Vespa-Ciao.NL
:: Limbotour 2011 (8 Mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2011 (8 Mei)

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 349)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

@dartfreak
      hey als we zo gaan beginnen dan zal ik je even wat geschiedenis les geven:D
      Limburg was vroeger duits, de enige reden waarom limburg bij nederland is gekomen is omdat wij nederlanders limburg vroeger gebruikten als doorloop route naar belgie(waar we toen oorlog mee hadden)

En nog verder terug was het zelfs friesland:D en daarna weer romeins.
      Dus het was eerst van de friezen toen van de romeinen toen van de duitsers en toen werd het pas nederlands:D
      Dus die grond van jullie is zoveelste hands als het een brommer was geweest had ie er waarschijnlijk niet meer uit gezien:D

Toch wil ik er graag door toeren hoor:D

dartfreak
      Topic starter

Hahahaha

Dat kan allemaal wel
        Maar ik ben een trotse limbo:P
        En lol op de dit tijdstip houd in dat het bedtijd is
        wekker gaat pas om 6 uur straks

Greetzzz en tot morgen

Edit speedbuxy
        Dat word dan een lekker kort nachtje:D:|

Edit artfreak
        zo alweer naar het werk toe ben alleen nog een beetje moe

mikerosauer
        Bijdrager

mooi dat er nu duidelijkheid over bestaat wie wel mee mag en wie niet 🙂

heb er zin an ….

Anoniem

Ik moet zeggen dat ik er ook veel zin in heb, en ook fijn dat er animo voor is:thumb
            Het zou kunnen dat Dartfreak en ik de route een beetje aanpassen:

Het leek ons ook leuk om richting Gulpen te rijden aangezien we met de limbotour al door de omgeving van sittard rijden.
            als je richting margraten en gulpen rijd heb je heel mooi landschap met veel heuvels en groen. Ik en dartfreak vinden het een leuk idee om een pitstop te houden bij de ijsboerderij in Gulpen;)

1 mei is het nog lang niet, dus nog genoeg tijd om te beslissen!8)

speedbuxy
            Bijdrager

Topic opgeruimd op verzoek van de topic starter.
              Leeftijd is gewoon 16jaar of ouder, dus ben je dat nog niet dan gaat het helaas over.
              Maar ben je dat al wel meld je dan aan voor een mooi voorjaar toertje door het limburgse landschap:thumb

dartfreak
              Topic starter

@ speedbuxy

bedankt voor het verwijderen van de off-topixs
                :thumb

En mensen die mee willen rijden die kunnen zich melden bij Joris of mij en natuurlijk in dit topic
                Hoor meer zielen hoe meer vreugde :thumb

Anoniem

even voor de duidelijkheid: dartfreak en ik hebben duidelijk gemaakt dat ciao-tuner niet mag komen ivm de veiligheid van hem zelf en de andere rijders. er is een kans dat ie toch op komt dagen, dat zou ik zeer spelbrekend vinden van hem.:?

de verantwoording ligt dus bij hem zelf en niet bij ons, wij hebben het duidelijk erover gehad en hij blijft maar pm’s sturen.

mikerosauer
                  Bijdrager

dan sturen we hem dan toch gewoon weg .simpel zat lijkt me .ik blijf het wel kansloos van hem vinden om je daar mee te blijven lastig vallen.

lijkt me toch duidelijk wie er wel mee mag en wie niet lullig voor hem maar zo simpel zit het nou eenmaal in elkaar.regels zijn regels en die gelden ook voor hem

Anoniem

ja precies, vind het ook waste of time om hier uberhaupt over te praten.
                      lijkt me duidelijk genoeg hoe het nu zit, daalek moet het topic weer opgeruimd worden zeker……

aso vind ik het wel, wacht dan tot een andere tour als je je rijbewijs hebt, elk jaar zijn er leuke vespa-ciao tours:!

dartfreak
                      Topic starter

Zo is dat inderdaad
                        Maar sommige mensen luisteren niet
                        En zullen dat ook nooit doen
                        Maar neem het ons niet kwalijk als organisatie als hij toch komt opdagen
                        Zoals joris heeft gezegt hebben we het hem duidelijk gemaakt dat hij niet kan komen i.v.m de veiligheid

mikerosauer
                        Bijdrager

dartfreak :
                          Zo is dat inderdaad
                          Maar sommige mensen luisteren niet
                          En zullen dat ook nooit doen
                          Maar neem het ons niet kwalijk als organisatie als hij toch komt opdagen
                          Zoals joris heeft gezegt hebben we het hem duidelijk gemaakt dat hij niet kan komen i.v.m de veiligheid

en dan stuur je hem dan toch weg als organistatie… ik zie het probleem daar niet van

Martino
                          Moderator

Ik zie het probleem ook niet. Personen die zich niet aan de regels houden kunnen niet mee doen. Dat deze personen een pm bombardament naar de organisatoren sturen zegt ook juist direct wat over het eigen inzicht vind ik.

Ik wil wel graag meedelen dat er nu naar het lijkt wel twee verantwoordelijke organisatoren iets op touw proberen te zetten.
                            En ik daarom ook graag mee zal willen rijden. Dit hangt dan nog wel even af ivm vervoer. Steven osh ben jij nog in NL die datum? Dan kunnen we vast nog wat regelen.

dartfreak
                            Topic starter

Kom mensen meld je aan voor een leuke tour door zuid-limburg
                              er zal genoeg te zien zijn
                              en gezellig zullen we het zeker ook maken
                              de duitsers komen ook
                              aanmeldingen zijn er al

Florian
                              Moderator

Ik denk dat de meeste members de kat nog uit de boom kijken, want het is pas over 4,5 maand;)
                                Tegen die tijd zullen er meer aanmeldingen komen:thumb

dartfreak
                                Topic starter

Oke dankje voor de tip Florian

en voor de mensen die van groningen of friesland of zo afkomen
                                  die kunnen als het nodig is bij mij blijven slapen
                                  zodat ze de zondag niet vroeg op hoeven

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 349)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.