op tijd een fatsoenlijk blokje in elkaar te zetten.

speedbuxy
                      Bijdrager

Martino :
                        moeten wij alvast wat boodschappen doen voor de BBQ aldaar? Maak maar een boodschappenlijstje en WY appt hem wel even door.

Ik haal nu zelf wel even wat want dan kan ik ook mooi nog even een broodje donor eten:lol

Boyan
                        Bijdrager

Luuk en ik zijn onderweg met de trekker :p

Florian
                          Moderator

Alex, Maarten en ik vertrekken net uit Heerenveen!

Denk dat we rond een uur of 1900 in Weert arriveren.

Boyan
                            Bijdrager

Luuk en ik rijden met de trekker bij de hovensteeg maar vinden de locatie niet

Zeebodem.
                              Bijdrager

Ik ben er ook klaar voor.!
                                Morgenochtend 9:15 ben ik bij Frank,dan pakken we zijn boeltje in en komen we die kant uit 🙂
                                Tot morgen,

Frank80cc
                                Donateur

Onderweg nog 2 uur en 4 min rijden…

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 240)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.