Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2013 Bonnefooi Edition (13/14 Juli)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2013 Bonnefooi Edition (13/14 Juli)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 225)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Topic starter

Beste tourders,
      Het spookt al een tijdje door m’n hoofd, er MOET toch wel weer een Limbotour met camping komen dit jaar, kan eigenlijk niet anders na alle zeer geslaagde voorgaande editie’s.
      Een beetje laat deze keer, maar beter laat dan nooit!

Waneer?
      Voor de mensen die komen BBQen en camperen:
      13/14 juli 2013, aankomst de 13e vanaf 16:00 uur

Voor de mensen die zodag pas komen:
      Omdat de exacte startplaats van de tour nog niet bekend is lijkt mij het het beste dat jullie zondagochtend gewoon naar mijn thuisadres komen.
      Ter plaatse overleggen we dan even waar we gezammelijk met de auto heen rijden om te starten.
      Aankomsttijd bij mij thuis op zondag UITERLIJK 10:30 uur,
      11:00 uur vertrekken richting de startplaats van de tour.

Waar?
      Hovensteeg 3 Nederweert Limbabwe
      Tourrit startplaats zie verhaal hierboven…

Welke route?
      Vorig jaar had ik samen met Spulleke een hele route uitgestippeld die toen niet gereden is, daarom gaan we dit jaar op de Bonnefooi naar Zuid-Limburg om daar een mooi stuk te touren8)
      Ik zoek wel nog mensen die als koprijder of hekkensluiter willen gaan rijden met als doel de door hun bedachte (ter plaatse verzonnen) route te rijden.
      Ik wil dit vooraf (begin tour) rond hebben om discussies ter plekke te voorkomen.
      Minimum snelheid 45/50 km/h

Mijn inbreng in dit verhaal zal zijn dat ik het stuk weiland om te BBQ’en en camperen weer ter beschikking stel (heb dit al met m’n ouders besproken en die gaven ook dit jaar weer groen licht)
      Verder zal er deze keer geen eigen bijdrage gaan gelden, het word dus een American Style BBQ, dit was afgelopen jaren ook al voor 95% het geval en aangezien iedereen steeds meer z’n eigen spullen voor 100% meebrengt lijkt me dit ook de makkelijkste optie, scheelt mij weer plastic bordjes, flessen drinken en andere shit aanschaffen:lol
      Ook BBQ’s zullen dus zelf meegenomen moeten worden (sorry ik was ze vorig jaar vergeten:bloos)

Hopelijk genoeg animo voor dit Event!

Verwachte deelnemers tot nu toe:

1-VespaAvanti
      2-speedbuxy
      3-Florian
      4-steve
      5-javad
      6-joel-ciao ???
      7-Martino
      8-Jamai
      9-Maat van Jamai
      10-Beunhaaz ???
      11-Wilk1985
      12-Guido
      13-Tom96
      14-Rizla
      15-Citta89
      16-Boyan ???
      17-EPI
      18-Broezert
      19-Waarom?
      20-Clemens
      21-QFreak
      22-Piet
      23-timrex
      24-Coopering + Brother
      25-W-Y

speedbuxy
      Bijdrager

Ik ben weer van de partij:thumb
        Qua route voel ik ook wel wat voor een bonnefooi concept, want Limburg heeft zoveel mooie land weggetjes en natuur waardoor je plank nooit echt mis kan slaan.
        Dus gewoon een paar aandacht punten in acht nemen (bv Vaals en het 3 landen punt) en alles daartussen om daar te komen gewoon bonnefooi style toeren.

Florian
        Moderator

Hey Stephan, ik was al benieuwd wanneer deze online gegooid zou worden. Hier is hij dan eindelijk:thumb
          Ik ben natuurlijk van de partij:thumb

Wat buxy ook zegt, lekker bonnefooi! Het laatste Friesland tourtje was ook bonnefooi en dat beviel super. Je hebt wel eens dat je verkeerd rijd, maar het werkt gewoon stukken beter:thumb

steve
          Bijdrager

ik ben ook wel van de partij

Lennaert
            Sleutelbeheerder

Ligt voor mij echt aan de exacte datum.
              Schat de kans alleen zeer klein dat ik in juni van de partij ben wellicht als het eind juni is maar dan nog..
              Komt doordat de zomervakantie dan valt voor scholieren en collega’s dus in die periode vakantie moeten nemen helaas.

Als er een datum is dan kan ik me hier meer over uitlaten.

luuky1997
              Bijdrager

Kom naar grevenbicht ;)!

niemand
                Donateur

ik wil misschien wel komen, maar vind het een beetje ver om helemaal naar het drielandenpunt te rijden.
                  maar ik zal er nog even over nadenken.

hansieb
                  Moderator

Dat klinkt alweer beregezellig 😉 Nu nog maar even kijken hoe we dat gaan combineren met werk.

Staat hier trouwens nog iets tussen http://fietsroutes.wielrennenmaastricht.nl/ ?

Javad
                    Donateur

Ik doe een oog open vanuit mijn winterslaap en deel mede dat ik er zeker bij wil zijn dit keer.
                      Ga langzaam weer met de brommer bezig en in juni is hij weer helemaal opgeknapt.

<3 Thunderstone
                      Check mijn perso!

joelciao
                      Bijdrager

ik ben waarschijnlijk ook wel van de party, licht aan de datum

gr

Mike
                        Bijdrager

Laat het alsjeblieft het weekend van 2,9 of 16 juni zijn! 😮
                          Anders ben ik op vakantie en ik trek het niet als ik er niet bij kan zijn :lol
                          Ik MOET namelijk de Limbotoer rijden. 8)

Mike

VespaAvanti
                          Topic starter

Zo te horen geukkig alweer veel reactie’s8)
                            Ik maak vast een lijst met mensen die mischien of zeker willen komen.
                            Bonnefooi lijkt mij ook wel wat hebben, alleen hoeven we voor mij persoonlijk niet zo dicht bij Vaals te starten als afgelopen jaar, wil deze keer liever wat meer km’s maken.

Aangezien Mike de enige is die met een datum aan komt zetten, en Flenny heeft graag eind juni, denk dat ik hem dan maar op 16 juni zet:thumb

Waarom?

Wij H-wijkers willen hier graag weer bij zijn maar ivm vakantie gaat 16juni me niet lukken:| Het laatste weekeind van Juni zou mij beter uitkomen maar weet niet of dit mogelijk is?

joelciao
                              Bijdrager

Mijn pa zegt, je gaat mee als je je eind examen haalt, dus even goed leren en 12 juni krijg ik de uitslag,hopen dat ik slaag:d

niemand
                                Donateur

wat is dan precies de bedoeling?
                                  dat het startpunt op die camping is? of dat er naar een ander startpunt gereden word?
                                  want ik kom vanuit omgeving venlo, en zou dus met de brommer moeten komen.
                                  wat zal trouwens de gemiddelde snelheid zijn?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 225)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.