Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2013 Bonnefooi Edition (13/14 Juli)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2013 Bonnefooi Edition (13/14 Juli)

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 225)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Topic starter

Het is wat he, beete bosneger spelen:lol

timrex: Yeah, very nice!

Anoniem

Aanwezig! . de snor loopt me wel iets minder hard nu, maarja.

Boyan
        Bijdrager

Wat wordt de route eigenlijk?

Anoniem

Beginpost:

dit jaar op de Bonnefooi naar Zuid-Limburg om daar een mooi stuk te touren
            Ik zoek wel nog mensen die als koprijder of hekkensluiter willen gaan rijden met als doel de door hun bedachte (ter plaatse verzonnen) route te rijden.
            Ik wil dit vooraf rond hebben om discussies ter plekke te voorkomen.

Boyan
            Bijdrager

ik zou eventueel wel mee willen touren aangezien ik in zuid-Limburg woon, ik weet wel een aantal leuke tour weggetjes dacht ik. Misschien is Vaals en Valkenburg wel een leuke route?

VespaAvanti
              Topic starter

Tom96 :

Hey, leuk dat je meerijdt, maar wat is ”iets minder hard”?
                Weet dat we gemiddeld minimaal 45/50 km/h zullen rijden dus als je snorretje maar 25 puft is dit verre van ideaal.
                Zie nu ook dat ik vergeten ben er een minimum snelheid bij te zetten, dat is nu toegevoegt…

Gerarduz
                Donateur

VespaAvanti :

Tom96 :

Hey, leuk dat je meerijdt, maar wat is ”iets minder hard”?
                  Weet dat we gemiddeld minimaal 45/50 km/h zullen rijden dus als je snorretje maar 25 puft is dit verre van ideaal.
                  Zie nu ook dat ik vergeten ben er een minimum snelheid bij te zetten, dat is nu toegevoegt…

Dit vind ik zelf ook wel een minimale eis +/- 50 kmh het is n.l. geen rondje rond de kerk en zeker 140 km op en neer naar Vaals, laat staan de km die we daar gaan rijden .

Florian
                  Moderator

Wat mij betreft gaan we net als vorig jaar met de auto richting.. Somewhere, ergens in Zuid-Limburg. En vanuit daar gewoon rijden. Daar is het toch het mooiste touren. Ik hoef persoonlijk Noord- en midden Limburg niet te zien:con

speedbuxy
                    Bijdrager

Ben ik eigenlijks ook wel weer voor.
                      Want de zuid hoek is zeker het mooist en vanaf camping avanti is dat een goeie 25km om daar te komen.(in totaal dus 50km)
                      En dat zijn km,s die ik ook liever daar rijd:thumb
                      Ik ben bv wel voor om 1 van die wieler routes te gaan rijden die zijn vast mooi aangegeven met bordjes en dan zien we meteen de mooie hoeken:thumb
                      Want dit stuk was bv erg mooi en behoorde naar horen en zeggen tot een wieler route.

Gerarduz
                      Donateur

@ Florian & Speedbuxy , dat is een hele verstandige optie !

Ik ben daar iig een groot voorstander van :thumb

Anoniem

Ben terug gestapt van 43 DR EVO naar 41 mm PW. moet even afstellen,
                          maar met evo reed ik 65 en nu met PW 60kmh.

VespaAvanti
                          Topic starter

Dat is hard zat Tom:thumb

Ik zou net zo graag vanuit hier vertrekken maar wil me best aanpassen en een stukkie rijden:thumb
                            Hoop deze keer alleen wel een stuk meer km’s te maken dan vorig jaar.
                            Wil eindelijk weer eens een tour rijden waarbij ik meer km’s op de brommer zit dan in de auto, zeldzaamheid voor mij:lol

Boyan
                            Bijdrager

Ik heb een vraag: Waar is de locatie precies waaruit jullie vertrekken, en waar is de locatie precies van camping Avanti? Graag zou ik de adressen willen weten 😀

speedbuxy
                              Bijdrager

VespaAvanti :
                                Wil eindelijk weer eens een tour rijden waarbij ik meer km’s op de brommer zit dan in de auto, zeldzaamheid voor mij:lol

Dat moet deze keer wel haalbaar zijn:D

joelciao
                                Bijdrager

ook toegestaan met een piaggio zip mee te rijden?

I don’t think so..

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 225)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.