Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2012 (20 mei) Vaals e.o.
- Dit onderwerp bevat 147 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 10 maanden geleden door Strikert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 mei 2012 om 14:51 #503198
In Valkenswaard moet je of de vrijdag (ladiesnight) of de zaterdag op stap gaan. De vrijdag is er bij de B&N, Old Dutch en nog wat kroegen namelijk gratis drank voor vrouwen. Ik ben meestal de zaterdag in Valkenswaard.
Voor mij ook een relatief korte toer aangezien ik de groep kwijt was toen er rechtsomkeer gemaakt werd bij het politiebureau Vaals (na het afdalen vanuit het drielandenpunt). Voor mij geen probleem aangezien ik de weg wel terug wist naar de parkeerplaats en de navigatie bij had. Wel nog een kort stukje alleen gereden en nog een steile helling van 12% gepakt. Dit ging nog net. Daarna de brommer op de fietsendrager en nog langs mijn oma gereden en daar aan de friet gezeten. ’s Avonds nog gekart. Dus alsnog een volle dag gehad.
Een klein vraagje: hoe waren jullie nog gereden vanuit Vaals?
21 mei 2012 om 15:01 #502107
21 mei 2012 om 15:19 #501737@ tvmierlo; Wel erg jammer dat we je gemist hebben. Ik ben zowaar nog een rustig rondje over de rotonde gereden om achterblijvers te bespeuren om vervolgens weer naar boven te rijden. Wij kwamen er ook pas achter nadat er telefonisch contact met Florian op de startplek was geweest en jij daar ook was aanbeland met Danny en Jordy.
Vanuit Vaals zijn wij dus weer even omhoog gereden maar dan afgebogen naar Teuven/Slenaken.
21 mei 2012 om 15:42 #501735Ziet er goed uit mannen
Volgende keer ben ik er weer bij.
Geen foto’s van de ‘plaatselijke miss verkiezing’ ?Zitten ook weer mooie brommertjes bij zie ik.
<3 Thunderstone
Check mijn perso!21 mei 2012 om 15:45 #501736@Tv Mierlo.
Ik heb dat stuk opgenomen dus je kan vandaag of morgen in de filmpjes terug zien waar we toen langs zijn gereden:lolHier Deel 1
21 mei 2012 om 16:01 #501683Dan was er uiteindelijk toch een stukje de goede kant uitgereden. Maar toen was er die steile helling en dacht ik: als er nu niemand meer hier is, dan zullen ze wel een andere weg gepakt hebben.
Jordy was er trouwens niet heel blij mee dat hij de sleper was die steeds opgebeld werd :lol. Wellicht de volgende keer een vergoeding van starttarief + kosten per kilometer rekenen. Dan zorgt men er wel voor dat z’n brommer in orde is:pest. Of “verzekering” van paar euro.
Ach, ik maak me er niet druk om dat ik een deel van de toer gemist heb en zie graag het filmmateriaal van speedbuxy tegemoet.
21 mei 2012 om 16:24 #501682het ziet er inderdaad weer zeer geslaagd uit,en ook prachtig weer…
21 mei 2012 om 17:54 #523610Ik heb alles wat nog acceptabel was om naar te kijken maar even samengevoegd. Helaas was het meeste materiaal wazig en te schokkerig..
I came, I saw, and I forgot what I was doing...21 mei 2012 om 17:58 #522232@tvmierlo
Jordy krijgt van mij de volgende toer ook zeker even een bakkie patat en frikandel of kroket op mijn kosten.
Want ook al heeft ie mij niet gesleept of wat ook maar zulke goedzak daden wil ik wel belonen
Maar hier deeltje 2
Edit
@tonni
Zie je filmpje nu pas, maar is best nog goed naar te kijken en vooral het geluid is nog netjes voor zo open en bloot aan het stuur hangen
22 mei 2012 om 10:57 #525326
Waarom?zo….
Ondanks dat ik me niet helemaal lekker voelde door de griep was het toch weer een geslaagd weekeind
De Avanti camping was weer goed geregeld en zeer gezellig dus bij deze dank aan Stephan, Spulletjes en Jordi
De tour zelf baalde ik wel iets van want had graag net even wat meer kmtrs gemaakt maja.. Verder hebben we wat het weer betreft nog geluk gehad en is dit een geweldig mooie omgeving om te touren8) Kijk nu alweer uit naar volgend jaar
@Tonni,
Vond je zelfgemaakte camerahouder leuk gemaakt maar jammer van het trillende beeld. Heb het zelf ook al vaker geprobeerd maar zelfde verhaal:|@Speedbuxy,
Geef maar gewoon eerlijk toe dat je de oma sextape toch wel spannend vind:haha22 mei 2012 om 11:31 #525335Waarom? :
@Speedbuxy,
Geef maar gewoon eerlijk toe dat je de oma sextape toch wel spannend vind:hahaJa was echt genieten zit namelijk een heel goed verhaal in deze film:D
Maar eindelijk een nieuwe post dus hier deeltje 3.
Ik heb nog 2 delen, maar ik doe niet aan edit op edit op edit.
Dus geen reactie, geen filmpjes its so simpel;)
(en dat wil niet zeggen dat ik reactie op mijn filmpjes wil maar hele hoop hebben nog niet eens dag verslag gedaan of de toer organisators bedankt)
Dus edit op edit om mijn filmpjes te plaatsen had nog lang niet nodig hoeven zijn.22 mei 2012 om 12:00 #525153Mijn laptop loopt verschrikkelijk te fucken, de filmpjes laden tering traag dus ik heb nog niks gezien..
EDIT:
@Tonni: Bij mij was de CDI de boosdoener, deze heb ik vervangen en hij rijd weer

Alleen is deze CDI ook niet super, het massadraadje is een keer gesoldeerd en dit is niet super gebeurd, dus ik moet nog even opzoek naar een andere nette CDI@BSN: Ja je hebt helemaal gelijk het derde filmpje doet het prima

@Buxy: Die meid achterop de motor bij 8:25, was dat nou die motorrijder die wat geagiteerd reageerde op jullie?
Ik meende dat Clemens tegen mij zei dat je de camera nog even op die chick richtte? of was er nog een andere?@Jefferdcitta: Ohh zeker geen dank hoor, eigenlijk moet ik jou bedanken want ik heb toch nog een leuk (heen)ritje gehad en nog een mooi stukje natuur gezien daar

Volgende keer niet meesteppen als je meegesleept word door een andere brommer, want dat werkt juist averechts:P22 mei 2012 om 17:32 #525523jaja dat was een mooi tourtje

natuurlijk jammer van de pech en natuurlijk mijn eigen pech:((maar is imiddels weer gefixt.
ik wil natuurlijk jordy bedanken voor het uitlenen van zijn brommer en florian voor het slepen
camping was ook zeer gezellig en heb al zin in volgend jaar:bier.
22 mei 2012 om 17:48 #522443Wat was er nou stuk dan? @ jefferdcitta en Citta_Florian ??
I came, I saw, and I forgot what I was doing...22 mei 2012 om 18:01 #522444
(BSN)finish first@Citta_Florian
deel 1 en 2 loopt bij mij ook niet lekker licht waarschijnlijk niet aan je laptop 🙂 maar aan de filmpjes zelf
limbo filmpje en deel 3 loopt gewoon bij mij 😀
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.