Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › LimboTour 2014 3/4 Mei
- Dit onderwerp bevat 239 reacties, 43 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 10 maanden geleden door Thebum23.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 april 2014 om 15:56 #527378
VespaAvanti :Florian: Meubels in de caravan? Wie heeft jou die onzin verteld?
Er liggen wel andere spullen in waardoor hij idd helaas niet bruikbaar is.Weet ik veel, iets met interieur ofzo.. Of dit nou interieur voor in huis is of interieur van de auto doet er niet toe. Gaat om het feit dat de caravan volgepakt zit.
Laat wel even tijdig weten wat jij doet Andree. Mocht jij niet mee gaan op zaterdag wordt het voor mij ook niks.
29 april 2014 om 16:37 #527060Je had anders prima mee kunnen rijden met me Andree,maar ik heb Frank al in de auto zitten.
En de partner is maar een 2 Zits helaas…29 april 2014 om 17:11 #527404Florian :
Laat wel even tijdig weten wat jij doet Andree. Mocht jij niet mee gaan op zaterdag wordt het voor mij ook niks.Ik zal nog even een goeie search doen naar een Hotel/pension oid, maar mocht dit niks worden dan pas ik ervoor.
Want de bqq en rit is nog wel op te kleden. Het is voor namelijk het slapen wat mij nekt met zulke kou.
En bqq in de tent klinkt leuk maar gaat in een 1 pers klap tentje offcourse niet werken.Edit
En waarom word op aanvraag van 1 iemand de toer om gegooid?
Volgens mij waren we eruit dat we weer in zuid Limburg starten.
Noord Limburg is een verlengstuk van Brabant en je hoeft niet in Limburg te wonen om dit te weten Stephan;)29 april 2014 om 17:55 #527406Er word niks omgegooit.
Als Tonni, Jos en Maarten (en andere eventueel) er wat in zien om met de brom naar Geleen te rijden doe ik dat graag, Jordy doet dit ook liever, dan zijn we al met 5en.
Niemand heeft daar last van, wij vertrekken dan gewoon wat eerder vanaf hier richting Geleen zodat we gelijk of eerder in Geleen zijn samen met de auto mensen.29 april 2014 om 18:08 #523683Ik vind alles best… Maar vanuit de camping starten… Betekend ook vroeger vertrekken:!….. Anders halen we het misschien niet of gehaast en dat willen we juist niet.
Persoonlijk rijdt ik t liefst de hele dat in het zuiden,Ik vind alles best maar af lassen zou ik echt kut vinden
Mike29 april 2014 om 18:21 #527407Mike,
zoals stefan aangeeft aflassen en/of verzetten is niet aan de orde.
Ook wordt er geopperd om met een clubje vanaf de camping te starten dit betekend niet dat je verplicht bent om eerder te starten aangezien je ook gewoon naar de MC in Geleen kan gaan.
Mijn voorkeur gaat overigens ook uit naar het met de auto richting Geleen gaan.
29 april 2014 om 19:34 #525053Ik start ook wel vanaf de camping iedere km meer op de brommer is mooi meegenomen…
29 april 2014 om 19:57 #527408Ik vind samen uit samen thuis.. Dus of iedereen vanaf de camping vertrekken of niemand. Ik zit er persoonlijk niet op te wachten om vanaf Weert te gaan toeren maar als de meerderheid voor is, so be it.
Hoop dan niet dat er iemand in Zuid-Limburg met onherstelbare pech te kampen krijgt want dan moet iemand diegene +- 40/50/60km meeslepen naar Weert..:?
Mij lijkt het voor dit jaar het beste om Geleen te pakken als startpunt en dan vanaf volgend jaar Weert. Mensen hebben nu ook al gerekend op Geleen als startpunt.
29 april 2014 om 21:12 #527414Ik en boyan rijden zekerweten met de brom naar geleen vanuit de camping aangezien met de tractor niet veel sneller is:p
29 april 2014 om 22:03 #527415Florian: Samen uit samen thuis is en blijft het ook gewoon, ga je anders EPI, Zeebodem en Frank ook vies aankijken omdat ze zondag pas aanwezig zijn aan de start en niet al zaterdagavond bij de BBQ?
Iedereen moet tevreden zijn, mochten er mensen met de auto willen en is deze mogelijkheid weg gevallen omdat ineens iedereen met de brommer gaat dan kunnen die mensen twee dingen doen: of je past je aan naar de groep, of ik rijd met de auto deze mensen naar Geleen, dit omdat dat vooraf ook afgesproken was.
Ik heb overigens jaren achter elkaar gewoon vanuit hier gereden, de start was toen altijd in Roermond, dit ging gewoon prima.Maargoed, na overleg zullen we er best uitkomen met zn allen, ik heb er zin in in ieder geval!
29 april 2014 om 23:22 #527416Zal ik ook mijn persoonlijke eis nog even hier posten. Ik wil de Eyserbosweg! gehehe. In navolging op de Keutenberg van vorig jaar nu eens deze scherprechter van de Amstel gold race omhoogrijden.
En Andree is het jou om de temperatuur te doen? Wellicht optie tot slapen in de Caddy of ipv van Stephan zijn idee een bijzetkacheltje. Er is immers stroom. Er lijkt me in ieder geval altijd wel een oplossing te zijn.
30 april 2014 om 06:43 #527417Speciaal voor speedbuxy een echte kolen kruik. Dan word vast wel lekker warm
30 april 2014 om 06:58 #527418@Stephan: Helaas ga ik het niet redden om zaterdag al te komen. Kom dus net als vorig jaar gewoon zondag ochtend jullie kant op en rij dan gelijk door naar Geleen. Heb er ook weer zin in! Blijft een prachtig gebied om te rijden.
Tot zondag mensen
30 april 2014 om 10:19 #527419Citta89: Geen probleem! Kijk maar wat je doet, je mag ook rechtstreeks naar Geleen rijden.
30 april 2014 om 11:08 #527420VespaAvanti :
de start was toen altijd in Roermond, dit ging gewoon prima.Naar mijn weten hebben we de 1e jaren geen berg of heuvel gezien omdat we het toen nooit haalden omdat het te ver rijden was.
En het klinkt natuurlijk allemaal leuk en aardig dat jullie wat eerder vertrekken maar in de praktijk gaat dit toch niet op.
Want jullie gaan echt geen wekker zetten dus jullie zullen gemiddeld even laat opstaan als de rest, wat er dus op neer komt dat degenen die met de auto gaan op jullie moeten wachten in Geleen.
En dat laten we evt pech die opgelopen word op de tocht naar Geleen zelfs nog buiten beschouwing.@Maarten
Ja gaat mij om de kou ja, want er staat mij nog goed bij hoe we vorig jaar de vuur ton en bqq naar ons toe trokken om daar nog wat warmte van te krijgen en hoe koud de nacht was qua slapen.
En dit was met een nacht temp van 12 graden en het word nu nog niet eens de helft daarvan.
Dus daar kijk ik niet naar uit nee en zal vandaag dan ook wijden naar het zoeken voor een slaap plaats en zal de Caddy ook even checken of dat wat past en anders houd het op.Edit
Ik pas easy achterin de caddy
(nooit gedacht)
Dus mijn slaap plek is done want met een klein kacheltje houd je dat wel aangenaam. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.