Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2012 (20 mei) Vaals e.o.
- Dit onderwerp bevat 147 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 10 maanden geleden door Strikert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 mei 2012 om 21:24 #507577
Was gezellig vandaag
Altijd balen van de pechgevallen maar dat hoort er bij. Heb vooral genoten van de omgeving en de stukken bergaf uiteraard 😉 Snackbar was ook een prima afsluiter want luste om die tijd wel wat! Voor herhaling vatbaar deze tour en hopelijk volgend jaar iets meer kilometertjes in dit mooie landschap.20 mei 2012 om 21:46 #506752en we zijn weer thuis ;)! zal straks wel wat leuks type nu douche en ff rustig wordenn
20 mei 2012 om 22:03 #506674@Citta89: Jaaa ik snap wel dat jij die snackbar wel een goede afsluiter van de tour vond, want niet alleen de friet en frikadellen waren lekker hoorde ik wel van Andree, Tonni & Maarten:lol Ondanks dat ik er niet bij was heb ik wel een goed beeld van wat daar allemaal rond gelopen heeft.
Tja voor mij was het niet echt een tour, binnen 10km begon mijn brommer te fokken.
Op het een op andere moment wou hij gewoon niet meer starten, en toen we hem weer even aan de praat hadden hield hij er weer mee op..Oorzaak: Verrote CDI, kabelbreuk, ontsteking kapot? Who knows, the time will tell

Ondanks dat ik niet echt getourt heb, heb ik mij wel prima vermaakt dit weekend.
Credits gaan wat mij betreft uit naar Jordy, hij heeft mij & Danny vanaf het drielandenpunt maar ”Hillem” ofzo getrokken.
Toch weer een goede 10km die je anders had moeten lopen..Thanks allen
20 mei 2012 om 22:50 #506669
(BSN)finish firstwie rijd er een gele ciao?
20 mei 2012 om 23:36 #506207zo nu ff posten :)!
was weer gezellig zoals altijd ;)!
avanti nog bedankt voor de plek op het veldje was net even wat lekkerder want als ik nog heen had moeten rijden gister was ik niet bepaald vrolijk geweest de rest van de dag :)!wel jammer van de pechgevallen helaas wat tijd in beslag die liever aan het touren besteed had kunnen worden maarja dat is in elk geval zo. wel spijtig dat sommigen niet hebben mee kunnen rijden want was toch wel leuk die bergjes :)!
het weer werd op het einde in ene plots anders en een flink stuk door scherpe regen gereden alles ingeladen en hup naar huis getuft en een hoop regen dat er ook onderweg naar beneden kwam!
21 mei 2012 om 05:25 #506663wij hebben geen 1 keer regen gezien 😕
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.21 mei 2012 om 08:09 #504226Wij wel.
Leuke toer, mooi weer, leuke opkomst, jammer van de pech!

21 mei 2012 om 09:19 #503444@daan waar is de foto van Lennies TORNADO….
Toertje was kort maar krachtig, heb geweldig genoten van alle heuvels op en af…
21 mei 2012 om 10:22 #516130Niet alleen leuk toertje, maar ook de rest van het weekend was geslaagd.

En de pechgevalletjes heb je altijd. Het blijven vespa’s. 😉 Hierdoor hebben we misschien niet zoveel km’s als de planning gereden, maar wat we hebben gereden was wel gelijk erg mooi en goed te noemen. Ik heb meer het idee dat we meer downhill hebben gereden dan omhoog trouwens.En dan eindelijk eens een keer het hoogste punt plus 3 landen punt gehaald in al die jaren Limbotoeren. Voor een aantal rijders onder ons was dit een ware kwelgeest.:D
21 mei 2012 om 11:00 #522561Zo,Hans en Alex zijn op de terugweg en de rommel is inmiddels ook weer opgeruimd

Ondanks het vele werk wat ik er van gehad heb was het wat mij betreft een geslaagd weekend en heb ik me goed vermaakt8)
Wel weer jammer van de pechgevallen, maargoed dat hou je toch.
Ik wil iedereen die de camping bezocht heeft bedanken voor de nette omgang hier en het zich houden aan de aangegeven regels, ook ben ik dit jaar zo goed als kostendenkend, ook dat speelt mee om het leuk te houden, volgend jaar weer
Les voor volgend jaar voor mijzelf: minder flessen drinken, en wel een degelijke BBQ, heb namelijk nog 1 complete zak houtskool en een aantal flessen drinken over:lol
21 mei 2012 om 11:05 #516104Zo ben ook weer wat bij gekomen want z,on weekendje hakt er altijd wel in. Maar had het daarin tegen weer voor geen goud willen missen

qua weer hebben we het echt getroffen, daarin tegen qua pech misshien ietsje minder maar het heeft de pret niet gedrukt
Ik heb nu echt eens limburg geproefd en gezien zoals ik hem in mijn stoutste dromen nog niet verwacht had
Want is echt lekker klimmen en vooral dalen in die hoeken waar wij reden
Dus zoals tonni onderweg naar huis ook al zei, deze toer mag in het eind van het toer seisoen nog wel eens plaats vinden
@Stephan
Jij weer bedankt voor de gast vrijheid was echt weer netjes verzorgd allemaal
@Jordy
Jij ook dik respeckt dat je je eigen toer middag hebt laten varen om anderen te helpen bij hun pech
Hier wat foto,s van mijn kant.
Aan de Bqq op camping Avanti

S’avond een lekker fikkie erbij voor zowel licht als warmte

En toen ik langs Max zijn slaap plek liep viel dit mij op in mijn oog hoek:lol

(de geile oude bok:D)Op de parkeer plaats in wittem.

Even wat Jupiler reclame:lol

Daan & Stephan op de 3 landen punt toren.

(als ik dat uitzicht op die foto van daan nu zo zien maak ik volgend jaar die klim ook maar even
)Alex kwam bij het 3landen punt ook tot een vreemde ontdekking.

Vertrek bij het 3landen punt.

Een pech tussen stopje

Effe tanken en ijsje eten.

Want dat ijsje ging er ook wel in.
(dit was om 16:01)

En tot slot de beste snackbar in heel limburg en dan doel ik niet alleen op het eten:lol
(want leek daar wel een plaatselijk miss verkiezing)

Filmpjes ben ik nu mee bezig.
Zit weer mooi materiaal bij
21 mei 2012 om 12:36 #525252Ben het helemaal eens met Andree. Het was allemaal goed voor elkaar!

Ik zal ook ff een paar filmpjes uploaden, als ze tenminste het bekijken waard zijn..
I came, I saw, and I forgot what I was doing...21 mei 2012 om 12:55 #521278Zo ook net thuis 😉 Bravo ook weer inelkaar gedraaid.
Was erg gezellig op de Avanti camping, weer een top sfeertje.
Moet zeggen het toeren in de auto beviel ook, thanks to alex zijn cabrio!
Hebben weer mooi een km of 800 met dat scheurijzer gereden.Gister nog even naar valkenswaard en eindhoven geweest om op stap te gaan.
Blijkbaar is het “verkeerde kant dag” 😕 op zondag en gaat alles dicht om 02:00Hier nog wat foto’s die ik heb geschoten.

Gisteravond nog even 😉

Stephan had het zwaar…
21 mei 2012 om 14:17 #524525Ik had dan niet veel geluk met toeren maar desondanks heb ik toch een klavertje vier gevonden.
21 mei 2012 om 14:41 #522283
Spulleke!Het waren inderdaad weer 2 zeer geslaagde dagen.
Ondanks de pechgevallen zoals je die altijd blijft houden hebben we toch nog even een lekker stukje kunnen toeren.
De camping was ook zeer geslaagd, en zoals avanti al zei volgende keer wat minder drinken inkopen:P
Maar al met al waren het 2 zeer geslaagde dagen, en zeker nog voor meerdere herhalingen vatbaar
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.