Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2013 Bonnefooi Edition (13/14 Juli)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2013 Bonnefooi Edition (13/14 Juli)

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 225)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

@Boyan
      Vertrek locatie moet nog bepaald worden en Camping adres volgt tzt.

@Joelciao
      Zelfs ik durf dat te beantwoorden met, nee!

Gerarduz
      Donateur

@ Avanti wat vind jij van het idee om ergens in Zuid-Limburg te starten?

VespaAvanti
        Topic starter

Boyan :
          Ik heb een vraag: Waar is de locatie precies waaruit jullie vertrekken, en waar is de locatie precies van camping Avanti? Graag zou ik de adressen willen weten 😀

startadres is nog niet bekend, campingadres staat in de beginpost

joelciao, het antwoord is idd NEE;)

Gerarduz, ik vind het zoals ik in voorgaande post al aangaf geen ramp;)

EPI
          Bijdrager

Ik overweeg om mee te toeren.
            Ik moet alleen op zaterdag werken. en overnachten zal niet lukken.
            Toeren jullie op zaterdag of zondag?
            Als het zondag is dan kom ik misschien wel naar limburg!

speedbuxy
            Bijdrager

Gerarduz :
              @ Avanti wat vind jij van het idee om ergens in Zuid-Limburg te starten?

Als ik een suggestie mag doen dan lijkt mij ergens in Echt of Born starten wel een goeie plek.

@EPI
              We toeren op zondag en zaterdag is een soort van meeting met bqq:thumb

timrex
              Bijdrager

Please put me on the list! I will come.

Greetings
                Tim

speedbuxy
                Bijdrager

Nice Tim:thumb when Avanti comes online he will put you on the list.

VespaAvanti
                  Topic starter

Timrex, i have put you on the list, nice you wil commming:thumb

Mensen nog twee weken aanmelden!!!!!

Kan een van de modjes niet ff wat reclame maken op de frontpage ala FlevoTour?:D

Martino
                    Moderator

Damn deze toer staat al weer snel op de agenda. Ik zal kijken of ik vanavond nog even een banner kan maken en op de frontpage post. Moet nog 3 brommers in elkaar gaan zetten hiervoor en geen weekend vrij. Als het mee zit rijden er dan ook nog 2 vrienden mee.

Florian
                      Moderator

Dat schiet al lekker op inderdaad. Moet nog een hoop geregeld worden betreft het vervoer richting Nederweert dus dat moeten wij binnenkort ook maar even in gang zetten.

Wie rijden er allemaal mee vanuit het Noorden?

– Florian
                        – Speedbuxy
                        – Martino + 2 vrienden
                        – Gerard
                        – Javad
                        – Hansieb?
                        – Tonni?

Ik had ook al een banner gemaakt maar het is niet helemaal goed gedaan met het opslaan, deze is nu dus verloren:boos

speedbuxy
                        Bijdrager

Ja qua snel blokje klaar stomen word dit wel weer kort dag:|
                          Maar heb gelukkig altijd de trouwe Harz evo nog paraat staan dus gelukkig geen druk, want kan hem altijd daar nog op rijden:thumb
                          Qua vervoer is de Caddy sowieso weer beschikbaar en de trein optie met m,n broer behoord ook wel weer tot de mogelijkheden:thumb

@Martino
                          Weet jij als ”oud” wieler liefhebber misschien ook een site oid waar de wieler routes van Limburg op te vinden zijn?
                          Want lijkt mij toch het mooist en makkelijkst om 1 van deze routes te gaan rijden/volgen.

pepko
                          Donateur

Andree, ben je bekend met het fenomeen “google”? :pest

http://fietsroutes.wielrennenmaastricht.nl/

speedbuxy
                            Bijdrager

Florian! :
                              – Florian
                              – Speedbuxy
                              – Martino + 2 vrienden
                              – Gerard
                              – Javad
                              – Hansieb?
                              – Tonni?

Ik meende dat jij niet echt een drinker was Florian? en dan zeker niet gewoon midden op de dag:lol
                              Want geen Crullie en Rizla?
                              En je kan het er ook niet op gooien dat je al een dagje ouder word, dus big failure:pest:lol

@Pepko
                              Ik ben daar wel bekend mee ja, en ik weet dus dat je tussen 90% rommel opzoek mag naar de 10% info die jij wil hebben of zoekt.
                              Maar jij had blijkbaar wel zin aan wat graaf en zoek werk
                              Want das wel een knappe site
                              De zuid limburg bergetappe toer lijkt mij wel wat

Florian
                              Moderator

speedbuxy :
                                Ik meende dat jij niet echt een drinker was Florian? en dan zeker niet gewoon midden op de dag:lol
                                Want geen Crullie en Rizla?
                                En je kan het er ook niet op gooien dat je al een dagje ouder word, dus big failure:pest:lol

Wat ben ik blij met deze reply Andree. Je bewijst bij deze dat ik een beter geheugen heb dan jij:lol
                                Crullie gaat 100% zeker niet mee naar Limburg omdat hij dan op vakantie is. Rizla ben ik wel min of meer vergeten inderdaad maar alsnog geen concrete aanmelding gezien. Maar bij deze vergeten wij dat ik Rizla vergeten ben want die gaat gewoon mee:thumb😀

speedbuxy
                                Bijdrager

Florian! :
                                  Crullie gaat 100% zeker niet mee naar Limburg omdat hij dan op vakantie is.

Dit heeft Crullie dan in de auto gemeld of tijdens een moment dat ik ergens anders stond, want daar weet ik niks van.
                                  Prettig vakantie dan nog gewenst Crullie:thumb
                                  Maar dan blijft nog steeds het feit dat je Rizla vergat dus geen reden tot blijheid hoor:lol

Reden tot kritiek anders ook niet hoor:lol

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 225)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.