Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2012 (20 mei) Vaals e.o.

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2012 (20 mei) Vaals e.o.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 148)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Oke ik snap um, mooi dat jullie Daan mee nemen:thumb

Lastpak
      Bijdrager

na lang erover nagedacht te hebben, meld ik me hierbij af voor de tour.
        ik zat zelf met vervoer omdat ik aanvankelijk met spulleke naar de avanti camping zou rijden maar die vertrek al eerder.
        in mijn eentje gaat het niet lukken want ik moet ook nog al mijn spullen meenemen en weet niet hoe ik er kan komen.
        mijn maten vroegen of ik meeging naar een motor event en heb uiteindelijk hiervoor gekozen.
        http://www.hamove.nl/wegrace

hopelijk verloopt de tour soepel voor jullie :).

Spulleke!

Joost, ik vind het een beetje een raar verhaal eerlijk gezegd?
          want hoe had je in eerste instantie dan je spullen mee genomen als ik wel mee reed?
          en zoals ik je al eerder gezegd had het is enkel een rechte weg.
          En in het ergste geval kon ik altijd nog jou kant op rijden.
          Maargoed ik haal je van de lijst.

Lastpak
          Bijdrager

Spulleke! :
            want hoe had je in eerste instantie dan je spullen mee genomen als ik wel mee reed?

ja dat wist ik eigenlijk sowieso niet, een tent en een matje meenemen was denk ik sowieso niet gelukt.
            + een jerry can en een tas met gereedschap etc.
            ik had hier ook veel zin in en heb hier ook een compleet blok voor gebouwd, en vind het dus ook wel jammer.
            ik heb je hier ook al verder over gesproken.
            ik denk dat ik bij een volgende tour iets van vervoer moet regelen, er komt best wat bij kijken.

Lennaert
            Sleutelbeheerder

of je rijd er nu even heen dropt een gedeelte en neemt morgen de rest mee ? tja… er zijn mogelijkheden hoor

speedbuxy
              Bijdrager

@lastpak
                Als die tent enzo een probleem gaf dan was je toch gewoon thuis gaan slapen?
                Je woont maar 27km van camping Avanti af, en zoals Spulleke al zegt is het haast 1 lange rechte weg.

Edit
                Of wat flenny zegt was ook een optie geweest.

Maargoed ik zonet de 6 x 3 party tent opgehaald uit dokkum dus mocht er morgen nog wat uit de hemel komen vallen dan zitten wij droog:thumb
                (en s,nacht wat wind vrij zitten is natuurlijk ook nice)

Florian
                Moderator

Beter Andree:thumb
                  Wat zijn de kosten die hieraan verbonden zijn? of ik die betaald uit de v-c kas?

Want ik ben sowieso niet te beroerd er een paar eypo voor te betalen:thumb
                  Als ik geen zin heb om mijn tent op te zetten slaap ik gewoon onder de partytent:lol En die kans is ook heel groot:P

hansieb
                  Moderator

@lastpak
                    Joh 27 km 😉 dat is niks. Ik moet morgen eerst van Groningen naar Hoogezand (25km) in een minuut of 30.

Je hebt ook een mooie stang op je citta, daar kan je mooi alles omheen vouwen (slaapzak-matje) Tent op de achtebagagedrager en een klein rugzakje met wat bier een schone onderbroek en een tandenborstel en je bent klaar!

speedbuxy
                    Bijdrager

Citta_Florian :
                      Beter Andree:thumb

Ja dat dacht ik ook:thumb
                      En qua slapen zat ik ook op hetzelfde niveau te denken:thumb
                      (zal wel iets fries wezen:D)
                      En tent is uit de clubkas betaald gezien we deze jonge vast vaker kunnen/gaan gebruiken in the future:thumb

hansieb
                      Moderator

Zo 1.2 KG kip in 2 verschillende marinades! Komt u maar met 21c en een BBQ morgen 😀

@andre
                        Mooi tentje ja!

speedbuxy
                        Bijdrager

Ziet er smakelijk uit hans:thumb dat had ik net even nodig om goed trek te krijgen dus ga nu de keuken in mezelf iets te eten te maken:thumb

Mike
                          Bijdrager

Die tent is een knappe aanwinst voor onze club:thumb

Morgen ook nog ff een paar Hamburgers en Wursten scoren:D

Mike

beunhaaz
                            Bijdrager

@Spulleku, helaas kan ik nu geen tour rijden zondag -,- Halfpoelie is overleden net, vonken waren normaal 😛

dus nu tijdelijk met std vario rijden omdat ik geen tijd meer heb om alles om te zetten naar poelie :S (morgen werken en nu red ik dat toch niet meer )

Martino
                              Moderator

Ik snap die mensen en hun redenen niet waarom ze niet meer kunnen toeren.:? Als men eens wist welke moeite ik allemaal heb moeten doen… Heb er eigenlijk helemaal geen zin meer in, maar uit ervaring weet ik dat als men eenmaal allemaal aanwezig is het een gezellige boel is.

Heb uiteindelijk nu wel wat rijdends klaar voor Limboland. Wat is dat toch met mij in de persoon en de limbotoer. Altijd obstakels op de weg. 🙁

Toch zal ik bij het zien van de eerste heuveltjes en bij binnenkomst camping avanti een brede glimlach hebben. 🙂

PS. Stephan kan ik bij jou wel even wat gereedschap van je gebruiken om de vario iets beter af te stellen?

En ik zoek nog een last minute slaapplek? Gezien de pech die ik deze week al had nu ook mijn Iglo tentje spoorloos lijkt te zijn. En de andere 3 persoons tent waarschijnlijk te groot is om mee te nemen in de auto+kar.

Florian
                                Moderator

Na een verschrikkelijke hectische avond gehad te hebben rijd mijn brommer nu eindelijk redelijk goed met een schappelijke snelheid. Ik was al bij mijn vader toen ik besloot om toch maar een ander blok te pakken. Daarna gelijk naar mijn moeder gereden om het in orde te maken.

Ik rijd nu met de Kick SE met de goede oude 43mm DR, nieuwe veertjes gemonteerd en het rijd!

Het andere blok ratelde als een malle en presteerde als een natte krant.
                                  Morgen de finishing touch en dan rond 1300 uur richting Limboland vertrekken:thumb

@Maarten: Tentje heb ik voor je liggen:thumb Bon.:thumb

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 148)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.