Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2013 Bonnefooi Edition (13/14 Juli)
- Dit onderwerp bevat 224 reacties, 33 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 8 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 juli 2013 om 08:08 #526403
TOP!
<3 Thunderstone
Check mijn perso!12 juli 2013 om 08:25 #512817Kom ik trouwens met poeli 80 en 65 cc de berg op
12 juli 2013 om 08:26 #509148dat mag geen probleem zijn rizla
12 juli 2013 om 09:51 #526421Ga jij ook mee pepko?
Zie je hier posten namelijk maar zie geen aanmelding.Heb nu een laptop tot me beschikking dus de lijst word binnen nu en 5 min totaal upp to date gebracht
12 juli 2013 om 10:07 #526422nee ik ga niet mee, excuses voor de verwarring :con
12 juli 2013 om 10:22 #526423Ik heb vette pech net een warmloper gehad. Vegen in de cilinder en op de zuiger. Kan hier nog mee rijden.
12 juli 2013 om 10:44 #526424Rizla :
Ik heb vette pech net een warmloper gehad. Vegen in de cilinder en op de zuiger. Kan hier nog mee rijden.Dat ligt eraan. Maak anders even een foto van de cilinderwand en zuiger. Wellicht kun je de cilinderwand nog op schuren.
Vind het wel vreemd, heb je na de Flevo-tour nog dingen veranderd, aangezien je toen City power reed en speciaal voor de tour mijn Proma Circuit hebt geleend waarmee hij perfect reed. Met een Proma heb je zelfs een grotere sproeier nodig dan de City power. Heb je daarna met de City power gereden?12 juli 2013 om 10:47 #526425Ik heb zojuist even contact gehad met Rizla, gelukkig waren er alleen veegjes te zien op de zuiger. Hij heeft deze al weggenomen en zal 1 maatje groter in sproeier monteren voor de zekerheid. Zo te horen kan hij hier nog een mooi aantal km’s mee vooruit.
Zal ik anders voor de zekerheid een extra cilinder voor je mee nemen Rizla?
12 juli 2013 om 10:51 #526426Heb net een nieuwe cilinder gehaald bij martino een creco. Dus ik ben weer van de partij. De Autise laat ik honen en neem een zuigertje erbij. Het is een DR evo.😉
Loopt nu alweer. Nu nog ff afstellen
@ florian ik heb niet veel verandert. Had alleen de top one gemonteerd. 20 km rijden toen kwam de warmloper om de hoek kijken.
Komt gewoon door mijn te hete boegie. Had er een 5 in ook tijdens de flevotour12 juli 2013 om 19:34 #502493Fijn dat het nog opgelost is Rizla met dank aan martino natuurlijk! Die DR Evo’s die willen wel dus als een raket de berg op! Hier heb ik er super veel zin in! Tot morgen 🙂
13 juli 2013 om 00:52 #512116Zal nu eigenlijk nog moeten beginnen met mijn eigen brommer maken, maar heb maar besloten te gaan toeren op de Harz-brommer. Deze heeft zich alwel bewezen bij 2 toertjes en ik rijd hier ook vaak dagelijks op. Te weinig tijd gehad en vooral met andermans brommers bezig geweest. Gelukkig loopt die van Broezert nu ook mooi. In Limburg leggen we daar nog de laatste hand aan door een Decokabel aan te leggen zodat hij makkelijker start en mag er waarschijnlijk nog ietsje meer bandenspanning in.
De Brommer van Javad krijgt ook nog even een andere cardanpakking en we zijn er wel klaar voor die heuvels.Aan Rizla nog de vraag of hij misschien niet langs mijn huis kan rijden gezien de hoeveelheid tentjes, tassen en jerry’s ook mee moeten? Ik heb met Florian wel telefonisch contact. Zodat ons Groningers zich met de Friezen samenvoegen bij de Mac donalds in Meppel. Dit leek ons wel een goed begin opweg naar het diepe zuiden…
13 juli 2013 om 01:03 #505841Ik ga ook weer lui met de Harz setup dus op dat gebied kan niemand je wat verwijten:lol
Maar ik duik er nu in, zie jullie morgen rond 2en bij Meppel
13 juli 2013 om 14:02 #526430Veel plezier iedereen!
😐I came, I saw, and I forgot what I was doing...13 juli 2013 om 16:35 #526431
AnoniemZo, de brom is helemaal klaar.
remmen zijn in orde, alles werkt perfect.
ik neem een paar schroevendraaiers mee en klein gereedschap
bougie’tje, gaskabels. ik neem geen jerrycan mee met extra benzine, hoop op tankmogelijkheid onderweg.
dan ga ik nu maar richting de kermis hier, en vollebak zuipen haha,
zie jullie morgen om 10:30!
14 juli 2013 om 00:14 #526433Had hier toch wel een paar gezellige plaatjes verwacht van de bbq en het kamperen….. Heeft Max geen dvd’s mee dit jaar? Ik ben vandaag een dagdeel bezig geweest met het aanpassen van de fietsendrager om de citta te kunnen vervoeren.

Net terug van een feestje dus met genoeg bier op om lekker te kunnen slapen, zeg ik: Tot morgen!! Heb er zin in

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.