Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2013 Bonnefooi Edition (13/14 Juli)
- Dit onderwerp bevat 224 reacties, 33 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 8 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 juli 2013 om 20:00 #526359
W-Y :
Count me in! Ik kan ook mee 🙂 Vervoer regel ik wel met rijders uit het noorden! Nu als de blikzem zorgen dat de bravo in orde komt 🙂Naice man! Maar ik wil wel even een rondje op jouw Bravo doen hoor:D
8 juli 2013 om 21:54 #526356W-Y :
Count me in! Ik kan ook mee 🙂 Vervoer regel ik wel met rijders uit het noorden! Nu als de blikzem zorgen dat de bravo in orde komt 🙂Nice man

Ga je zeker geen spijt van krijgen want limbo land is mooi toeren
En vervoer gaat goed komen, want de Caddy word woensdag weer gefixst dus opties te open
(stabilisator stang is kapot vandaar dat ie af en toe tikt en klapt)8 juli 2013 om 22:07 #526360speedbuxy :
Nice man

Ga je zeker geen spijt van krijgen want limbo land is mooi toeren
En vervoer gaat goed komen, want de Caddy word woensdag weer gefixst dus opties te open
(stabilisator stang is kapot vandaar dat ie af en toe tikt en klapt)Dus dan komt het vast goed met het vervoer. Maar als ik hetzelfde karretje huur dan zijn we honderd euro kwijt. Misschien ff ergens anders kijken
8 juli 2013 om 22:26 #526361Zoals het er nu voor staat zijn we met 7man.
Speedbuxy
Florian
W-y
Martino
Javad
Rizla
Broezert
Als dit het clubje blijft dan voldoet een midsize kar idd wel want 3 broms passen er wel in de caddy en dan 4 in de kar.@De camping beheerder:lol
Je geen bqq meer toch?
Want anders moeten we even z,on ronde bol kopen bij de blokker voor 19,95.
Die bqq tenminste netjes
en 19,95 delen over de groep zal de kosten niet worden.
En als je hem droog weg zet (naast de boxer bv:lol) dan kan die volgend jaar easy nog een ronde
9 juli 2013 om 08:51 #526362Hee, Andree, kan ik chauffeuren in jou Caddy?
Ik ga het financieel niet halen als ik de auto van mijn moeder ga lenen.<3 Thunderstone
Check mijn perso!9 juli 2013 om 10:31 #526364Volgens mij ga ik nu uit van;
-Andree en Javad of W-Y in de Caddy plus 3 brommers.
-De 4 anderen bij rizla in de auto en het huren van een kleiner goedkoper karretje waar 4 brommers in gaan.
-Wel hebben we nog wat ruimte nodig voor tassen, helmen, tenten etc., maar dit zal vast verdeeld over Caddy en Picasso wel gaan.Prima wanneer we bij Rizla afspreken. Hoelaat zullen we dit doen? Denk eraan dat we pas om 16:00 uur terecht kunnen op Camping avanti. We zullen wel 3,5 uur onderweg zijn vanuit Groningen. 13:00 uur een mooie tijd om te vertrekken. Kunnen we daar in Weert ook nog even langs de Appie.
9 juli 2013 om 17:10 #526365Mijn persoonlijk lijkt het beste als W-Y weer naar mij toe komt.
(@W-Y Ik kan je bravo van de week wel komen afhalen want moet toch even langs stroobos voor 2 zakken van dit http://link.marktplaats.nl/693751547 want wil er wel warm zitten gezien het s,avonds nog hard afkoelt.@Avanti
jij hebt die vuur ton nog?Maar als W-Y hier langs komt dan pikken wij te samen Florian en brom op en rijden dan naar de Mac in Meppel om daar bij jullie toe voegen of jullie bij ons:lol en we parkeren Florian bij jullie in de auto en vervolgen we de weg.
Want jullie komen toch over Meppel en das voor ons vanaf Heerenveen een stuk korter en ook op de route naar Limburg ipv er weg rijden wat naar Groningen toe het geval zou wezen.9 juli 2013 om 19:53 #526366Lijkt me ook wel goede oplossing om in meppel bij de mac te verzamelen. Maar passen er 3 peeps in de caddy?
Tevens heb ik ook nog gaspot omgebouwd tot kachel, Misschien neem ik deze ook mee met een pijp van 2.5 meter zodat je niet in rook zit. Natuurlijk met wat hout.
@Groningers hoe laat bij mij dan?
9 juli 2013 om 21:58 #526367Rizla :
Maar passen er 3 peeps in de caddy?Eigenlijks niet maar nood breekt wet, en met de reeds aanwezige slaap spullen is er vast wel een beetje zit te creeren voor die 30km
10 juli 2013 om 09:22 #526368Haha, Florian dubbelgevouwen 😀 Nee serieus lijkt me een goed plan! Wat Javad betreft kan je het wel overnemen vanaf de ontmoetingsplek ofzo. Evt.. heb ik nog wel een 2p tent als het nodig is. Anders slapen we buiten, lekker op bivak, Ik zou echt proberen minimaal stuff mee te nemen rizla, wordt anders een gesleep ;),
10 juli 2013 om 10:01 #526369Gesleep of niet Broezert en ik hebben deze week wel beiden een 2 seconds tentje besteld. Hopelijk zijn deze op tijd binnen. Geen gedoe met allerlei tentstokken en handleidingen hoe een tent op te zetten. 😀
Als het goed is is onze VC-partytent ook nog bij Avanti. Eventueel kunnen we deze nog opzetten, maar een echt beste tent was het niet. Florian slaapt sowieso onder de blote hemel. Die is niet anders gewend…
@ avanti; Misschien slim de deelnemers lijst nog eens up te daten? Volgens mij klopt hij niet helemaal meer.
10 juli 2013 om 11:28 #526370Heb nog een klein vraagje. Ik zit krap bij kas dus ik kan de benzine kosten + kar huren niet in 1 keer voorschieten. Zou het ook een mogelijkheid zijn dat de rijders die bij mij inzitten alvast wat geld mee hebben op zak. Zodat we misschien een potje kunnen maken voor het vervoer.
De kar huren en borg kan ik wel voorschieten.
Ik neem wel cash en bankpasjes mee. Geen probleem.
Ik heb nu kar gehuurd met dezelfde grote gehuurd maar dan lichter. Kosten zijn ook een stuk minder 26 euro per dag. Dus voor tweedagen zijn we 52 euro kwijt. En dan kunnen de tenten er ook nog on + andere bagage. Een kleinere was geen opties gezien dan de breedte maat een stuk kleiner is. Zodat er dan weer geen 4 broms in kunnen. Nu heb ik de aanhanger via een ander bedrijf geregeld
Ik zal voor de verandering eens even geld pinnen voor een tourtje, zul je net zien dat je nergens in Limboland kan pinnen..
10 juli 2013 om 13:20 #526371En hoe gaan we dat doen met de bqq? gezien Avanti die niet heeft.
Ik ben wel voor om z,on 1 te halen, want dat zal op de groep berekend niet veel kosten en hij is wel lekker ruim
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=42267&productId=50104
Ik kan deze wel voor schieten maar dan moet het geen Harz gezeur worden qua bijdrage hieraan.10 juli 2013 om 13:23 #526373Me and my brother would like to come, but its not totally out jet, if we come.
If anybody has a set 5 spaaks or/and a kickblock for sale please pm me. then I can save the shipping cost.
For a 5 spaaks set: 30-50€, for a kickblock: 80-100€10 juli 2013 om 13:35 #526374@buxy, wat mij betreft prima. Als we die kosten dan delen met de noordelingen bijvoorbeeld. 🙂
Afstand is +/- 600 km totaal heen en terug.
Caddy verbruik = 1 op 14 ong op lange afstand? 600 / 14 = ~43 Liter, 43 x ~1,5 (Afgeronde dieselprijs) = 65 euro aan brandstof. Klopt dat een beetje?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.