Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Limbotour 2011 (8 Mei)
- Dit onderwerp bevat 348 reacties, 55 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door dartfreak.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 december 2010 om 01:16 #520215
@dartfreak
hey als we zo gaan beginnen dan zal ik je even wat geschiedenis les geven:D
Limburg was vroeger duits, de enige reden waarom limburg bij nederland is gekomen is omdat wij nederlanders limburg vroeger gebruikten als doorloop route naar belgie(waar we toen oorlog mee hadden)En nog verder terug was het zelfs friesland:D en daarna weer romeins.
Dus het was eerst van de friezen toen van de romeinen toen van de duitsers en toen werd het pas nederlands:D
Dus die grond van jullie is zoveelste hands als het een brommer was geweest had ie er waarschijnlijk niet meer uit gezien:DToch wil ik er graag door toeren hoor:D
30 december 2010 om 01:20 #520216Hahahaha
Dat kan allemaal wel
Maar ik ben een trotse limbo:P
En lol op de dit tijdstip houd in dat het bedtijd is
wekker gaat pas om 6 uur straksGreetzzz en tot morgen
Edit speedbuxy
Dat word dan een lekker kort nachtje:D:|Edit artfreak
zo alweer naar het werk toe ben alleen nog een beetje moe30 december 2010 om 08:35 #520217mooi dat er nu duidelijkheid over bestaat wie wel mee mag en wie niet 🙂
heb er zin an ….
31 december 2010 om 14:07 #519997
AnoniemIk moet zeggen dat ik er ook veel zin in heb, en ook fijn dat er animo voor is

Het zou kunnen dat Dartfreak en ik de route een beetje aanpassen:Het leek ons ook leuk om richting Gulpen te rijden aangezien we met de limbotour al door de omgeving van sittard rijden.
als je richting margraten en gulpen rijd heb je heel mooi landschap met veel heuvels en groen. Ik en dartfreak vinden het een leuk idee om een pitstop te houden bij de ijsboerderij in Gulpen;)1 mei is het nog lang niet, dus nog genoeg tijd om te beslissen!8)
2 januari 2011 om 02:13 #520219Topic opgeruimd op verzoek van de topic starter.
Leeftijd is gewoon 16jaar of ouder, dus ben je dat nog niet dan gaat het helaas over.
Maar ben je dat al wel meld je dan aan voor een mooi voorjaar toertje door het limburgse landschap
2 januari 2011 om 12:21 #520192@ speedbuxy
bedankt voor het verwijderen van de off-topixs

En mensen die mee willen rijden die kunnen zich melden bij Joris of mij en natuurlijk in dit topic
Hoor meer zielen hoe meer vreugde
2 januari 2011 om 19:21 #520246
Anoniemeven voor de duidelijkheid: dartfreak en ik hebben duidelijk gemaakt dat ciao-tuner niet mag komen ivm de veiligheid van hem zelf en de andere rijders. er is een kans dat ie toch op komt dagen, dat zou ik zeer spelbrekend vinden van hem.:?
de verantwoording ligt dus bij hem zelf en niet bij ons, wij hebben het duidelijk erover gehad en hij blijft maar pm’s sturen.
2 januari 2011 om 19:25 #520247dan sturen we hem dan toch gewoon weg .simpel zat lijkt me .ik blijf het wel kansloos van hem vinden om je daar mee te blijven lastig vallen.
lijkt me toch duidelijk wie er wel mee mag en wie niet lullig voor hem maar zo simpel zit het nou eenmaal in elkaar.regels zijn regels en die gelden ook voor hem
2 januari 2011 om 19:27 #520248
Anoniemja precies, vind het ook waste of time om hier uberhaupt over te praten.
lijkt me duidelijk genoeg hoe het nu zit, daalek moet het topic weer opgeruimd worden zeker……aso vind ik het wel, wacht dan tot een andere tour als je je rijbewijs hebt, elk jaar zijn er leuke vespa-ciao tours:!
2 januari 2011 om 19:29 #520249Zo is dat inderdaad
Maar sommige mensen luisteren niet
En zullen dat ook nooit doen
Maar neem het ons niet kwalijk als organisatie als hij toch komt opdagen
Zoals joris heeft gezegt hebben we het hem duidelijk gemaakt dat hij niet kan komen i.v.m de veiligheid2 januari 2011 om 19:44 #520252dartfreak :
Zo is dat inderdaad
Maar sommige mensen luisteren niet
En zullen dat ook nooit doen
Maar neem het ons niet kwalijk als organisatie als hij toch komt opdagen
Zoals joris heeft gezegt hebben we het hem duidelijk gemaakt dat hij niet kan komen i.v.m de veiligheiden dan stuur je hem dan toch weg als organistatie… ik zie het probleem daar niet van
2 januari 2011 om 23:21 #520255Ik zie het probleem ook niet. Personen die zich niet aan de regels houden kunnen niet mee doen. Dat deze personen een pm bombardament naar de organisatoren sturen zegt ook juist direct wat over het eigen inzicht vind ik.
Ik wil wel graag meedelen dat er nu naar het lijkt wel twee verantwoordelijke organisatoren iets op touw proberen te zetten.
En ik daarom ook graag mee zal willen rijden. Dit hangt dan nog wel even af ivm vervoer. Steven osh ben jij nog in NL die datum? Dan kunnen we vast nog wat regelen.5 januari 2011 om 19:17 #520327Kom mensen meld je aan voor een leuke tour door zuid-limburg
er zal genoeg te zien zijn
en gezellig zullen we het zeker ook maken
de duitsers komen ook
aanmeldingen zijn er al5 januari 2011 om 19:44 #520329Ik denk dat de meeste members de kat nog uit de boom kijken, want het is pas over 4,5 maand;)
Tegen die tijd zullen er meer aanmeldingen komen
5 januari 2011 om 19:58 #520331Oke dankje voor de tip Florian
en voor de mensen die van groningen of friesland of zo afkomen
die kunnen als het nodig is bij mij blijven slapen
zodat ze de zondag niet vroeg op hoeven -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.