Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2013 Bonnefooi Edition (13/14 Juli)
- Dit onderwerp bevat 224 reacties, 33 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 8 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 juli 2013 om 20:49 #526315
Wegens omstandigheden van de laatste ontwikkelingen kan ik helaas niet mee touren:(
Heren veel tourplezier toe gewenst
4 juli 2013 om 22:19 #526307Rizla :
In mijn ouders mag sowieso niet gerookt worden.Das mijn intentie ook nooit geweest hoor.
Ik rook normaal voor 2en meestal niet eens, dus voor mij geen probleem hoor
Reserveer voor mij ook maar een spot
En zwaarder vliegwiel zou ik niet doen, want bij de heuvel op heb je ook kans dat hij het daardoor juist zwaarder krijgt en sneller uit z,n koppel weg zakt.@Florian
Leuke artikels maar een dikke fars.
Want de blows vielen nog net niet bij mij ”soldaat” vrienden uit te mond toen ik ze dit vertelde:lol@Gerard
Das erg jammer:(5 juli 2013 om 06:34 #526317Ik heb niet zo leuke mededeling ik heel misschien niet mee. Ik hoor het vanavond. Het zijn belangrijke prive omstandigheden. Excusses hiervoor.
5 juli 2013 om 08:20 #526318@Gerard: Dat vind ik nou erg jammer:(
@Rizla: Aii.. Dat zijn minder leuke berichten. Hoop dat het allemaal meevalt betreft de privé omstandigheden.
@Noorderlingen:
Dat betekend dat wij nu (wanneer Rizla niet mee kan) weer terug zijn bij af.. Helaas.
Welke verdere opties hebben wij nog?5 juli 2013 om 09:27 #526319optie? keer rijbewijs halen…… dat het allemaal zo moeilijk moet wezen begrijp ik nog steeds niet.
5 juli 2013 om 09:40 #526320Lennaert :
optie? keer rijbewijs halen……Das een dood doener want dat weet ik, Florian, Maarten ect ect natuurlijk ook wel.
Nou ben ik door de gezeur en probleem gebeuren wel op het punt dat ik voor toer seisoen 2014 sowieso m,n rijbewijs wil hebben.
Want het schiet de laatste tijd niet op.Florian! :
Welke verdere opties hebben wij nog?Als Rizla idd komt te vervallen dan zie ik alleen Tonni of Javad nog als optie maar beide heren hebben hier nog niet eens een reply geplaatst uberhoud wel te gaan:?
5 juli 2013 om 10:43 #526322Als ik al zou gaan dan moest ik sowieso op eigen gelegenheid..
Ik heb namelijk wegeens de vakantieroosters, op zondag een nachtdienst gekregen, en die begint om zeven uur ’s avonds..
Ik denk dat het daarom weinig zin heeft, gezien het toeren op zondag gebeurt en ik dan uiterlijk om half vier terug zou moeten gaan rijden..:((Los daarvan heb ik nog steeds geen auto met trekhaak of een busje oid.:(
Zijn er nog groningers die wel gaan dan? Maarten, Javad ?
I came, I saw, and I forgot what I was doing...5 juli 2013 om 10:43 #526323Hoezo terug bij af? Lijkt me handig eerst te weten wie er nu allemaal gaan. Daarop het vervoer aan te passen.
Ik tel nog de volgende personen. speedbuxy, Florian, Javad, Broezert, Martino en Rizla. Waarbij de laatst genoemnde nog een vraagteken is en Javad heb ik persoonlijk gesproeken. Die zal geld achteruit zetten om te gaan Limbo’en. Tonni heeft zich niet in geschreven waardoor het mij een raadsel is waarom hij mee zal gaan. WY zat ook nog met werk en is ook een vraagteken. Volgens mij hebben we dan de geeinterresseerde noordelingen wel gehad.Edit; Dat beantwoord de vraag betreft toeren Tonni, Jammer dat je met werk zit. Had je afgelopen jaar ook al niet een soort stand-by dienst bij de Limbotoer? Mocht de boedelbak optie doorgaan dan zal je brommer hierin mee kunnen. Deze kar heeft ruimte voor 10 en zal je alleen zelf heen moeten rijden. Die tijd van 19:00 uur blijft alsnog lastig.:(
@ VespaAvanti; Wanneer ben jij eigenlijk in Weert aanwezig? Of rijd jij die zaterdag nog vanuit Zwolle naar huis?
5 juli 2013 om 17:41 #526326Maarten, Het plan is momenteel dat ik naar Zwolle ga en zaterdagochtend weer naar huis vertrek.
Ik kan eventueel wel heen gaan met aanhanger en dan maximaal 3 man incl bagage ophalen uit Leeuwarden.
20 euro de man is dit mogelijk, maar dan moeten jullie ook nog terug…
Ik gooi maar een vlieger op…FF VOOR IEDEREEN, AANKOMST OP DE CAMPING VANAF 1600 UUR !!!
5 juli 2013 om 17:50 #526327VespaAvanti :
Ik kan eventueel wel heen gaan met aanhanger en dan maximaal 3 man incl bagage ophalen uit Leeuwarden.
20 euro de man is dit mogelijk, maar dan moeten jullie ook nog terug…Das een mooi aanbod
maar terug word dan idd een probleem.
Maar misschien komt Rizla nog met positief nieuws vanavond, anders word het wel een moeilijk verhaal:|@Tonni
Das balen dat je er weer niet bij kan zijn en bent:(5 juli 2013 om 17:58 #526328Goed nieuws ik kan weer mee dus het gaat door.:D
Ik had er ook al enorm zin in. Dus had nog wat kunnen regelen
5 juli 2013 om 18:12 #526329Moooooooi, probleem opgelost
5 juli 2013 om 18:23 #526330Das een pak van m,n hart Rizla

Nu idd weer lekker aftellen en hopen op net zulk mooi weer als de aankomende dagen8)5 juli 2013 om 19:05 #526331Gelukkig maar Rizla:thummb
Maar we zijn er nog niet?
– Buxy
– Martino
– Broezert
– Javad
– Rizla
– FlorianEn W-Y zou nog even kijken of hij nog wat kon regelen in verband met het werk.
Ik weet niet of de caddy een optie is? Mocht WY mee gaan zou hij samen met Buxy in de caddy kunnen en dan kan de rest bij Rizla in de auto. Mocht WY niet mee gaan is er vast nog wel iemand anders die een rijbewijs heeft om de caddy te besturen denk ik.
6 juli 2013 om 08:27 #521964
Anoniemwil graag even bevestiging, ik rijd echt echt echt krap aan de 60kmh.
tis maar een 41 PW’tje. kan ik wel mee rijden, of liever niet vanuit jullie kant?
ik mag nu nog geen andere cilinder halen van mn pa. :con -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.