Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2013 Bonnefooi Edition (13/14 Juli)
- Dit onderwerp bevat 224 reacties, 33 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 8 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 juli 2013 om 09:35 #521963
Florian! :
Ik weet niet of de caddy een optie is?Dat is even de vraag want de Caddy heeft sinds 2 dagen een rare tik of bonk bij het optrekken en insturen van sommige bochten.
We denken aan een motor steun maar kan natuurlijk ook zo iets anders wezen.
Maandag of dinsdag gaan we naar de garage om te checken wat dit is of veroorzaakt en dan kan ik er pas uitsluitsel over geven.
Want als het bv iets duurs word/is dan kan dat er deze maand niet meer af, en dan is de Caddy out of action.6 juli 2013 om 09:48 #518051@Tom96:
Die snelheid is prima hoor. De filmpjes wekken misschien de indruk dat er altijd erg snel gereden word. Dit valt reuze mee. Denk dat de gemiddelde snelheid over het algemeen niet over de 50km/h komt. 63km/h is hard zat om mee te rijden. Ik vind persoonlijk een betrouwbare brommer belangrijker dan de snelheid.
Edit:
@Buxy:
Dat is vervelend nieuws, hoop dat het een beetje gunstig uitpakt en dat het iets kleins is.
6 juli 2013 om 13:13 #526334Ik baal er zeker van dat ik die nachtdienst heb..
Maar aangezien het zaterdag ook altijd erg gezellig is en dus laat wordt, zullen we zondag wel pas laat gaan toeren.
Dan zou ik halverwege al terug moeten gaan rijden om weer richting huis te gaan.Mocht er nou ineens geen klap te doen zijn op t werk dan kan ik altijd nog last minute die kant op gaan, maar blijft onzeker tot dan.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...6 juli 2013 om 17:03 #526335@tonni misschien zien we je zondag nog. Dan kan je nog ff paar km rijden.
Auto Rizla:
Rizla
Florian voorin
BuxyWat is beter poeli power voor de tour of toch vario?
6 juli 2013 om 17:15 #526336@Tonni
Dan ga ik sterk met je mee duimen dat erop je werk tzt een kanon afgeschoten kan worden zo rustig.@Rizla
Poeli power = soms een uitdaging.
Vario = totaal geen uitdaging6 juli 2013 om 17:22 #526337@ de Friezen rijden jullie op de brom naar Groningen of hoe gaan we het doen?
Dacht voor de groningers verzamaal plaats bij mij. Ligt op 1 min van kardinge
6 juli 2013 om 18:16 #526338Ik ga ervan uit dat de Caddy maandag of dinsdag gewoon gefixst word dus ik laat me gewoon brengen.
@Florian
Als jou brom die kant op moet dan geef je maar een gil.6 juli 2013 om 18:29 #526339speedbuxy :
Ik ga ervan uit dat de Caddy maandag of dinsdag gewoon gefixst word dus ik laat me gewoon brengen.@Florian
Als jou brom die kant op moet dan geef je maar een gil.Lijkt mij een strak plan
Overleggen t.z.t. wel even over de tijd enz.7 juli 2013 om 11:54 #526341Duimen dat het goedkomt met de Caddy maar dat zal vast wel

VOOR DE MENSEN DIE ZONDAG PAS KOMEN:
Omdat de exacte startplaats van de tour nog niet bekend is lijkt mij het beste dat jullie zondagochtend gewoon naar mijn thuisadres komen.
Ter plaatse overleggen we dan even waar we gezammelijk met de auto heen rijden om te starten.
Aankomsttijd bij mij thuis op zondag UITERLIJK 10:30 uur,
11:00 uur vertrekken richting de startplaats van de tourNogmaals het adres wat ook in de beginpost staat:
Hovensteeg 3
6031 PE
NederweertNeem aan dat alle deelnemers dit een prima oplossing vinden, zo niet dan hoor ik het wel;)
7 juli 2013 om 15:05 #526340Is er ook stroom aanwezig?
En moet er ook muziek komen?
7 juli 2013 om 16:30 #526345Rizla :
Is er ook stroom aanwezig?En moet er ook muziek komen?
Er is stroom.
En dat hangt van jou muziek smaak af:lol8 juli 2013 om 10:19 #526348Er is stroom.
En dat hangt van jou muziek smaak af:lolGewoon muziek wat ze ook draaien partys/kroeg. Niet Nederlandstalig maar misschien een mooie er tussen door als de drank al goed in de man is
8 juli 2013 om 16:26 #526351Stroom is aanwezig, toilet is aanmezig, en een douchebak met een slang waar koud water uitkomt is ook aanwezig😉 na 22:00 uur geen harde muziek meer en geen brommers meer starten aub
8 juli 2013 om 17:04 #526350Jeeeemig, dit gaat echt allemaal aan mij voorbij.
Ik heb me even ingelezen en ik heb enorm zin om te touren!Ik ben me toch een potje aan het sleutelen geweest jonge, de laatste tijd! BAM!
En nu heb ik een goed lopend brommertje wat ook nog eens heel mooi stevig in elkaar zit.
Het is een beetje te veel geweest om allemaal bij te houden op het forum.Er zit nog een beetje afstelwerk in het teurtje maar dat komt wel goed.
Ik zit met een wat lastiger probleempje en dat is dat ik mijn cardan niet lekvrij krijg.
15 keer heb ik dat ding al uit elkaar gehad, zelfs een nieuwe 2e handse gekocht en die lekt ook.
Dus die ga ik nu heel naarstig lekvrij proberen te krijgen.Ik wil de auto van mijn moeder lenen en Maarten, jij kan meerijden (als zij hem volgend weekend kan missen maar dat denk ik wel)
<3 Thunderstone
Check mijn perso!8 juli 2013 om 18:29 #526354Count me in! Ik kan ook mee 🙂 Vervoer regel ik wel met rijders uit het noorden! Nu als de blikzem zorgen dat de bravo in orde komt 🙂
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.