Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2013 Bonnefooi Edition (13/14 Juli)
- Dit onderwerp bevat 224 reacties, 33 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 8 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 juni 2013 om 18:09 #526185
@Boyan
Vertrek locatie moet nog bepaald worden en Camping adres volgt tzt.@Joelciao
Zelfs ik durf dat te beantwoorden met, nee!23 juni 2013 om 18:44 #526188@ Avanti wat vind jij van het idee om ergens in Zuid-Limburg te starten?
23 juni 2013 om 20:48 #526191Boyan :
Ik heb een vraag: Waar is de locatie precies waaruit jullie vertrekken, en waar is de locatie precies van camping Avanti? Graag zou ik de adressen willen weten 😀startadres is nog niet bekend, campingadres staat in de beginpost
joelciao, het antwoord is idd NEE;)
Gerarduz, ik vind het zoals ik in voorgaande post al aangaf geen ramp;)
25 juni 2013 om 11:53 #526201Ik overweeg om mee te toeren.
Ik moet alleen op zaterdag werken. en overnachten zal niet lukken.
Toeren jullie op zaterdag of zondag?
Als het zondag is dan kom ik misschien wel naar limburg!25 juni 2013 om 12:46 #526202Gerarduz :
@ Avanti wat vind jij van het idee om ergens in Zuid-Limburg te starten?Als ik een suggestie mag doen dan lijkt mij ergens in Echt of Born starten wel een goeie plek.
@EPI
We toeren op zondag en zaterdag is een soort van meeting met bqq
25 juni 2013 om 12:49 #521465Please put me on the list! I will come.
Greetings
Tim25 juni 2013 om 12:51 #521464Nice Tim
when Avanti comes online he will put you on the list.1 juli 2013 om 09:18 #526270Timrex, i have put you on the list, nice you wil commming

Mensen nog twee weken aanmelden!!!!!
Kan een van de modjes niet ff wat reclame maken op de frontpage ala FlevoTour?:D
1 juli 2013 om 12:22 #526271Damn deze toer staat al weer snel op de agenda. Ik zal kijken of ik vanavond nog even een banner kan maken en op de frontpage post. Moet nog 3 brommers in elkaar gaan zetten hiervoor en geen weekend vrij. Als het mee zit rijden er dan ook nog 2 vrienden mee.
1 juli 2013 om 12:48 #526272Dat schiet al lekker op inderdaad. Moet nog een hoop geregeld worden betreft het vervoer richting Nederweert dus dat moeten wij binnenkort ook maar even in gang zetten.
Wie rijden er allemaal mee vanuit het Noorden?
– Florian
– Speedbuxy
– Martino + 2 vrienden
– Gerard
– Javad
– Hansieb?
– Tonni?Ik had ook al een banner gemaakt maar het is niet helemaal goed gedaan met het opslaan, deze is nu dus verloren:boos
1 juli 2013 om 13:10 #526274Ja qua snel blokje klaar stomen word dit wel weer kort dag:|
Maar heb gelukkig altijd de trouwe Harz evo nog paraat staan dus gelukkig geen druk, want kan hem altijd daar nog op rijden
Qua vervoer is de Caddy sowieso weer beschikbaar en de trein optie met m,n broer behoord ook wel weer tot de mogelijkheden
@Martino
Weet jij als ”oud” wieler liefhebber misschien ook een site oid waar de wieler routes van Limburg op te vinden zijn?
Want lijkt mij toch het mooist en makkelijkst om 1 van deze routes te gaan rijden/volgen.1 juli 2013 om 13:50 #526276Andree, ben je bekend met het fenomeen “google”? :pest
1 juli 2013 om 15:13 #526280Florian! :
– Florian
– Speedbuxy
– Martino + 2 vrienden
– Gerard
– Javad
– Hansieb?
– Tonni?Ik meende dat jij niet echt een drinker was Florian? en dan zeker niet gewoon midden op de dag:lol
Want geen Crullie en Rizla?
En je kan het er ook niet op gooien dat je al een dagje ouder word, dus big failure:pest:lol@Pepko
Ik ben daar wel bekend mee ja, en ik weet dus dat je tussen 90% rommel opzoek mag naar de 10% info die jij wil hebben of zoekt.
Maar jij had blijkbaar wel zin aan wat graaf en zoek werk
Want das wel een knappe site
De zuid limburg bergetappe toer lijkt mij wel wat1 juli 2013 om 15:25 #526281speedbuxy :
Ik meende dat jij niet echt een drinker was Florian? en dan zeker niet gewoon midden op de dag:lol
Want geen Crullie en Rizla?
En je kan het er ook niet op gooien dat je al een dagje ouder word, dus big failure:pest:lolWat ben ik blij met deze reply Andree. Je bewijst bij deze dat ik een beter geheugen heb dan jij:lol
Crullie gaat 100% zeker niet mee naar Limburg omdat hij dan op vakantie is. Rizla ben ik wel min of meer vergeten inderdaad maar alsnog geen concrete aanmelding gezien. Maar bij deze vergeten wij dat ik Rizla vergeten ben want die gaat gewoon mee
😀1 juli 2013 om 15:36 #526282Florian! :
Crullie gaat 100% zeker niet mee naar Limburg omdat hij dan op vakantie is.Dit heeft Crullie dan in de auto gemeld of tijdens een moment dat ik ergens anders stond, want daar weet ik niks van.
Prettig vakantie dan nog gewenst Crullie
Maar dan blijft nog steeds het feit dat je Rizla vergat dus geen reden tot blijheid hoor:lolReden tot kritiek anders ook niet hoor:lol
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.