Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2013 Bonnefooi Edition (13/14 Juli)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2013 Bonnefooi Edition (13/14 Juli)

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 225)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

Javad :
      Waar bestaat de Groningen crew verder nog uit dan?
      Gerard gaat niet meer en ik dacht dat ik met iemand mee kon rijden, zodat ik mijn moeders auto niet hoefde te lenen.

No stress Javad;)

Jij, Martino, Broezert, Rizla en ik rijden samen naar Nederweert in de auto van Rizla:thumb

Buxy & W-Y rijden samen in de caddy naar het zuiden des lands.

Javad
      Donateur

Hee, chill :thumb Thanx!!

Wat spreken we af? Komen jullie ons bij Maarten ophalen?

Ik weet eigenlijk niet hoe en wat. Mijn brommer kan wel naar Limburg gereden enkel kan ik pas mee rijden vanaf Meppel of Groningen. Ik zal wel even kijken of iemand mij naar Meppel/Groningen kan rijden.

<3 Thunderstone
        Check mijn perso!

Rizla
        Donateur

Als het goed is spreken we bij mij af javad. Woon op 1 min vanaf kardinge. Hoe laat weet ik niet. Martino had wel een tijd in gedachten.

Tuurlijk mag je mee rijden javad daar had ik al op gerekend

@ florian je kan ook wat eerder naar Groningen komen met de trein want dan kan ik je oppikken bij station als ik het karretje ophaal dan moet je rond 11 uur op het station op de taxi standplaats dan kom ik met kar daar. Dan rijden we naar mijn huis en doen we een bakkie en ik moet me spullen dan inladen. Daarna komt de rest.

@ buxy koop je de koppeling schoentjes voor mij dan. Dan betaal ik je in meppel

VespaAvanti
          Topic starter

Late reactie…
            Er is geen bbq al haal ik mischien wat goedkoops bij de action.
            Een blokkerding vind ik prima maar hier achterlaten is geen optie, daar gaat mijn vader niet mee akkoord.
            Zo ligt hier ook nog een gare partytent die eigenlijk meegenomen zou worden…

Deze uitgeleefde partytent gaat weer mee naar het hoge noorden.😉
            Vuurton zal er zijn.

Martino: deelnemerslijst updaten is niet echt makkelijk aangezien ik nog steeds geen lapyop heb en alles via mijn tergend langzame mobiel moet.

speedbuxy
            Bijdrager

@Javad
              Wat Florian al aangaf is Rizla de Groningen Chauffeur en je plekje was daar al vanaf de begin van de bespreking over vervoer veilig gesteld:thumb

@Florian
              W-Y ~ Chauffeur
              Ik ~ Eigenaar Caddy
              Jij ~ …..Precies de kofferbak:lol
              Is maar 30km en anders moet je zelf wat zien te regelen.

@Rizla
              Is goed neem ze mee:thumb

@Avanti
              Zet het geld van die action bqq dan maar om in een zak kolen;)
              Want haal morgen z,on bol ding bij de blokker en dat voldoet prima voor de groep:thumb

Edit
              Bqq is geregeld:thumb

Rizla
              Donateur

Ook nog een royal Bbq dan moet er dus ook ook royaal vlees op. Ik dacht een biefstukje hier en een entrocote daar.

Heb net pech gehad. Was ff bezig om de topone te monteren dus had ik het kopje eraf om deze ff te bewerken zodat topone past. Nu zou ik het weer vast zetten, maar nu is een boutje door gedraait op een tap eind punt en krijg deze er voor geen mogelijkheid meer eraf.
                Dus zal vanavond het ff door flexen. Gelukkig heb ik reserve onderdelen.

W-Y
                Bijdrager

Dat word een royaal maaltje bux, goed bezig!

@Rizla, zie je altijd vlak voor het einde. Zelf ook nog wat kleine dingetjes fixen! 😛

Javad
                  Donateur

Ik zit al een tijdje niet op het forum, Rizla, ik ken jou nog niet geloof ik.
                    Of ben jij Johannes uit Leek (Kounavvel??)

<3 Thunderstone
                    Check mijn perso!

Spulleke!

Ik wens jullie allen alvast veel plezier zelf ben ik er niet bij,
                      En schiet ook niet echt op aangezien mijn brommer maar 30 loopt;)

Rizla
                      Donateur

@javad ik kom niet uit leek. Kom wel uit de buurt en af en toe op feestjes dat ik die kant uit ga. Maar woon nu in de stad.

Javad
                        Donateur

Okee, dan maken wij zaterdag wel kennis met elkaar he :thumb

En wat spreken wij af, misschien verstandig om het daar even over te hebben?
                          Kom jij Martino en mij ophalen of spreken we ergens af?

Wat nou dan Spulleke? Kon je niks meer fiksen op tijd of loopt jouwntes expres 30?

<3 Thunderstone
                          Check mijn perso!

VespaAvanti
                          Topic starter

Spullekes brommer die 30 loopt, wtf?:P

Andree: Lees dit nu pas en heb al een baby-emmer-BBQ gekocht voor maarliefst 7 euro dus dat is de ramp niet.
                            2 zakken houtskool liggen hier nog in de weg dus dat komt ook wel goed:thumb

Rizla
                            Donateur

Volgensmij spreken we bij mij af. Adres post ik wel ff via de pm. Martino weet ook wel waar ik woon.

Javad
                              Donateur

Okee, komt goed dan :thumb

Ik heb trouwens een werptent en een 2 persoons luchtbed bij me. Hoop dat dat in de auto past.

En snap ik dit nu goed?

Caddy:
                                – Speedbuxy
                                – Florian
                                – W-Y

Rizla’s Ride:
                                – Rizla
                                – Martino
                                – Broezert
                                – Javad

No G! Ik ben een luxe paardje he.. Ik ga niet achterin de Caddy zitten hoor. Mijn moeder brengt mij zaterdag naar Meppel toe. En vanaf Meppel is de bijrijders stoel (voorin) in Rizla’s auto voor mij gereserveerd:D

Passen er 5 man in Rizlas’s waggie dan.. G ?

Het is meer dat er geen 3 man in de Caddy passen aangezien er maar 2 zitplaatsen zijn. Er zou iemand in het midden moeten zitten in de Picasso van Rizla.

Okee, dan lijkt het me dus verstandig om wel de auto van mijn moeder te lenen, moet ik morgen even vragen.
                                Is ook een picasso trouwens, passen 2 brommers en 2 man in.
                                En als Martino dan alsnog met mij meerijdt, zijn we evenveel geld kwijt, zoniet minder.

Lijkt mij niet. Wanneer er 2 brommers in de picasso gaan houd je nog maar 2 zitplekken over. 2×2 = 4 terwijl er 5 man mee moeten. Die kar moet dus sowieso mee. Word alleen maar duurder dus als we met nog een auto gaan. Zoals we het nu hebben is de beste en goedkoopste manier en hiervan afstappen geeft alleen maar extra geregel en kosten (waar ik geen zin in heb). Het is niet ideaal maar Limburg is ook niet het einde van de wereld. En je kunt prima met zijn drieën achterin zitten. Dit hebben wij 2 weken geleden ook gedaan tijdens de Flevo tour en er was ruimte genoeg.

Zonder kar redden wij het ook niet qua bagage. Ik neem mee:
                                – pop up tentje
                                – Tweepersoons luchtbed
                                – Kussen en slaapzak

Ik zit er ook even na te denken onze koelbox mee te nemen zodat wij ochtends wat fris etenswaar hebben en natuurlijk koel bier:thumb ]

Okee, dus ik kan gewoon bij Rizla achterin?

<3 Thunderstone
                                Check mijn perso!

Rizla
                                Donateur

@javad je kan gewoon achterin zitten en je hebt zat beenruimte. Desnoods wisselen we bij een pitstop wie er in het midden zit.

@ florian neem je koelbox maar mee. Hij kan ook achterin op de sigarettenplug aangesloten worden. Tenminste als die koelbox zo functie heeft.

Het karretje is 3 meter lang en 135 breed. Dus met de bagage komt het wel goed. Vorige keer hadden we uitgerekend dat hier 10 broms in kunnen.
                                  Komen nou maar 4 of 5 in

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 225)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.