Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2013 Bonnefooi Edition (13/14 Juli)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2013 Bonnefooi Edition (13/14 Juli)

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 225)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Gerarduz
    Donateur

Kan ik weer mee rijden Rizla ?

Rizla
      Donateur

@ gerarduz tuurlijk.

Auto rizla:
        Rizla
        Gerarduz

EPI
        Bijdrager

Hoe laat vertrekken jullie zondag ochtend, met de toerrit?
          en kan ik me melden:

Waar?
          Hovensteeg 3 Nederweert Limbabwe

Dan ben ik er ook bij, en mag je mij op het lijstje er bij zetten!

Martino
          Moderator

Ik dacht meer aan alles in de boedelbak, kunnen er in princiepe zelfs 10 brommers in. Achter de auto van Rizla en dan de auto van Gerarduz voor de rest van personen vervoer en tassen tentjes die niet meer passen in de boedelbak. Javad of Tonni zal dan vast willen chauffeuren in deze auto. Gerarduz stelt zijn auto wel beschikbaar maar rijdt zelf niet.

Het is overigens zo dat Broezert hier op het forum mee gaat van die andere vriend is niks nog zeker die zal moeten toeren op een brommer van mij, waar ik weinig aan toe kom.

edit; Ik lees ook terug dat Tonni uberhaupt nog niet heeft gereageerd in dit topic om te laten blijken of hij mee wil naar Limburg. Tonni hoe denk jij hier over?

speedbuxy
            Bijdrager

Martino :
              Gerarduz stelt zijn auto wel beschikbaar maar rijdt zelf niet.

Oh kijk dat bied weer opties:thumb wist niet dat er nog een auto voorradig was/stond.
              En hoe meer ziel hoe meer vreugd:thumb dus nog even een chauffeur erbij en wat proppen, en dan reizen we weer met waardige club af naar Limbo land:thumb
              En neem aan dat Tonni wel weer mee gaat en wil.
              Of niet Tonni?

@Epi
              Denk dat het vertrek ergens rond 11en zal liggen.
              Maar we gaan niet vanaf camping Avanti rijden, maar ergens dichterbij zuid Limburg.
              (de plek hiervoor moet nog door genomen worden)

Florian
              Moderator

Lijkt mij ook een strak plan:thumb Wil graag een plekje reserveren voorin de Citroen Picasso.
                Sowieso geen rokerij in de auto waar ik zit. Desnoods lassen wij een aantal pitstops in om te roken:thumb

@EPI: Als je vanuit Eindhoven naar Zuid-Limburg rijd kom je over Nederweert. Dus dan kun je beter bij ons aansluiten @ campingavanti en vanuit daar gezamenlijk richting het Zuiden rijden;)

Anoniem

ik rijd ook richting avanti. hoelaat willen jullie daar vertrekken ?
                  ben wel echt opzoek naar een expansiepijp. dus als iemand iets heeft voor SI. graag.

speedbuxy
                  Bijdrager

Florian! :
                    Sowieso geen rokerij in de auto waar ik zit.

Rook en been strek pauze zitten bij de Limbo reis sowieso altijd wel in begrepen dus dat komt wel goed:thumb
                    Maar ga je toch even les geven:lol
                    Want jij maakt van blow rook een veel te groot ding.

Want als soldaat mag je sowieso gewoon blowen in je vrij tijd.
                    (maten van mij die hier op de vliegbasis werken doen niet anders, met daarnaast zelfs nog de nodige andere middelen)

Daarnaast werkt passief mee roken met wiet niet, want anders zat iedereen met weinig geld wel de hele dag in de shop gratis te spaces:lol
                    En 2 mede werkers van de shop waar ik kom die blowen zelf niet, maar werken er wel 8 uren per dag zonder zich ooit 1x anders te hebben gevoeld.
                    Dus geen reden om te stressen, want no way dat je met passief mee roken thc waardes in het bloed ontwikkelt.

Flippo
                    Donateur

@ Buxy, ik denk dat het vooral gaat om het feit dat als je in de auto rookt het ongezond is om mee te roken en dat de geur lekker in je interieur trekt.

Florian
                      Moderator

Als militair mag je in je vrije tijd echt niet blowen of enige vorm van drugs gebruiken hoor. Er word een zero-tolerance beleid gevoerd.

Passief meeroken weet ik niet, je krijgt het sowieso binnen en dus wanneer ik straks bij de medische keuring in een potje moet pissen en mijn bloed gecontroleerd word en ze vinden een verhoogde hoeveelheid is het tabé Defensie:| Ik wil gewoon geen risico lopen.

Daarnaast is roken in het algemeen gewoon smerig, vooral in kleine ruimtes als auto’s:D

Ik zou je daar dan maar eens in verdiepen want bijna al de lui die ik ken op de vliegbasis blowen on a daily base.
                        Zelf nu ik dit type:lol
                        Maar zoals ik aangaf 1 of 2 been strek, tank of eet pauzes lassen we tijdens de rit toch wel in en daar red ik mij prima mee:thumb
                        Ga dan natuurlijk wel de hele tijd in je buurt staan:pest:D

Dit mag gewoon NIET hoor. In Nederland geldt nog altijd een gedoogbeleid als het gaat om wiet. Het is dus niet legaal. Word je gepakt (als burger) moet je er afstand van doen, mits het binnen de wettelijke hoeveelheid eigen gebruik valt. Valt het daar buiten ben je gewoon strafbaar geloof ik. Militairen moeten zich voorbeeldig gedragen en mogen dus niet zoiets roken op of buiten de vliegbasis. Ik wil hier wel een bankje op wedden dat militairen zich niet tegoed mogen doen aan wiet/hasj etc.. Kijk bijvoorbeeld naar yuri van Gelder, wie is ontslagen omdat hij cocaïne gebruikte. Naar de rel omtrent Marco Kroon.

Ik zal niet ontkennen dat veel militairen gebruiken. Het is immers veelal in het nieuws geweest.
                        /red]

http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/article/detail/1792948/2010/09/21/Zero-tolerance-betekent-ontslag-na-veroordeling-wegens-drugs.dhtml

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2824/Politiek/article/detail/701469/2004/09/10/Kamer-steunt-Defensie-bij-plan-druggebruik-aan-te-pakken.dhtml

Maar we dwalen af:D

Rizla
                        Donateur

In mijn ouders mag sowieso niet gerookt worden. Tevens vind ik het zelf vies al er in. De auto wordt gerookt ook al ben ik een fanatieke roker

Auto Rizla:
                          Rizla
                          Gerarduz
                          Florian voorin

Is het ook verstandig om een zwaarder vliegwiel te nemen ivm met de heuvels. Dan is me gas reactie wel minder. Maar dan heb ik toch meer power om de berg op te komen?

Waarom?

Omdat we eerst een kinderverjaardag hebben zullen wij wat later aankomen in Weert, verwacht rond 20.30

Verder even de vraag of de grote partytent er ook dit jaar weer staat? Zo ja dan wil ik vast drie plekjes reserveren, scheelt weer tenten opzetten;)

Zoals het nu lijkt komen we met z’n vieren,
                            – Clemens
                            – Q-Freak
                            – Piet
                            – Waarom?

Martino
                            Moderator

De grote party tent van vorig jaar was achteraf niet zo’n succes. Slechte kwaliteit en volgens mij is er niet veel meer van over. Je kan beter toch eigen tentjes mee nemen. Dus zal je toch nog een tent moeten op zetten.

Anoniem

ben zaterdag waarschijnlijk niet aanwezig dan, aangezien iedereen vrij laat komt,
                                en het is kermis in m’n dorp. dus ga flink tanken. dus dan ben ik er zondag!

Wilk1985
                                Moderator

De Si heeft een grote beurt gehad, voor en achterrem zijn als nieuw dus dat moet goed gaan in die heuvels! Heb er ook nog een hoop meer power uit kunnen halen door een paar lichtere rollen .

Ik heb nooit met een brommer in zon omgeving gereden dus heb er veel zin in ben benieuwd.

Verwacht dat ik/wij (Als het goed is komt Guido ook weer mee ) Er wel rond een uur of 1300 zijn zodat we rustig nog boodschappen kunnen doen! Heb er zin in!

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 225)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.