Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2012 (20 mei) Vaals e.o.

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2012 (20 mei) Vaals e.o.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 148)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Spulleke!

Hierbij gaan VespaAvanti en Ikzelf,
      Dan maar de uitdaging aan om een leuke limburg toer te organiseren.
      Zonder alle 100duizend regels.
      En de Avanticamping gaat ook open (vanaf waneer je hier terecht kan volgt)

Wij zijn nergens aansprakelijk voor!

minimale snelheid: 55

Datum is 20 mei.
      Vertrektijden vanuit de Camping en de daadwerkelijke start bij de McDonals in Echt volgen.

Verdere info volgt.

Groen is voor de mensen die gebruik maken van de Avanticamping
      Deze mensen reizen zondagmorgen samen met de rest van de campinggasten af richting het beginpunt (Mc Donalds Echt adres: Zuiderpoort 71 6101KA Echt)
      Zwart voor de mensen die de 20e zelf naar het beginpunt komen (Mc Donals Echt adres: Zuiderpoort 71 6101KA Echt)

Rijders:

1.Spulleke!
      2.VespaAvanti
      3.OrangeCiao
      4.Jefferdcitta
      5.Daan777
      6.Citta_florian
      7.Mike
      8.Neophytenl
      9.Dr-Flenny
      10.Speedbuxy
      11.Martino
      12.Hansieb
      13.AA-T Racing
      14.Tonni
      15.Citta89
      16.-RobinvS-
      17.Jelle
      18.Vincent
      19.Waarom?
      20.Clemens
      21.Q-Freak
      22.Banaan12
      23.Jamai
      24.tvmierlo
      25.Kevin 27
      26.Strikert

Beste mensen, de voorlopige route is bekend!
      Nadat we deze zelf gereden hebben en deze ons bevalt word hij definitief:thumb
      Het werkt via een heel simpel puntensysteem, we vertrekken op punt 1 en eindigen op punt 13 (beide Mc Donalds Echt), Vaals is ook dubbel genummerd met punt 6 en 7 en is tevens de eindbestemming, het 3-landenpunt!
      Punten 4 6/7 en 10 worden pauze punten.
      We hebben dit zo gedaan in het geval dat er mensen kwijt raken of pech krijgen.
      Bij elk punt checken we of iedereen compleet is, als er geen problemen zijn rijden we door, wel problemen? dan wachten we tot de groep weer compleet is, mensen die pech hebben worden gelijk doormiddel van een spanband achter een goede brommer gehangen om naar het volgende punt te komen, zo hoeft het nooit lang te duren voordat iedereen op het volgende punt is waardoor onnodig wachten word voorkomen. Stel dat de schade te groot is en teveel tijd kost om te fixen dan word er terplekke een punt afgesproken waar we deze persoon weer bij de groep laten voegen. Stel dat het afgesproken punt niet haalbaar is omdat er nog wat tijd nodig is pleeg je gewoon een telefoontje (of bij geen bereik smsje) naar Spulleke of VespaAvanti en is bekend waar deze persoon zich er weer bij voegd.
      Even een extreem voorbeeld: Jantje krijgt tussen punt 2 en 3 pech, hij word achter een brommer gehangen en aangekomen bij punt 3 blijkt hij een tijdrovende reparatie uit te moeten voeren, dan word er afgesproken deze persoon weer te omtmoeten bij punt 4 tijdens de pauze, of als het nog langer duurt pas op het eindpunt 6/7, of als het echt hopeloos blijkt op punt 10, dit kun je dan ook afsnijden door van punt 3 (waar de pech begon) na alle ellende over te steken naar punt 10, punt 9 mag natuurlijk ook, maar net wat je zelf wilt, informeer natuurlijk wel altijd even waar de groep zich bevind voor je een nieuw punt opgeeft via de sms! (bij bellen word dit natuurlijk gelijk duidelijk)
      Iedereen die zich aanmeld krijgt een plattegrond van ons bij aanvang van de start, hier komen de ”regels”, deze willen we vrij beknopt houden, ook op te staan.
      Meer info volgt weer nadat we de route gereden hebben!

1: Echt: McDonals adres Zuiderpoort 71 6101KA Echt
      2: Susteren: adres volgt
      3: Geleen: adres volgt
      4: Valkenburg: adres volgt
      5: Wittem: adres volgt
      6: Vaals: 3-landenpunt adres volgt

7: Vaals: 3-landenpunt adres volgt
      8: Wittem: adres volgt
      9: Voerendaal: adres volgt
      10: Hoensbroek: adres volgt
      11: Sittard: adres volgt
      12: Susteren: adres volgt
      13: Echt: Mc Donalds adres Zuiderpoort 71 6101KA Echt

Route:

Heenweg:

Terugweg:

Gr

Florian
      Moderator

Dan ga ik toch voor deze!
        Hoe sneu het ook is voor de andere limbotour opganisator.

Edit: Ik zie net dat die afgelast is!

Mike
        Bijdrager

Zelfde datum??

Ik ben er sowieso bij. Met n3ophytenl. Er moet nou eenmaal een limbotoer zijn. Ook top dat het naar het 3landenpunt gaat!:thumb
          gaan we ook gewoon over de cauberg?

PS.
          Ik en Koen blijven denk ook wel overnachten als dat kan/mag.

Mike

Lennaert
          Sleutelbeheerder

tja als het de zelfde datum is en de andere afgelast is.

count me in..

sorry voor de andere limbotour organisatie..

speedbuxy
            Bijdrager

Kijk de fullhouse zonder verder gedoe, dus count me in:thumb

Martino
              Moderator

Volgens mij kunnen we dan toch gewoon alleen van organisatie wisselen. Gezien de oude organisatie het zat is. Wat is mij niet helemaal duidelijk is overigens? Maar wanneer Spulleke en Avanti dit nu op zich nemen. Wordt er in ieder geval dit jaar nog gereden. Kan de deelnemerslijst dan niet overgehevelt worden?

Zoals ik ook al eerder schreef wat betreft de “camping” Het zal misschien ook wel verstandig zijn aan te geven wie hier gebruik van zal willen maken. Ik weet dat de gastvrijheid groot is in Weert, maar ook deze heeft zo zijn grenzen en capaciteit.
                Ik ben los van de gezeligheid aldaar ook behoorlijk afhankelijk van deze optie. Eindje reizen voor ons groningers he. 😉

Wanneer mogelijk schrijf mij maar in voor optie 1 en 2. :thumb

Lennaert
                Sleutelbeheerder

ik schakel me ook in voor een camping plekje :)!!

hansieb
                  Moderator

Als camping avanti weer open is gaan we zeker meerijden. AC RACING heeft de sleurhut al wat opgeknapt die kan dan mooi mee!

Lastpak
                    Bijdrager

ik rijd dit toertje ook graag mee:).
                      het is me alleen wat onduidelijk of de andere wel door gaat of niet, maar daar is dit topic niet voor.
                      lekker dichtbij huis en ik heb er zin in :thumb.

Tonni
                      Moderator

Noteer mij hier dan ook maar bij, als de andere versie niet meer gaat plaatsvinden?
                        Uiteraard wil ik ook weer gebruik maken van de ‘camping’:D

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                        Bijdrager

Tonni :
                          Uiteraard wil ik ook weer gebruik maken van de ‘camping’:D

Ik uiteraard ook om dit toch even officieel te melden:thumb
                          Wel 1 kleine kant tekening ik vond afgelopen jaar de temp van de jacuzzi,s wat te koud, maar de temp van de mini bar daarin tegen weer wat te warm.
                          Dus misshien dat hieraan gewerkt kan worden:haha

beunhaaz
                          Bijdrager

Als de andere afgelast is en dezelfde datum heeft ben ik erbij (:

ritze
                            Bijdrager

die van ons is afgelast ja 😉

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                              Link naar Mijn collectie / Projecten.

VespaAvanti
                              Donateur

Mike: Zeer waarschijnlijk dezelfde datum ja, Cauberg en 3-landenpunt horen er gewoon in dus die gaan we allebij meepakken:thumb

Martino: Er is geen limiet aan het aantal mensen hier, een half hectare gras is groot zat, ik zal de limiet instellen op 100 man:D

Andree: Daar zal dit jaar zeker voor gezorgd worden.
                                Special case’s als jij, die idd voor een ”de luxe” arragement gaan konden wij vorig jaar niet 100% de voorzieningen bieden die aanwezig waren.
                                Helaas zullen wij wel moeten zeggen dat het inschrijfgeld dit jaar van gratis naar 749,50 zal gaan voor deze mensen:D

Meer info volgt vanavond in de 1e post

El Citta
                                Donateur

Heb gisteren niet gevolgd wat er met de andere organisatie gebeurd is maar wil me bij deze dan hier aanmelden:thumb Route klinkt goed!
                                  (denk ook dat dezelfde datum aanhouden het handigst is)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 148)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.