Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2011 (8 Mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2011 (8 Mei)

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 349)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

MofaFreak87
    Bijdrager

huhu together

dartfreak do you know why the list on PMT and VC.nl are different?

this will be a verry extreme tour again 😀
      im verry exciting to see you crazy guys again wuhuuuuu 😛

dartfreak
      Topic starter

@ MofaFreak87

That is because i cant change the topic on pmt
        And someone else update the topic on pmt for me normaly Piet30

@ de rest

Tot nu toe zitten we met ongeveer 40 tot 50 aanmeldingen
        Dus het word een grote tour
        Het is dus niet de bedoeling om 60+ kmh te gaan rijden
        Maar gewoon die 40 kmh omdat er toch mensen zijn met een licht bewert blok die net 50 kunnen rijden
        De bedoel is dat Joris en ik walkie talkies hebben (tonlb neemt er ook mee) en dat 1 van ons voor rijd en de andere achter
        Natuurlijk kan je het gas wel eens opentrekken om wat verder naar voren te rijden
        En het zou natuurlijk mooizijn als iemand een paar keer een filmpje kan maken van de lange stoet

Spulleke!

ik wil me graag ook aanmelden 😉

dartfreak
          Topic starter

je staat erbij

Filip
            Bijdrager

ik wil me ook aan melden. ik ben er graag bij. 😀
              daanheijsters gaat ook mee. (ik ga er maar vanuit dat zijn ciao het dan weer doet)

Mike
              Bijdrager

Ik wil ook mee. Kan alleen niet beloven dat ik met steile hellingen oprijden ook 60km/h haal:P

Mag ik dan mee?:P

Trouwens? Waar blijft die route? Het is alweer een paar dagen terug dat die beloofd werd?

Mike

Anoniem

haha natuurlijk!:P We zullen rekening houden met de leipe hellingen die onze poelierijders laten zweten…..
                  achter de schermen zijn we druk bezig ermee alleen is de brommer van dartfreak kapot (onsteking).

de route zal binnekort verschijnen zodra alles zeker is:D

Filip
                  Bijdrager

er staat aan het begin van dit topic een link,
                    http://www.routeyou.com/route/view/287389/route-zuidlimburg-tour-2011.nl

tvmierlo
                    Donateur

Ik ben er waarschijnlijk ook bij, lijkt me wel een leuke toer zo, de limburgse omgeving is sowieso leuk om doorheen te rijden. Maar dan moet ik alleen nog nadenken of ik met de superbravo of ciao ga. De superbravo is wel comfortabeler en heeft vario, dus mooi voor de heuvels. Helaas gaat deze ook maar echt 42km/h ofzo, maar dit is nog wel genoeg. De ciao daarintegen heeft wel 70cc maar geen vario:P

Mike
                      Bijdrager

Vreemd, die link die jij geeft komt niet eens langs het uitkijkpunt op de Vaalser berg? Klopt dit??

Ik ben van mening dat dat punt eigenlijk 100% zeker in deze toer hoort!

Dat punt lijkt me voor de meeste mensen ( en zeker de niet-Limburgers ) toch wel mooi punt!

Even in de uitkijk toren kijken en wat eten daar is wel erg leuk!

Mike

mikerosauer
                        Bijdrager

Mike :
                          Vreemd, die link die jij geeft komt niet eens langs het uitkijkpunt op de Vaalser berg? Klopt dit??

Ik ben van mening dat dat punt eigenlijk 100% zeker in deze toer hoort!

Dat punt lijkt me voor de meeste mensen ( en zeker de niet-Limburgers ) toch wel mooi punt!

Even in de uitkijk toren kijken en wat eten daar is wel erg leuk!

die moet je er idd wel inbakken.

FonS
                          Bijdrager

@ Mike: Vaals hoort bij de Limbo-toer. En Vaals brengt ongeluk :no We hebben vorig jaar meerdere pogingen gedaan om daar te komen, maar het is nooit gelukt :haha

@ Joris: Als ik één ding geleerd heb van de Limburgse tourtjes, is dat we ons nooit aan de geplande route houden. Meestal moeten we wat inkorten vanwegen pechgevallen (zal deze keer niet anders zijn, gezien de grote groep rijders) en de meesten kennen de omgeving, waardoor onderweg de route vaak aangepast wordt om wat leuke plekjes mee te pikken.

@ tvmierlo: Als je met bijv. 80 poelie (niet kleiner) rijdt, is het hier prima te doen. Vario komt wat makkelijker van de plek als je bergopwaarts stil staat (om wat voor reden dan ook) maar als je gewoon door blijft rijden, red je het met poelie ook.

Mike
                            Bijdrager

Het jaar ervoor hebben we er anders wel gewoon gestaan met de Limbotoer:P en dat vanaf de startplek vlakbij Roermond/Herten-Ool

FonS: I know… Maar vorig jaar was het een heel ander verhaal.

Mike

dartfreak
                              Topic starter

aanmeldingen genoteerd

En indd mijn ciao rijd nu niet goed
                                Maar zal er mijn 50dr blokje onder leggen die loopt ongeveer 60

@ Mike en mikerosauer

daar gaan we indd niet langs want dan wordt het een toer van bijna 150 km
                                En 130 km was al te lang volgens somige mensen
                                Met zo’n grote groep moet je ook niet meer dan 90 km willen rijden want dan wordt het lastig
                                En krijg je veel problemen onderweg

greetzzz

Mike
                                Bijdrager

Dan haak ik weer af:P Ik ga niet helemaal naar Limburg om vervolgens NIET naar Vaals te gaan!:(

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 349)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.