Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2012 (20 mei) Vaals e.o.

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2012 (20 mei) Vaals e.o.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 148)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kevin 27
    Bijdrager

super:D

Florian
      Moderator

@Buxy: Nee dat komt wel goed, ik maak mij geen zorgen:thumb
        Ik ga vrijdag de Pinasco op de SE monteren want dan zijn de boosters open en kan ik de volle 100% van de carburateur benutten.
        Ik rijd nu 63GPS met de 42 Black op een 11,5mm electronisch cartertje. Daarnaast lekt de kop nu ook..
        Die berg kom ik met gemak omhoog:D

Als ik onderaan de berg sta ben ik al boven op de berg zo lang ben ik:swinging:haha

Strikert
        Bijdrager

Schrijf mij er maar bij voor de zondagmorgen 8)

hansieb
          Moderator

Hebben jullie de adressen in de verschillende plaatsen ook al?

VespaAvanti
            Donateur

We hebben nog steeds niet de tijd gehad om de route eens voor te rijden (ik weet het, slecht).
              Dit gaat vrijdagmiddag gebeuren, dan zijn de adressen ook bekend.

beunhaaz
              Bijdrager

Ik meld me af, aangezien echt me echt te ver is (geen vervoer met auto) en 55 te hoog is, ga toch niet hele weg vol gas knalle. Kan ik mun blokje afschrijven erna.
                Dacht dat de minimun snelheid eerst maar 45 was?

Spulleke!

beunhaaz hoe zit het dan met die maat van je Sketch777777? rijdt die nog wel mee of wat?
                  Ik haal je in ieder geval van de lijst 😉

Op verzoek topic even wat opgeruimd

speedbuxy
                  Bijdrager

Gezien de weers voorspelling voor limburg er niet al te best uitzien lijkt het me nu toch echt niet een verkeerd idee even met z,n allen wat geld bij elkaar te leggen en dat bv robin of elkan deze tent van het weekend meeneemt.
                    http://link.marktplaats.nl/547888568

Want 1 goeie bui tijdens de bqq en de lol is er hard vanaf + deze tent ook de evt wind chill enzo weg neemt, dus ik ben echt wel voor om zoiets aan te schaffen:thumb
                    Ding had namelijk ook bij 2 uitlaat testen al zeer goed van pas gekomen en ook bij de grunn meeting van afgelopen jaar was zoiets zeer welkom geweest.
                    Dus is ook een investering voor in de toekomst:thumb en gezien we nu met veel rijders zijn hoeven we maar een 5 euro de man te betalen.
                    Dus is nu een uitgelezen kans en ook al valt er geen drup dan nog is het vast erg relax zitten:thumb

Edit
                    Lees net dat ze af te halen zijn in Someren noord brabant, das dus nog beter want das nog geen 20km van camping Avanti:thumb

beunhaaz
                    Bijdrager

Sketch meld zich af, Dancetour is belangrijker

Jelle
                      Moderator

speedbuxy :
                        Gezien de weers voorspelling voor limburg er niet al te best uitzien …

Ik weet niet waar je die voorspelling vandaan haalt???

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Echt/4058184

ik zie geen druppel regen hoor

En trouwens wie heeft er nou geen partytent thuis liggen, dus lijkt me overbodig zo’n ding aan te shaffen…

Als er echt regen komt neem ik er ook wel 1 mee (is wel een kleinere hoor)…

Waarom?

@Buxy,
                          Ik ben ook voor zo’n tent:thumb En al blijft het toch droog (waar we natuurlijk vanuit gaan8)) komt deze vast nog wel vaker van pas bij een meeting, uitlaattest etc… Gewoon allemaal een paar euries en we zitten 100% droog:thumb

Florian
                          Moderator

Inderdaad zo’n partytent komt altijd van pas! ik ben dus wel voor:thumb

speedbuxy
                            Bijdrager

Precies voor die paar euro de garantie hebben om 100% droog te zitten en ook sowieso uit de wind heb ik er ook zeker wel voor over:thumb
                              En ding is zoals gezegd ook multi fuctioneel voor in de toekomst:thumb
                              Want onder 1 z,on kaal dingentje staan wat jelle bedoel schiet niet op, dat heeft de afgelopen meeting nog bewezen.

@jelle
                              Dat komt omdat dat de landelijke verwachting is en gezien het hier in het noorden het weekend wel mooi weer word krikt dat het landelijk gemiddelde omhoog.
                              Maar weer in het zuiden word zoals het nu staat aanmerkelijk minder.
                              Weers site voor provincie limburg.
                              http://www.l1.nl/weer

kevin 27
                              Bijdrager

Heeft iemand misschien nog een achterkoppeling. Voor mij over die mee naar echt kan worden genomen?voor te lenen? Of iig die pully met geledingsbus
                                Mijn geleidingsbus is namelijk helemaal totalloss

Jelle
                                Moderator

Maar zo’n partytent kan veel goedkoper:
                                  http://www.top-partytent-shop.nl/partytent-3-6-meter

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 148)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.