Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2013 Bonnefooi Edition (13/14 Juli)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2013 Bonnefooi Edition (13/14 Juli)

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 225)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Crullie
    Donateur

Bij deze dan even oficïeel, ben dan lekker op vakantie dus bij deze Limbotour ben ik niet aanwezig, voordat die kibbelende meiden er een potje van maken :con

Weet alleen van Rizla dat die nog niet wist of de tour paste in zijn vakantie periode, rekenschap houdende met zijn vriendin.

TICKLING BARN

hansieb
      Moderator

Ik meld mij bij deze af 🙁 Succes leute!

niemand
        Donateur

ik meld me ook af, ik vertrouw de brommer niet om zo ver te rijden + mijn achterbrug die krom is.

Anoniem

ben eigenlijk nog opzoek naar een expansie pijpje.
            want hij haalt de 60kmh wel. maar trekt niet lekker.
            ben toch aanwezig.

Rizla
            Donateur

Ik moet nog ff overleggen met me vriendin. Omdat we dan ook vakantie plannen hebben. Maar misschien kan ze mee en dat we daarna verder reizen.

EPI
              Bijdrager

Ik kom zondag mee toeren!! graag ontvang ik een PM-etje met het adres waar ik me zondag kan melden, met tijdstip erbij svp!

Anoniem

Collega van me woont op de Bloemerstraat. BARTELJO. heet zijn eigen bedrijf.
                  ken je hem? ik weet de weg dus wel te vinden! :thumb

Rizla
                  Donateur

Bij deze wil ik me officeel aanmelden voor het weekend.

Ik heb een vier persoons tent tot mijn beschikking met zit ruimte voorin (moet ik nog ff overleggen met mijn broer)
                    Ik ben in bezit van een rijbewijs. Ik weet nog niet als ik de auto weer mee kan krijgen zodat ik weer met een grote kar kan rijden waar 10 broms in kunnen mits de voetstepjes eraf worden tegen beschadigingen.

Als ik het niet kan regelen zou ik graag mee rijden met iemand en dan mag je ook een plekje in mijn tent :D.

Florian
                    Moderator

Lekker bezig Rizla:thumb

Dan zijn we met:

– Florian
                      – Speedbuxy
                      – Martino + 2 vrienden
                      – Gerard
                      – Javad
                      – Rizla
                      – Tonni?

Afhankelijk of Tonni mee gaat met 9 of 10 man.
                      Wat zijn de opties?:D

Ik koop overigens gewoon een pop-up tentje want zo’n tent opzetten heb ik totaal geen zin in. Ik weet nog wel dat ik vorig jaar om 03:00 uur die tent samen met Martino nog eens moest opzetten:lol. Lekker zo’n pop up tentje in de lucht gooien en slapen:D

Broezert
                      Bijdrager

Ik ben er ook bij.(Een van de 2 vrienden van Martino).
                        Nu nog druk bezig met de vespa. Martino zegt dat dit goed komt.

Tot dan,
                        Broezert

Lennaert
                        Sleutelbeheerder

Helaas moet ik me afmelden had er eerlijk gezegd wel zin in.
                          Maar blijkbaar heeft het werk iets dat iedereen alles mag behalve ik m.a.w het gaat hier leuk.

Rizla
                          Donateur

Mijn oom is wielrenner en kent mooie fietsroutes daar. Maar ik kan de wielrennerroutes ook wel downloadenen op mijn Garmin op aangeven van me oom dan.

Bij deze heb ik de auto tot mijn beschikking dus kan er de kar achter waar 10 broms in kunnen.

Martino
                            Moderator

Een route uit zetten lijkt me niet nodig. Het heet ook immers de bonnefooi editie. In Limburg is alles al wel direct leuk toeren. Ik zelf heb nog altijd een wens en dat is de Keutenberg op de brommer doen. Op de fiets vond ik deze persoonlijk de lastigste.

Jammer Lennaert:(

Rizla
                              Donateur

@noorderlingen hoe gaan we het regelen met het vervoer.

Ik mag de auto van mijn ouders weer mee.

speedbuxy
                                Bijdrager

Florian! :
                                  – Florian
                                  – Speedbuxy
                                  – Martino + 2 vrienden
                                  – Gerard
                                  – Javad
                                  – Rizla
                                  – Tonni?
                                  Wat zijn de opties?:D

Mijn vraag is meer of de 2 vrienden van Martino in het bezit zijn van een rijbewijs en/of auto?
                                  Want als we alleen even uitgaan van ons eigen toer clubje dan waren we qua vervoer meteen rond geweest.
                                  Want 2 man in de Caddy, en 5 man in de auto van Rizla. Boels bak achter 1 van de auto,s en we waren rond.
                                  En das niet lullig bedoeld, maar als ze geen eigen vervoer hebben dan moeten we een bus of auto huren en dat loopt dan wel meteen leuk in de kosten.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 225)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.