Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2013 Bonnefooi Edition (13/14 Juli)
- Dit onderwerp bevat 224 reacties, 33 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 8 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 april 2013 om 20:28 #513638
Waarom? :
Wij H-wijkers willen hier graag weer bij zijn maar ivm vakantie gaat 16juni me niet lukken:| Het laatste weekeind van Juni zou mij beter uitkomen maar weet niet of dit mogelijk is?Dan gaat t nog wel spaak lopen kwa datum denk ik. Jij bent dan op vakantie en een gewaardeerd rijder met je stadsgenoten. Dus er zal vast nog wat geschoven worden.
Is een eerder weekend in Juni een optie ?
Denk zelf namelijk dat we voor de weersomstandigheden in die maand niet heel bang hoeven te zijn.Ik ben benieuwd!
Edit**
Wil opzich wel mijn auto wel weer beschikbaar stellen voor bromfiets vervoer voor de N-H rijders hier.
Ging laatste editie erg leuk met aanhanger enzo
Mike8 april 2013 om 20:35 #513635Dit is dan ook weer een tourtje waar ik zeker weer graag bij ben, maar dit weekend van 15 en 16 juni kan ik dan sowieso weer niet. 🙁 Voor mij komt het naar achteren schuiven van de datum ook veel beter uit. Of zelfs in juli organiseren. Ik zal morgen eens kijken hoe ik met mijn werk zit voor rond deze tijd.
Ps. 3 landenpunt(Vaals) en de Cauberg hebben we nu dus al eens 1x of meermaals gehad. Op de bonnefooi rond rijden is in Limburg voor ons noorderlingen ook zeker geen straf, maar mij lijkt het me ook wel eens leuk om heuvels als de eyserbosweg en de keutenberg aan te doen en in de route op te nemen.
Mooi dat ook dit jaar camping/landgoed Avanti weer beschikbaar wordt gesteld.
8 april 2013 om 21:28 #513683Waar wordt dit gehouden want ik ben pas 15:p
Ik moet dan ff het kenteken van men puch op men vespa schroevenEn dan ben ik bezig met men examens dus wordt al lastig en ben12 juni jarig:p
Maar wil echt graag mee op tour of een meeting ofzo (of als ik evntueel bij iemand achterop kan zou geweldig zijn)8 april 2013 om 22:24 #513675luuky1997 :
Waar wordt dit gehouden want ik ben pas 15:p
Ik moet dan ff het kenteken van men puch op men vespa schroevenEn dan ben ik bezig met men examens dus wordt al lastig en ben12 juni jarig:p
Maar wil echt graag mee op tour of een meeting ofzo (of als ik evntueel bij iemand achterop kan zou geweldig zijn)Een voorgaande tour kwam het zelfde ter sprake en wij als groep zien het niet zitten iemand onder de 16 mee te laten touren i.v.m veiligheidsredenen en The Law. Daarnaast zou een normaal noch gestoord mens een volledige tour achterop willen zitten bij een ciao. Vooral bij een tour als deze wordt zulk gedrag niet erg toegejuicht puur voor de plezier en vreugde van de rit.
8 april 2013 om 22:30 #513658Martino :
Ps. 3 landenpunt(Vaals) en de Cauberg hebben we nu dus al eens 1x of meermaals gehad. Op de bonnefooi rond rijden is in Limburg voor ons noorderlingen ook zeker geen straf, maar mij lijkt het me ook wel eens leuk om heuvels als de eyserbosweg en de keutenberg aan te doen en in de route op te nemen.Vaals en het 3 landen punten bedoelde ik ook meer als een voorbeeld want daar hoef ik ook niet meteen weer naartoe.
Die andere optie die je noemt klinkt mij ook beter in de oren
En qua datum ben ik ook voor om hem wat later te zetten (desnoods idd Juni)
Want de 16e Juni is koud 2weken na het Harz weekend en ik weet uit ervaring dat vele rijders dan nog wat verzadigd zullen zijn en dan weinig interesse of spirit hebben in een nieuw weekend brommen.8 april 2013 om 22:34 #513686@DR-Flenny
ja klopt ook wel, dan wordt t nog ff wachten op men rijbewijs9 april 2013 om 07:57 #513701
Waarom?@Mike,
Dan heb ik je verkeerd begrepen want dacht juist dat het weekeind van de 29e jullie ook beter uit zou komen, zie nu de komma idd:con Hmm dan word het voor Avantie ook erg lastig om een ieder tevreden te stellen..Dit is een tour/weekeind waar iedere Vespa rijder graag bij wil zijn en hoop dan ook op een goede oplossing(y)
9 april 2013 om 12:52 #513748Ik ga even me rooster vanacht bekijken en hoe het zit met vakantie gedeelte.
zou zonde zijn als ik er niet bij ben voor mezelf natuurlijk ;)!9 april 2013 om 14:29 #513677Ik wil er dit jaar natuurlijk ook weer bij zijn samrn met me maat die vorig jaar ook mee was.
9 april 2013 om 16:04 #504967ik ben erg benieuwd maar zo te horen komt het allemaal wel goed dit word mijn eerste tour het het vespa forum
maar ik moet ff kijken of wij niet doen rooien in juni maar ik hoop van niet anders ben ik er gewoon9 april 2013 om 21:15 #514539Even ter info:
15/16 juni zou me moeten lukken.
13/14 juli pas daarna weer een mogelijkheid.
20/21 juli ook bijvoorbeeld.Ik Hoor het wel ;)!
10 april 2013 om 11:45 #513730Ik heb weinig tijd om overal uitgebreid op te reageren. Kwa datum laat ik het dan nog even open met het oog op later plannen. Voor de mensen die niet precies weten hoe het in zn werk zal gaan raad ik aan het topic van de vorige editie ff door te nemen. Waar we precies gaan touren maakt mij niet zoveel uit, zolang ik zelf maar geen route hoef te maken :p
10 april 2013 om 12:36 #513514welke datum? Want interesse vanuit mijn kant is er wel
10 april 2013 om 13:28 #513515DR-flenny :
13/14 juli pas daarna weer een mogelijkheid.Ik vind dit persoonlijk wel een mooie datum

Want dat geeft een mooie adem pauze na de Harz toer en Juli bied meestal goed weer
10 april 2013 om 14:33 #51372213/14 juli pas daarna weer een mogelijkheid.
——————————————————————————–
Voor mij klinkt deze datum ook als zijnde goed in de oren.

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.