Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2012 AvantiCamping
- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 10 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 11 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 april 2012 om 21:43 #501410
Bij deze even een appart topic om dit overzichtelijk te houden

De AvantiCamping zal dit jaar net als voorgaande jaren dus weer open zijn aangezien veel mensen van ver moeten komen en dan liever niet midden in de nacht al willen vertrekken.
Aanmelden kan in top topic.Aankomen is al mogelijk vanaf 16:00 uur op zaterdag 19 mei
Uiterlijk vertrekken op maandagmorgen de 21e rond 12:00 uur wil het liefste iedereen dan weer weg hebben zodat we nog de tijd hebben om op te ruimen.Camping adres:
Hovensteeg 3
6031 PE
NederweertSlaapplekken:
In tegenstelling tot vorig jaar kan ik deze keer helaas geen slaapplaatsen aanbieden, deze zijn al bezet door vrienden en bekenden die ook mee zullen rijden, regel dus zelf een tent, caravan, camper, of wat je wilt.
Mocht je nou echt niks kunnen vinden dan is het wel mogelijk om in de voortent van mijn caravan te slapen, dit alleen in uiterste nood.Kleine vergoeding:
Aangezien de LimboTour en de camping vrij grootschalig is voor Spulleke en mij om te regelen willen we de campinggasten om een kleine bijdrage vragen van 2 euro per persoon, ik ga niet moeilijk doen met geld overmaken, daarom zullen er op de tafels een paar potjes neer worden gezet waar iedereen dit op eigen verantwoordelijkheid in kan gooien.
Hier betalen wij alle onkosten van, denk aan Koffie op de zondagmorgen, kolen voor de BBQ, frituurvet voor de frietpan, rood/wit afzetlint om de parkeerplaats en campeerdelen mee aan te geven, wat frisdrank voor als je hier na de lange reis aankomt, plastic bestek en bordjes voor de BBQ, enz enz enzVoorzieningen:
Nieuw dit jaar is dat we een toilet ter beschikking hebben, deze is geplaatst in een tuinhuisje en is door te spoelen met een emmer water, ook is hier een douchebak te vinden waar je je als je het wilt met koud water kunt douchen, het is niet uiterste luxe maar het is dus wel aanwezig, mocht je laat naar het toilet willen gaan of douchen zorg dan dat je een lamp mee neemt, er is geen stroom ter plaatsen.Op het campingterein zal voor de liefhebber stroom zijn, zorg wel voor een eigen verlengsnoer.
Op de zaterdagavond gaan we niet saai voor ons uit zitten staren, er zal een BBQ zijn, een frituurpan en genoeg ruimte aan de lange tafel om te kunnen zitten, een leuk achtergrondmuziekje zal ook voor gezorgd worden.
Er komt ook een grote, soort van ”party” tent voor het geval dat het regent, hier kan dan onder gezeten worden.
Vuurkorf met hout word ook voor gezorgt.
Op de zondagavond na de tour zetten we dit gewoon door, de liefhebbers die nog niet naa huis willen kunnen dus gewoon weeraanschuiven bij de BBQ, uit ervaring van voorgaande jaren is gebleken dat er dan nog meer dan voldoende vlees, patat, en drinken aanwezig is van voorgaande avond dus dat hoeft niet nog eens gekocht te worden.
Voor de duidelijkheid is het dus mogelijk om 2 avonden te blijven slapen, van zaterdag naar zondag en van zondag naar maandag.Eten en drinken voor de BBQ:
Zorg zelf dat je drinken en vlees etc voor de BBQ regelt, mocht je dit niet mee willen zeulen dan is hier op de zaterdag ook een AlbertHeijn open op 8 km afstand, deze is open tot 20:00 uur!
Er zal waarschijnlijk ook één keer met een grote groep tegelijk die kant op gereden worden om inkopen te doen.Regelement:
-Na 22:00 uur GEEN brommers meer starten! Zorg ook dat je vanaf die tijd niet meer luidruchtig bent, er slapen kinderen op korte afstand van de camping.
– Deponeer afval in de daarvoor aangewezen bakken, deze zullen goed zichtbaar zijn dus gooi ook ALLES hierin, dit scheelt ons de volgende ochtend een boel werk.
-Hou de wc SCHOON, ookal staat hij in een tuinhuisje, zorg dat je de bril omhoog doet als je gaat pissen en schijt niet over de rand of whatever.
-Pissen is ook toegestaan in het weiland, doe dit wel een stukje bij de camping weg en aan de rand van het terein.
– En als laatste, gebruik je verstand, doe geen gekke of rare dingen die je thuis ook niet doet.Als iedereen zich hier aan houd blijft het leuk voor iedereen en kunnen we deze traditie volgend jaar weer voortzetten

Als er nog vragen zijn kun je deze plaatsen in dit topic.
1.Spulleke!
2.VespaAvanti
3.OrangeCiao
4.Jefferdcitta
5.Citta_florian
6.Mike
7.Neophytenl
8.Dr-Flenny
9.Speedbuxy
10.Martino
11.Hansieb
12.AA-T Racing
13.Lastpak
14.Tonni
15.Jelle
16.Vincent
17.Waarom?
18.Clemens
19.Q-Freak
20.Banaan12
21.Jamai
22.tvmierloFotoimpressie van vorig jaar:

24 april 2012 om 21:48 #513511Helemaal duidelijk en hetzelfde zoals vorig jaar met zelfs extra luxe in het vooruitzicht.
24 april 2012 om 22:08 #513512VespaAvanti :
doe geen gekke of rare dingen die je thuis ook niet doet.Zit ik het hele verhaal te lezen om vervolgens in de laaste zin te lezen dat al die regels voor mij dus niet gelden, want al die dingen doe ik thuis wel:D
Zal direct bv nog even uitlaat testje hier houden op de roller, maar zal nu eerst even naar de plee om over de bril heen te pissen:haha
Nee zonder gekheid lijken me duidelijke en voor zich zelf sprekende regels
Krijg bij het zien van de foto,s er al weer erg zin aan
24 april 2012 om 22:20 #525527Martino: Ik doe me best om het elke keer weer wat leuker te maken, word een prachtige deze8)
Andree: Ik zal even een appart reglement voor jou opstellen dan komt het wel goed:fuck2
Ik weet dat dit voor de hand liggende dingen zijn maar om toch ff duidelijk aan te geven beschrijf ik het ff, zeker aangezien er dit jaar mischien ook wat ”vreemde snuiters” zouden kunnen komen leek mij dit wel zo handig.
Toen ik de foto’s aan het uitkiezen was kwamen de kriebels bij mij ook alweer goed naar boven, kan niet wachten tot het zo ver is:swinging24 april 2012 om 22:42 #517289zat dit net in de trein te lezen en meestte dingen spreken natuurlijk voor zich :)!
Is het misschien wel mogelijk om bijvoorbeeld wat vlees te bestellen als het ware?
dit aangezien ik geen idee heb hoe laat we aankomen ghehe niet te laat natuurlijk maar zou wel fijn zijn als er wat vlees was dan :)! of is er op zondag toevallig ook een appie open?25 april 2012 om 17:06 #507310Mooi

Is het de bedoeling dat we ons hier officieel aanmelden?
Ik kom in iedergeval met mn bestelauto met Koen ( N3ophytenl ) Daarachter heb ik een aanhanger met nog wat brommers. Totaal 6 brommers.
Dr-flenny zal mij waarschijnlijk volgen met Jelle , Jamai en Vincent aan boordNeem denk een 2 persoons tentje mee heb voor mezelf en degene die er bij moet/wil
Als het nodig is kan ik ook een stoel meenemen?:)
Mike25 april 2012 om 17:27 #518767
Spulleke!@Mike dat zou helemaal mooi zijn als je het op die manier zou willen doen

Hiermee bedoel ik dan ook de stoel meenemen:P25 april 2012 om 17:36 #518979Zoals we het gaat doen staat min of meer al vast… Ik pak mn bestel auto met 2 of 3 brommers achterin. De rest op de hanger erachter. Er kan er bij mij 1 naast das Koen. En de rest ( jelle jamai vincent ) bij Dr-flenny in de auto. Wij rijden gezamelijk die kant uit

We blijven overigens maar 1 nacht. Ik moet maandag gewoon werken. Dus na de toer naar huis.
Maar wat ik dus afvroeg of ik ook stoelen/tafels aan boord moet kieperen voor de camping? En wie weet nog wel meer dingen?
😀Mike25 april 2012 om 17:37 #518969
Spulleke!Top!
Hoeveel zou je er dan eventueel mee kunnen nemen?25 april 2012 om 17:38 #519661na de tour meteen naar huis?
ik had in gedachten nog even gezellig te bbqen daaro?
25 april 2012 om 17:40 #519551Geen idee. Daar zullen die andere gasten met wie ik kom ook rekening mee moeten houden. Er kunnen best nog wat stoeltjes mee.
Ik zorg iig dat ik kan zitten;)@ Flenny
Dat kan. suit yourself. Ik ga t persoonlijk niet al te laat maken. ipc is op de heenreis de gezelligheid en die BBQ genoeg voor mij. Denk voor jelle ( papa ) en die andere ook wel. Althans jij moet met hun ook rekening houden! En anders sleur je zelf de hangert naar huis toch, als je wilt blijven;)
en er passen heus wel wat stoelen in dat wrak. Wat stop jij anders nog in je auto naast 2 tentjes en wat ander gelul. Je gaat maar proppen:P Ik moet al zoveel sleuren!
Mike25 april 2012 om 17:41 #519380ik heb geen ruimte meer in de auto om stoelen te ditchen…
wellicht dat we in de aanhanger wat kunnen flikkeren 😉ik neem overigens nog een leukigheidje mee 🙂
25 april 2012 om 17:48 #519878Papa Jelle vindt alles best, als ik zondag maar weer thuis slaap (en zelfs dat hoeft niet persé)
Ik neem een 4 persoonstentje mee, dus wij hebben met z’n 6-en onderdak…25 april 2012 om 17:48 #519872
Spulleke!0o Flenny mysterieus:p
25 april 2012 om 17:52 #519870Ik moet ook gewoon maandag ochtend weer werken dus na alle gezelligheid ben ik het met Mike eens om weer huiswaarts te gaan.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.