Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › LimboTour 2014 3/4 Mei
- Dit onderwerp bevat 239 reacties, 43 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 10 maanden geleden door Thebum23.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 april 2014 om 14:35 #527421
Top Andree, waar die Caddy toch al niet goed voor is geweest. Was al voorzichtig bang dat je de spirit van toeren aan het verliezen was. Heb jezelf al een kacheltje?
Ook denk ik dat met de auto naar Geleen wel praktischer is. Ik heb even een mooie route uitgedokterd over alle leuke heuvels in Limburg. Kom op een toertje van een kleine 80km wanneer we niet verkeerd zullen rijden. 😉 Of we gaan gewoon weer op de bonnefooi?
Heuvels zoals de Cauberg, Keutenberg, Eyserbosweg, Gulpenerberg en de Doodeman!:D
30 april 2014 om 14:58 #525700Heeft iemand die zaterdag aanwezig is 9mm schijven voor de achterkoppeling ik zie nu pas dat de lak weg aan het slijten is door de 100mm schijven, ik wist niet dat dit niet paste:(
30 april 2014 om 17:08 #515930Broezert zegt af. Excuus. Familie dingetje..
Maar ik wens iedereen veel rijplezier en hopelijk ben ik er de volgende keer bij.
En Max, veel sterkte man!
30 april 2014 om 19:48 #527427@Maarten
Ja de Caddy is haast een lid van de familie met z,n trouwe status van dienst
En spirit zal niet snel omlaag gaan maar heb wel een echte hekel aan kou.
De nieuw jaars toer rijden heeft bv ook velen in mijn omgeving doen verbazen.Maar goed achterin de Caddy komt het zeker goed en heb een mooie kleine lage wattage kachel die genoeg om de koude radjes eraf te halen

Qua route hoopte ik eigenlijks ook dat jij hier wat het voortouw in neemt.
Want jij wist vorig jaar de heuvels en bergen goed te traceren dus ik houd me aan bevolen voor een goeie bergen route
30 april 2014 om 20:31 #527428@ Maarten, gaaf filmpje nou ben ik echt in de stemming. Lachen ook om die Hagenees met zijn kindahberrehg.
Alles staat hier ingepakt en klaar om die kant op te gaan. En ik vind het echt jammer dat ik er niet bij ben met de BBQ tegen de kou neem ik een fles Wodka mee. Dat komt volgend jaar wel.
2 mei 2014 om 01:45 #527431Ik heb voor een aantal mensen beloofd wat mee te nemen(cilinder, remblokken bijv.), maar het kan zijn dat ik hier natuurlijk wat van vergeet. Laat daarom nog even weten wat ik nogmaals moest meenemen.
Ik ben zelf helaas mijn roostertje van een Giannelli uitlaat verloren. Ik weet dat er mensen zijn die hem er liever niet op hebben. Mocht je hem over hebben en mee kunnen nemen, graag?
@Luuky; Ik kom er helaas net achter dat ik mijn 90mm koppeling met Polini zilveren drukveer kwijt ben. Ik heb juist die drukveer nodig en dan had jij wel met 90mm kunnen rijden. Alleen zal 100mm schijven in een Ciao ook moeten passen. 😕 (Je profile zegt nog 90mm schijven)
@ Andree; Ik wil best wel weer een route uit stippelen, maar deze editie belooft dan wel met wat loopgedeeltes voor poelierijders te worden. Immers de Keutenberg zit er ook dan weer in. Het blijft overigens wel Limburg en de routes met mooie heuvelpaadjes zijn lastig te vinden. Waarom is er geen local die mee rijdt eigenlijk?
@ Wilk1985; Dacht te beginnen met die kindahberrehg om vervolgens de steilere heuvels mee te pakken. De “Doodeman” spreekt qua naam alleen al tot de verbeelding natuurlijk. Ik ken deze volgens mij zelf nog niet en ben er nooit tegenop gefietst.
Overigens was het plaatsje Wittem ook nog om te onthouden. De afgelopen 2 edities zijn we daar respectievelijk gestart en gepauzeerd/tanken.
2 mei 2014 om 14:09 #526235Zo de Evo was na revisie weer starten en lopen dus ik ben er ready voor

@Maarten
1 Keutenberg is mij wel goed genoeg dus skip de andere poeli killers er maar uit dan:lol
En Wittem was inderdaad nog beter geweest om te starten.2 mei 2014 om 14:16 #525921Het vervoer voor ons Noorderlingen lijkt allemaal geregeld te zijn. Enkel nog een kwestie van overleggen qua tijd e.d.
Ik moet enkel nog even mijn Malossi naaf met het daar bijbehorende Ferodo remsegment monteren en dan ben ik er geloof ik ook wel klaar voor. Sleutelen doe ik morgen op de camping denk ik. Vanavond zal ik alle spullen bij elkaar zoeken, morgenochtend even met moeders boodschappen doen en dan kunnen we los!!
Ik heb enkel geen olie voor in mijn naaf.. Als er iemand is die mij kan voorzien van nieuwe olie (héél graag). Uiteraard betaal ik ervoor
Het lijkt ook wel chill weer te worden maar wel frisjes. Ik neem zeker weten mijn winterjas mee voor in de avond.
2 mei 2014 om 15:09 #527433Olie regel ik wel ff florian
2 mei 2014 om 17:38 #527435Florian :
Het vervoer voor ons Noorderlingen lijkt allemaal geregeld te zijn. Enkel nog een kwestie van overleggen qua tijd e.d.Hoeft mij persoonlijk niet te vroeg gezien het weer niet korte broek en t-shirt is.
Dus mooist zou zijn als bij aankomst er al trek genoeg is om de bqq meteen aan te lichten.2 mei 2014 om 18:00 #527436Vandaag bezig geweest om m’n vario af te stellen. Helaas wel een te lichte overbrenging dus moet nu op top 15km/h inleveren tov poelie. Geen tijd meer om dat aan te passen dus laat het maar even zo. Kom nu iig zonder problemen de berg op
Een vraag aan de andere deelnemers: Heeft er nog iemand een malossi variosnaar voor SI nieuw liggen? Die van mij is aardig aan z’n eind waardoor hij wat doorslipt. De bestelling bij JMPB komt niet meer op tijd helaas. Als ik er een kan overnemen zou dat heel mooi zijn!! Uiteraard tegen betaling.
(Ik heb nog wel een variosnaar voor ciao liggen nieuw in doos die evt ook als ruilmiddel ingezet kan worden)
2 mei 2014 om 18:26 #527437Ik heb nog wel wat Malossi snaren Elkan! Geen nieuwe maar wel bruikbare..
@Andree,
Maakt mij niet heel veel uit. Ik vermaak mij altijd wel op de camping! Moet ook nog wat sleutelen daar.
2 mei 2014 om 18:27 #527438Dat is nu ook toevallig Elkan. Heb ongeveer hetzelfde probleem betreft overgang op vario. Daarbij kan ik mijn 90mm koppeling ook niet vinden om nog iets van top te realiseren. In ieder geval kom je zo makkelijk elk heuveltje omhoog.
Ik heb sowieso geen Malossi snaren, maar wel originele Piaggio/Pirelli snaren nieuw liggen voor een Si brug. Deze zijn wel voor 100mm schijven. Ik neem er sowieso een extra van mee als reserve. Moet ik hier 2 van maken?
En Andree idd niet al te vroeg weg. Volgens de track en trace staat de pakketpostbode hier tussen 12:30 en 14:30 aan de deur. Hier zat ook een leuk Decibel meetapparaatje bij. Ook begreep ik dat WY sowieso nog moest werken en niet vroeg kon vertrekken, moeten wij alvast wat boodschappen doen voor de BBQ aldaar? Maak maar een boodschappenlijstje en WY appt hem wel even door.
2 mei 2014 om 18:42 #527439Mijn DR evo blijft koppakkingen opblazen met een HD kop. En zonder koppakking gaat die slecht trekken met warme motor. Hopelijk krijg ik dit samen met Luuk nog opgelost voor de Tour.
Pak een heel ander kopje. Zelfs een origineel Piaggio kopje voldoet. Waarschijnlijk is je kopje krom. Althans daar moet je op hopen en niet dat het cilinderdeck oneffenheden vertoond.
2 mei 2014 om 19:47 #527440Ik rijd met mijn dr evo ook met een std cilinderkop.
Dit rijd bij mij zelfs beter als met een hd kopje… -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.