Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2012 (20 mei) Vaals e.o.
- Dit onderwerp bevat 147 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 10 maanden geleden door Strikert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 mei 2012 om 18:31 #515869
@tonni
mijn cdi was kapot.
heb een cdi van jordy geleend en daar doet hij het weer mee.=)nu moet ik alleen zelf nog n nieuwe kopen.
ik zet er ook gelijk n nieuwe bougie in want die heeft zn beste tijd ook gehad@citta_florian
oke mooi zo.
dit is de eerste keer dat ik gesleept werd dus zal de volgende keer niet meer meesteppen.
maar hoop gewoon dat er geen volgende keer komt:lol22 mei 2012 om 21:03 #501678
Spulleke!@Andree, mooie flimpjes toch man

Het is bijna alsof ik het weer 1:1 na kan genieten hiero.:D22 mei 2012 om 23:47 #519958Raar deel 1 & 2 zitten nu idd te focken terwijl ze het eerst gewoon normaal deden:?
(youtube word er niet beter op met al die zogenaamde verbeteringen die ze de hele tijd doorvoeren)Maargoed hier deel 4
(die deed het net tenmiste nog wel)
En hier een 3mans ritje van elkan ik en jelle.
Vond dit persoonlijk 1 van de mooiste stukjes want hier zaten echt afdaling bij waar het touw haast wel bij mocht:D
(ook al komt dit op de camera totaal niet zo over)
23 mei 2012 om 00:37 #521478Ik zie nou wel dat jullie drieen een hele andere weg richting gulpen hebben genomen en de gulpenerberg hierbij hebben gereden. Wij van de andere groep is langs een heel andere weg Gulpen binnen gereden. Mooi, maar jullie route vind ik veel mooier :bloos. Deze wordt ook tijdens de Amstel gold race gereden vandaar de namen op de weg gekalkt.
23 mei 2012 om 01:32 #525514Martino :
Deze wordt ook tijdens de Amstel gold race gereden vandaar de namen op de weg gekalkt.Ja dit was ook echt een heel mooi stukje met een paar zeer pittige afdalingen.
Maar volgende Limbo toer gewoon meteen naar wittem en dan daar een vette toer uit zetten.
(of des noods gewoon die Amstel gold route
)Hier nog een race deel vanaf wittem tot aan de top snackbar in Valkenburg

@Florian
Volgens mij deed Clemens zelf iets van thumb up naar die motor rijder ofzo, want ik weet ik ieder geval niks van filmen.
Maar weet wel dat die motor rijder het maar niks vond want hij gaf iedere keer als ie de kans zag gas, maar in de bochten moest ie dan zo pittig remmen dat iedereen hem dan weer voorbij kwam zeilen:lol23 mei 2012 om 06:43 #522945Jammer dat je bij het 3 mans ritje bij 6:54 min. niet duidelijk ziet dat mijn fans mijn naam op de weg hadden geklad 😀
Eigenlijk hadden we dat stukje nog een keer moeten pakken die dag…
23 mei 2012 om 10:00 #522927Jelle die baan hadden ze voor jou gereserveerd omdat er een flitspaal stond 😛 ( grapje hoor jochie )
25 mei 2012 om 14:01 #520268Mooie filmpjes weer André Ik blijf het een mooie kwaliteit vinden.
Jammergenoeg zijn mijn foto’s van dit ritje op een of andere manier beschadigd geraakt. Dat ik thuis de foto’s op de pc wilde zetten waren alle files stuk. Ook met de camera kan ik ze niet meer openen. Nieuwe foto’s die ik maak kan ik wel openen:?
Maar ondanks dat de geplande rit is geschrapt en we ergens vlakbij Vaals zijn gedropt vond ik het een mooi ritje.
25 mei 2012 om 14:19 #520221vervelend vinn 🙁 daar gaat onze tornado gnagna.
snel weer eventjes een brommert in elkaar zetten jij ;)!25 mei 2012 om 16:29 #520280Wrijf het er maar weer in:boos
25 mei 2012 om 16:33 #520271:knuffel ik sms je vanavond even i.v.m de kosten voor de rit ( 20 euro )
25 mei 2012 om 21:51 #525764Vincent :
Mooie filmpjes weer André Ik blijf het een mooie kwaliteit vinden.Nou voor de echte liefhebber had ik nog een stukje film

Wel jammer dat je foto,s beschadigd zijn want is altijd leuk wat foto,s kijken achteraf.
29 mei 2012 om 11:08 #523262Haha, dat is wel ff een geniaal stukje boeken Andree

Criminele inhaalactie:lol -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.